Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני להתקין בפיקנטו של זוגתי 2 רמקולים פול ריינג', הנ"ל יוגברו ע"י הרדיו דיסק.

 

האופציות להזמנה מהאינטרנט:

 

aurasound ns-3

 

dyton nd105-4

 

dyton rs100-4

 

אולי משהו אחר?

 

יש לציין שהרמקולים יותקנו בלי שום חיתוך

 

מה הייתם לוקחים? אם מישהו התנסה בדיירברים הנ"ל?

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

האורה והדייטון הם כמעט אותו הדרייבר, תביט בפרמטרים שלהם, גם העיצוב זהה.

האורה יותר זולים (כ12 דולר לאלמנט).

אם יש לך חורים 4 אינצ, הייתי הולך על הND105. שקלתי להביא 6 כאלו לבמה הקדמית שלי. לדעתי אתה לא תתאכזב מזוג אפילו. אל תצפה למשהו מטורף כן, אבל בשביל אלמנט 4 אינצ' - הוא מסוגל להרבה, ובעיקר בתדרים הנמוכים יותר. תשקול להוסיף טוויטר ניאו של דייטון גם, כדי להשלים את הטווח העליון.

דיוויד

 

הוספתי לך גם סרטון התרשמות

http://www.youtube.com/watch?v=uoaOkUwfuvU

ועוד אחת

http://www.youtube.com/watch?v=b6d9dHwj6rQ

פורסם

+1 להצעה של רומק- לך על קואקסיאלי או קומפוננט ייעודי בגודל 4"- תרוויח גם בטווח הנמוך וגם בטווח הגבוה.

מורל אינטגרה/דוטק או אם יש תקציב אז הייבריד אוביישן 4"- יכולים להיות בחירה טובה. כמו כן גם DLS R4 וכמה דגמים של פוקאל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תודה על ההמלצות, הרמקולים יוגברו ע"י הרדיו דיסק המקורי כך שקומפוננט (גם אם הוא 4") לא יוגבר כראוי.

שאר קוקסיאלים לא הרשימו אותי עד כה בטח שלא ביחס למחיר שלהם.

 

אני כרגע עם קומפוננט שנחשב חזק CERWIN VEGA IT 4", יש לו מיד מדהים כמעט כמו לשבת על הבמה.

אבל בכל מה קשור לנמוכים, אפילו לפי הוידאו אני רואה שרמקולים ההלו מספקים את הסחורה יותר טוב.

 

כרגע הכיוון הוא ללכת על ה-dyton.

 

אם מישהו יש המלצות נוספות אשמח לשמוע אולי TB או hivi

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אפשר לשאול מה התקציב?



 

יכול להיות שזה יעזור כאן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אתה לא מתכוון להשתמש בהגברה חיצונית, אז אני מסכים פה עם השאר, תרכיב רמקול קוקסיאלי או קומפוננט. הדייטון ואהואה דורשים הספק כדי להפיק תוצאות.

פורסם

לנוס בעיקרון התקציב הוא בסביבות 400 ש"ח,

 

ריזו אין הגברה חיצונית ההספק של ה-AURA כ-20 RMS האם באמת צריך מגבר?

ההספק הדייטון 30 RMS גם לא ניראה לי דיל ברייקר?

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

×
×
  • תוכן חדש...