Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כמה חודשים שאני מבטיח לאמא לצפות לה את האוטו החדש בננו...

היום לא יכלתי להתחמק יותר.

על מנת לחסוך בזמן ערכנו אחי ואני פוליש ידני עם מוצר אמריקאי שחבר מלונדון הביא לי.

עשינו גם שיפורים לציפוי לשמשות ולחישוקי מגנזיום ולאחר רק שלוש שעות יצאנו החוצה מהחניה התת קרקעית לראות תוצאות.

הפוליש מארה"ב, הננו מיפן ויש גם משהו גרמני על השמשה האחורית...

זאת לא עבודה קלה אבל תאפשר הורדת עלויות דרמטית לרכבים חדשים או לכאלה שרוצים ציפוי ננו לא רק בגלל היופי אלא גם בזכות התועלות האחרות.

הייתם מסתפקים בזה?

 

attachment.php?attachmentid=260434&stc=1&d=1318622159

attachment.php?attachmentid=260433&stc=1&d=1318622159

14102011084.jpg

14102011082.jpg

פורסם

הציפוי חודר לחרכים המיקרוסקופיים של שכבת הצבע ויוצר מעין שכבה הגנה בלתי נראית ובלתי מורגשת של מיקרונים ספורים על הרכב. הציפוי שומר על שכבת הצבע המקורית, מעניק מראה מבריק ונקי לאורך זמן, הסרת לכלוך כגון לשלשת יונים, פרי הפיקוס וכו' בקלות ובמהירות ומגן מפני הנזקים לצבע עקב החומציות שנוצרת. ניקיון הרכב לאחר הציפוי יוכל להיעשות עם פחות מדלי מים ובחמש דקות בלבד.

פורסם

גילוי נאות: את החומרים (ננו) אני מייבא ישירות מיפן ואת השאר באמצעות שותף וחבר מלונדון.

לא ניתן למצוא במקום אחר ולכן אין טעם שאנקוב בשמות.

כבר הרבה זמן שאני מחפש מקומות איכותיים שייעשו את העבודה בצורה טובה לאורך זמן.

הבעיה שכולם מתחילים לחפף באיזשהו שלב ואני חוטף את התלונות על החומרים שבאמת הם מהטובים בעולם ודי להצביע על פרארי שמשתמשים בציפוי הננו היפני בתוך פס הייצור שלהם משנת 2009...

רציתי להראות שיש עוד דרך לעשות לרכבים ציפוי ננו וכל מה שצריך זה זמן ורצון.

מעבר למה שכתבתי זאת פרסומת ופגיעה בחוקי הפורום כמדומני :)

שבת שלום ואני אשמח לעזור בכל שאלה.

פורסם

ניתן לעשות ווקס לאחר ציפוי ננו של הרכב ?

 

אתה יבואן של החומר ? או שאתה מייבא באופן אישי בשבילך ? אם כן אז אשמח אם תפרט מאיפה בחו"ל הזמנת.

פורסם

אני היבואן... אני מחפש מקום בימים אלה על מנת לערוך עבודות ולהדגים לכל מי שעדיין לא מכיר את הנושא.

 

אתה מוזמן להיכנס לאתר שלי ולמצוא חומר על ציפוי ננו.

www.asystems.co.il

 

אבי.

פורסם
ניתן לעשות ווקס לאחר ציפוי ננו של הרכב ?

 

אתה יבואן של החומר ? או שאתה מייבא באופן אישי בשבילך ? אם כן אז אשמח אם תפרט מאיפה בחו"ל הזמנת.

 

בקשר לשאלה שלך עם הווקס,

אין צורך לעשות ווקס לאחר הציפוי.

הננו מגן לך על הצבע מפני דהייה ועם זאת נותן לך הברקה שלא תקבל משום ווקס שתשים.

מה גם שהחומר עמיד לשנים ולא לכמה חודשים כמו הווקסים שאתה משתמש / מכיר.

פורסם
ניתן לעשות ווקס לאחר ציפוי ננו של הרכב ?

 

אתה יבואן של החומר ? או שאתה מייבא באופן אישי בשבילך ? אם כן אז אשמח אם תפרט מאיפה בחו"ל הזמנת.

 

כמובן שניתן לעשות ווקס אחרי אטימת צבע. עושים זאת אנשים שמכינים רכבים למצב תצוגה אבל הם משתמשים בווקסים יקרים כדי לתת מראה יותר רטוב ועמוק. לדעתי זה מיותר ליומיום. אני מעדיף לשים כמה שכבות של אוטם צבע. כל כמה שטיפות אני מורח חומר של חברת KLASSE. חברה נוספת מומלצת היא ZAINO. אתה יכול לראות דוגמאות ביוטיוב. חפש

zaino audi ובכלל תיפול.

פורסם
כמובן שניתן לעשות ווקס אחרי אטימת צבע. עושים זאת אנשים שמכינים רכבים למצב תצוגה אבל הם משתמשים בווקסים יקרים כדי לתת מראה יותר רטוב ועמוק. לדעתי זה מיותר ליומיום. אני מעדיף לשים כמה שכבות של אוטם צבע. כל כמה שטיפות אני מורח חומר של חברת KLASSE. חברה נוספת מומלצת היא ZAINO. אתה יכול לראות דוגמאות ביוטיוב. חפש

zaino audi ובכלל תיפול.

 

יסלח לי מר אדוני על התוקפנות אבלללל -

איפה אתה רואה פה דיבור על חומר לאטימת צבע?

זה ציפוי ננו על רכב חח לא אטימת צבע.

זה חומר שבין שאר הדברים החיוביים שלו הוא שומר על הצבע שלא ידהה..

וזה ציפוי שמחזיק מעמד לשנים ולא לכמה חודשים =\

 

בנימה אופטימית זו ,

שבוע טוב ומבורך וחג שמח :)

פורסם

חומר מעולה וממליץ בחום לכל המעוניין ואין שום קשר לווקס,להפך

תכין רכב לפני חומר NANO עם פוליש+ווקס ולאחר מכן NANO

סוף הדרך.......................................................

בהצלחה,יעקב אלטר

pervei mini u meny v studio.jpg

aerografia-mihse-HONDA.jpg

porsche&.jpg

עבודות שלנו 001.jpg

עבודות שלנו 057.jpg

עבודות שלנו 063.jpg

עבודות שלנו 070.jpg

עבודות שלנו 051.jpg

×
×
  • תוכן חדש...