Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

איך אפשר לרכוש רכב ליסינג ביריד כזה? הרי בדרך-כלל אתה רוצה לקחת את האוטו למוסך לבדוק אותו ולאו דווקא להסתמך על הדוח שלהם. אני מניח שהם ירצו תשובה מיידית אחרת הם יעברו ללקוח הבא (על בסיס הראשון זוכה).

פורסם

לא יתנו, אל תקנה. אל תדאג רוב האנשים באים להתרשם ולבלות. לא לקנות. ואם מישהו אולי ינסה ליצור אווירה כזו, תברח ממנו מהר. "פה קבור הכלב".

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

צהורים טובים,

למישהו כבר יצא להיות שם היום ?

נכון זה נפתח לפני שעתיים בערך אבל עדין שווה לבדוק :lol:

המשך יום נעים!

פורסם
צהורים טובים,

למישהו כבר יצא להיות שם היום ?

נכון זה נפתח לפני שעתיים בערך אבל עדין שווה לבדוק :lol:

 

חזרתי משם עכשיו. קודם כל אם אתה הולך, תיכנס דרך הכניסה הראשית ברחוב רוקח ולא דרך תערוכת ריהוט 2012 למרות שהמארגנים אומרים להיכנס משם, פשוט הליכה מיותרת של 20 דקות.

 

היריד נחמד אבל קצת מאכזב. יש שם הרבה מכוניות מהשכרה וליסינג כצפוי, הכל מוצג בחוץ (שמש קופחת ראה הוזהרת) ויש תור מטורף אצל אנשי המכירות. על כל מכוניות מוצג כמה ק"מ היא עשתה ומה מחיר המחירון. לפי מה שהבנתי ההנחות הן עד 40% ממחיר המחירון.

 

בנוסף, בתוך אולם "אושן" (שממש קטן ובקושי היו שם 10 מכוניות) יש תצוגה בין היתר של רכבים חדשים. יש עמדה של סוזוקי שנותנים הנחות על הרכבים שלהם, עמדה של פיאט, סובארו וראיתי שם גם פולקסווגן ויונדאי אבל לא ראיתי עמדות מכירות שלהם.

 

הארגון של האירוע לא משהו אבל אם אתה מחפש רכב מליסינג וכו', שווה קפיצה.

 

בהצלחה.

פורסם

צהורים טובים dr6633,

 

אני מתכנן כניראה ללכת מחר בבוקר יחד עם אבי (שנינו רוצים להחליף רכב :lol:).

תודה על המידע בקשר לרחוב רוקח אין לנו כוח ללכת הרבה, בקשר לרכבים מהשכרה וליסינג זה פחות מעניין אותנו.

 

נאמרו בפרסומים שיהיה שם גם "הנחות" של היבואן וגם Outlet שזה מה שיותר מעניין אותנו למען האמת,

משהו בסגנון של רכב מודל 2011 שהדגם הוחלף לחדש ב2012 ולכן צריך למכור אותו בזול נגיד 20% (חיי בסרט אני יודע תן לחשוב lol).

 

בכל מיקרה אשמח לקבל עוד מידע מאנשים שיבקרו שם היום בהמשך אחר הצהורים\ערב.

 

תודה מראש,

ברק .ג.

המשך יום נעים!

פורסם
מאי תגובות המבקרים אני מבין ש "אנחנו אכלנו אותה, תתכבד לאכול אותה גם אתה".

אכן?

 

אני הלכתי בשביל המבצעים של היבואנים ולא בשביל רכב מליסינג וכו, אבל לך לבדוק זה לא עולה כסף :)

פורסם

שלום vik014, קבל סיכום קצר שכתבתי בנושא השני

 

צהורים טובים,

הרגע חזרתי מגני התערוכה ואני אביא התרשמות קצרה.

 

הגעתי למקום בשעה10:15 בבוקר לא היה תור ארוך או משהו מיוחד בכניסה שזה כבר משמח, ויתרתי על טיול באזור של הרהיטים כי לא לשם כך הגענו ^^.

בכניסה ל"פסטיבל הרכב" היה קל מאוד להבין שזה "פסטיבל אלבר" וזה הגיוני לחלוטין ההקמה שלהם.

מגרש גדול (אני חושב של כ-60 מכונית) השכרה או ליסינג אשר אפשר לבדוק לשבת כמו מגרש רגיל של חברות מהסוג הזה

על רוב המכוניות ראיתי מחיר רגיל ולא איזה משהו "הנחה ענקית" אבל כן היה אפשר לשאול את הצוות שם.

צוות גדול ומיומן של מוכרים ששמחים לעוזר לכל אחד (באמת לא בציניות).

לאחר כמה דקות ראיתי דוכן "מגש של אוכל" או משהו כזה אשר חילק חינם שתיה (אשכוליות, ענביים וכמובן מים) ביגלה חם (לפחות זה שאני לקחתי) וארטיק קרח קריר ונעים (לימון או ענביים) נחמד מאוד.

בחלק הפנימי זה האזור היה "רכב חדש" או "רכב עם 0 ק"מ" שזה הדבר העיקרי שרציתי לבדוק, בנושא היה אני צריך לציין שהיה קצת "חלש"

ממה שראיתי היה 13 מכוניות חדשות לחלוטין על 3 היה הנחות גדולת של 17 אלף שקל שזה יפה אבל על רכב שעולה 187 אלף שזה ניראה פחות מרשים.

Outlet (או איך שזה לא ניקרא) חלש יחסית בהנחות די "עלובות" לצערי, מדובר על נגיד 15 אלף שזה נישמע נחמד אבל בדקתי מחירון ואפשר לומר שהמחיר אמור להיות יותר נמוך.

 

לדוגמא אחד מהמוכרים שישבתי מולו נתן לי הצעה כזו -

פוקוס 2011 0 ק"מ יד ראשונה "אלבר"

מחירון-117K (הוא טוען)

מחיר אחרי הנחה- 100K

כאשר בדקתי מולו מחירון של יד 2 אני מקבל נתון של 96K אז איפה בדיוק ההנחה פה...

שנתתי את הנתון הזה (איפון-אתר של יד2) הבחורציק לא התרשם אמר שהמחיר הזה לא אמיתי ויד 2 טועים וכו.... אני אישית לא התרשמתי מהתשובה,

אני מראש חשבתי לקנות לקנות בסגנון הזה של פוקוס "0 ק"מ" יד ראשונה של אלבר או whatever בהנחה יפה... כמו להוריד את המחיר לאזור ה 75או80 אלף... אבל שוב זה רק אני...

 

לסיכום-

היה נחמד (הארטיק היה טעים) מבחר רכבים של השכרה וליסינג נחמד ושווה בדיקה במידה וזה הכיון במידה ולא אין מה לעשות שם... (דעתי בלבד כמובן)

 

מקווה שעזרתי למישהו שחושב לבדוק את הנושא,

המשך יום נעים,

ברק .ג.

המשך יום נעים!

×
×
  • תוכן חדש...