Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגיד אתה ישן על הדשבורד עם מצלמה ביד??? :wink:

איך???

 

את התחביב שלי חלק מהפורום יגדירו כמטומטם.

כל ה-SLS האלו מסתובבת באזור תל אביב-הרצליה, פשוט להיות במקום הנכון בזמן הנכון.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפי YNET... אדון דודו אוואט רכש אחת חדשה כזאת, זו אותה אחת?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4125016,00.html

 

דודו אוואט רכש אחת כזאת בספרד לפי מה שהבנתי מהכתבה.

הפרארי המדוברת היא בארץ.

ותמיד הכותבים האלה יהרגו אותי מצחוק: "פרארי ספורט"

מה זה פרארי ספורט?! זה נראה להם סיאט איביזה?!

 

כל ה-SLS האלו מסתובבת באזור תל אביב-הרצליה, פשוט להיות במקום הנכון בזמן הנכון.

 

שמע, כל הכבוד על הנחישות, חשבת על דרך בה תוכל לעשות מהתחביב הזה כסף? :wink:

פורסם

 

 

 

שמע, כל הכבוד על הנחישות, חשבת על דרך בה תוכל לעשות מהתחביב הזה כסף? :wink:

 

מחכה להזדמנות שלי :lol:

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

ברור שהוא גר בספרד או באירופה, חבל שלא נתנו יותר פרטים על הרכב.

ספורט :-) , דווקא חשבתי שהוא לקח ברמת גימור GLI או טרנדליין עם בקליות שחורות ולא בצבע הרכב ובנוסף טאסות ולא חישוקי סגסוגת קלה.

:-)

 

האם המחיר בחו"ל משתווה בערכו למחיר בארץ , כתבתם 1.6 מיליון והוא רכש ב 100K יורו (אז ככל הנראה שיש לו דגם עלוב יותר. מסכן :-()

Golf 2008 MK5

פורסם

מוזר.. לא שמעתי על פרארי חדשה ב100K אירו. הפרארי הכי "זולה", קליפורניה, מתחילה מאיזור ה150K אירו.

פרארי התחילו לתת הנחות סלב? :-)

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

בכלכליסט כתבו שהגיע פרארי 458 איטליה בצבע לבן פנינה.

 

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3536479,00.html

 

שבעצם כל הנושא עוסק עם אחת אדומה שהגיע. אולי התכוונו לאדומה עם ציפוי מדבקות לבנות על הרכב שנראה כאילו הרכב צבוע בלבן פנינה.

פורסם

נו משהו תפס אותה?? בא לי עוד תמונות שלה ואני מחכה גם לסרט שלה עם הצליל המדהים שלה בכבישי ישראל

אה ובקשר לפרארי 458 הלבנה יכול להיות שזאת פרארי האדומה אבל יש מצב שהגיע גם עוד אחד בלבן

פורסם
נו משהו תפס אותה?? בא לי עוד תמונות שלה ואני מחכה גם לסרט שלה עם הצליל המדהים שלה בכבישי ישראל

אה ובקשר לפרארי 458 הלבנה יכול להיות שזאת פרארי האדומה אבל יש מצב שהגיע גם עוד אחד בלבן

 

 

תחכה בסבלנות. הרכב כנראה לא יוצא הרבה מהמוסך בבית.

מה שכן יש 3 שמחכים לרכב הזה עם המצלמות שלהם ביד בצומת הסירה בהרצליה באופן עקבי,בתקווה שהרכב יכנס להרצליה אז הבעלים יקבל כמה פלאשים לפנים ואז תראה תמונות.

אז קצת סבלנות.:-)

פורסם

עושה טוב לראות כאלה רכבים בארץ :-D

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אני יודע שתקטלו אותי אבל ביחס עלות-הנאה-תועלת, הרכב של השותף שלי בלונדון שווה לא פחות.

אחד הרכבים המופלאים שיצאו מיפן אי פעם לדעתי.

attachment.php?attachmentid=260234&stc=1&d=1318545544

DSC_0385.jpg

פורסם

לפני איזה שנה או שנתיים הייתה 430\360 ביד אליהו. אני זוכר שלא הבנתי איפה מסתתר האופנוע שנותן מכות גז..:-P

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.


×
×
  • תוכן חדש...