Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אחלה תפיסה 8)

יש למישהו מושג איפה יהיה האולם תצוגה של פרארי ומזראטי?

הדיבור אומר בנייני קרדן בדרך מנחם בגין בתל אביב

פורסם
הבמפרים ההרריים בארצנו לא יאכלו אותה לארוחת בוקר ? היא נראית נמוכה מידי !

 

יחסית למכוניות על אחרות(דוגמת גייארדו,אוונטאדור,12c וכו׳)היא נראית דווקא פחות קרובה לרצפה.

חוצמזה אם sls r8 קורבט zr1 ו-z06 מסתובבות בארץ בלי בעיה קשה לי להאמין שלפרארי תהיה בעיה,אם כבר הרוחב שלה מוגזם עם קרוב ל-2 מטר לא הייתי מרגיש איתה בנוח בנס הרים לדוגמה.

 

יש כבר מחיר סופי לחלום הזה?

 

זה הזמן שב״מאיר״ וב״צ׳מפיון״ יתעוררו ויתחילו לייבא אסטונים ולמבורגינים.:-D

 

 

 

turboy

פורסם

ואני שואל למה היא בכלל צריכה מספר?! מקסימום יהיהו ממנה כמה יחידות ואם תעשה עברת תנועה לא יהיה קשה מדי למצוא אותך :lol: .

פשוט יפיפיה.

אביב8)

פורסם
יחסית למכוניות על אחרות(דוגמת גייארדו,אוונטאדור,12c וכו׳)היא נראית דווקא פחות קרובה לרצפה.

חוצמזה אם sls r8 קורבט zr1 ו-z06 מסתובבות בארץ בלי בעיה קשה לי להאמין שלפרארי תהיה בעיה,אם כבר הרוחב שלה מוגזם עם קרוב ל-2 מטר לא הייתי מרגיש איתה בנוח בנס הרים לדוגמה.

 

יש כבר מחיר סופי לחלום הזה?

 

זה הזמן שב״מאיר״ וב״צ׳מפיון״ יתעוררו ויתחילו לייבא אסטונים ולמבורגינים.:-D

 

 

 

לרוב מכוניות העל יש מנגנון הגבהה בדיוק בשביל הדברים האלה.

פורסם

תודה רבה על התמונות.

 

חבר'ה, טיפה כבוד, שבוע שעבר, קים קרדשיאן קנתה (או שמה קיבלה?:)) אחת כזו לעצמה:lol::-D .

 

אין הרבה מה להגיד, חוץ מזה שפשוט כייף לראות אחת כזו עם מספר צהוב.

 

הרבה ברכות למאושרים.

פורסם
תודה רבה על התמונות.

 

חבר'ה, טיפה כבוד, שבוע שעבר, קים קרדשיאן קנתה (או שמה קיבלה?:)) אחת כזו לעצמה:lol::-D .

 

אף אחד לא "מקבל" פרארי, גם אם הוא סלבריקה :-P

ותהרוג אותי מה היא תעשה עם האוטו הזה מעבר להיותו מכשיר עזר לחשיפת איברים מוצנעים בעת כניסה ויציאה אליו.

 

בכל מקרה, רכב כזה עולה בארץ ככל הנראה קרוב לשני מיליון שקלים לפני תוספות. ותוספות יכולות לעלות עוד קרוב למיליון אם באמת רוצים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...