Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי הונדה אקורד 2006 שמתי לב שהפנס הקידמי ימני מלא במים מבפנים רציתי לדעת איך אני מפרק את הפנס בישביל לנקות אותו ?

אם אפשר תמונות\סרטון זה מאוד יעזור לי

יש לי קצת ידע טכני

 

(בחברה אמרו לי פנס חדש בסביבות ה-2000 ש"ח)

24-09-2011 208.jpg

פורסם

אתה יכול לפרק את המנורה ולהכניס פיית אויר לתוך הפנס תצטרך לעמוד ככה בערך חצי שעה

כדי לייבש את המים הבעיה היא שהמים יכנסו חזרה יש גומיה שלא אוטמת את הכניסה של המים

יש לך 2 אפשרויות:לחפש איזה גומיה לא אוטמטת ולאטום בעזרת סיליקון יהיה מאוד קשה למצוא

מאיפה הכניסה כי זה יכול להיות חריץ קטן.

הפיתרון השני לחפש פנס מפירוקיה או לקנות משומש/חדש חליפי

למרות שחליפי פחות עדיף כי בד"כ האיכות שלהם גרועה המנורות לא מכוונות נכון וכו'.

פורסם

שים את הרכב בשמש פתח מכסה מנוע ותוציא את המנורות והגומיות.

שעתיים שלוש המים יעלמו כלא היו. אח"כ תעבור עם סיליקון סביב כל החיבור של הפנס.

(אם אתה רוצה להשקיע פרק את הפנס ותעבוד בצורה נוחה ויעילה יותר.)

פורסם

אני רוצה לפרק אותם ואז יהיה לי יותר קל לעבוד..

 

אם אפשר עזרה באיך לפרק על ידיי תמונות\סרטון? זה ממש יעזור לי.

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...