Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בתקופה האחרונה לאחר המלצה ששמעתי מחבר , חשקה נפשי בסובארו B4 3.0R .

רציתי לבקש מחברי הפורום המלצה לגבי הרכב, בנוגע לאחזקתו, ביצועיו ובכלל כל פרט שאפשר לקבל עליו.

המודל המבוקש הינו 2004-2006 בהתאם לתקציב, צריכת דלק אינה סנטימנט חשוב שבילי שאיני נוסע הרבה ,חשובה ההנאה.

השאלה העיקרית אם היא קיימת, עפ"י הנתונים: 245 כ"ס , אפס למאה ב 6.7 שניות בידני , 8 שניות באוטומט והנעה כפולה. הרכב נישמע מעניין ואפילו קורץ מאד עבורי.

מעבר לכך חשבתי שאם ארכוש אותו אתקין לו מערכת פליטה חדשה, איזו מומלצת ומה טווח המחירים של מערכות פליטה +- ?

איזה חלקים צריכים להחליף בה על מנת לקבל צליל מעניין?

 

תודה לכל העוזרים.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

שוק אני יודע שאין וזו לא סיבה טובה בשבילי לוותר על רכב טוב, השאלה אם הוא כזה והשאלה אם הוא אמין.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

מה שרציתי להגיד שבגלל שהשוק שלו חלש, תוכל לקנות אחת בעשרות אחוזים מתחת למחירון.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
שלום,

בתקופה האחרונה לאחר המלצה ששמעתי מחבר , חשקה נפשי בסובארו B4 3.0R .

רציתי לבקש מחברי הפורום המלצה לגבי הרכב, בנוגע לאחזקתו, ביצועיו ובכלל כל פרט שאפשר לקבל עליו.

המודל המבוקש הינו 2004-2006 בהתאם לתקציב, צריכת דלק אינה סנטימנט חשוב שבילי שאיני נוסע הרבה ,חשובה ההנאה.

השאלה העיקרית אם היא קיימת, עפ"י הנתונים: 245 כ"ס , אפס למאה ב 6.7 שניות בידני , 8 שניות באוטומט והנעה כפולה. הרכב נישמע מעניין ואפילו קורץ מאד עבורי.

מעבר לכך חשבתי שאם ארכוש אותו אתקין לו מערכת פליטה חדשה, איזו מומלצת ומה טווח המחירים של מערכות פליטה +- ?

איזה חלקים צריכים להחליף בה על מנת לקבל צליל מעניין?

 

תודה לכל העוזרים.

 

 

בהמשך לשאלתך ולתגובות נראה לי שכדאי לך להציץ על הקישור הזה למבחן דרכים לדגם זה שנערך בעיתון "אוטו", הכתבה הנ"ל מסכמת את היתרונות הבולטים של הדגם המיוחד והמהנה הזה

פורסם

ובכן אף אחד לא סיפק לי פרט אחד בנוגע לאמינות הרכב או מחלות ידועות. אשמח שמישהו ירחיב בנושא.

 

בנוגע לרכישה מתחת למחירון, יש בקושי 8 רכבים באתר יד2(בפרט במודל שאני מחפש 04-06), רובם אוטומטיות חוץ מאחת שנמצאת בסוכנות רכב בצפון, כל האנשים האחרים דורשים מחיר הנושק למחירון פחות כמה אלפים. אם יש לך דיל של כמה עשרות אחוזים מתחת למחירון אשמח לדעת איפה ואקפוץ על המציאה.

 

תודה לכולם.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

אם כתבת שאין הרבה דגמים, שים לב שהדגם המדובר לא עם לוחית רישוי 5051061 שזו המכונית הדגמה.

בדר"כ היו להם חיים קשים והמחירון שלהם נמוך

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

×
×
  • תוכן חדש...