Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחר 3 שנים של נסיעה בליסינג ו3 שנים של רעש ורמקולים מקשקשים אני חוזר סוף סוף לרכב משלי וכמובן משקיע בו מערכת שתחזיר אותי לימים היפים.

הרכב הוא קליאו B 2001

הדרישות הפעם שונות מהעבר, הפעם החלטתי לחפש יותר את האיכות מאשר את העוצמה.

התקציב על הפנים כרגע - 3000₪ וההחלטה כרגע היא לדחות את הרדיו במקצת ובנתיים להתחיל עם הסובב.

אז כרגע החשיבה היא כזאת:

סאב הרץ es250 או dd 10 אינץ

מגבר jbl 1004

קומפננט- מורל דוטק mk2

מה דעתכם?

עם איזו תיבה עדיף לחבר את הdd?

רדיו כרגע הוא parrot rki8200 ויהיה זמני כמובן.

פורסם

אני ממליץ לך על סט אפ מנצח מניסיוני ודעתי

1.קומפוננט

מורל דוטק אוביישן 6

הרץ אנרגי 165

2.מגבר

HERTZ HE4

DLS XA 40

3.סאב

הרץ ES300

הרץ ES250

DLS KW12

 

ונשאר לך עודף לכבלים מ 3000ש"ח

פורסם

המידה שם היא 5 ורבע {אלה אם אתה מבצע שם קצת שינויים}

את ההרץ והמורל אני מכיר דיי טוב ומניסיון איתם וממליץ עליהם בחום {עם ה-DLS האלו אין לי ניסיון אז לא יודע}

אבל הכי חשוב שתעשה שעורי בית ותתחיל לשמוע את הסטים האלו לפני שאתה רץ לקנות

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

את המורל אני מכיר ממש טוב, היה לי דוטק לפני כמה שנים וזכור לי מהם רק דברים טובים.

שינוי מ5 ל6 אין לי בעיה לעשות ההבדל שווה את זה.

בנוגע להרץ, אין לי הרבה מידע עליו חוץ ממה שקראתי מקווה לא להתאכזב.

האם יש שיפור משמעותי בין האוביישן ל mk?

×
×
  • תוכן חדש...