Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה הוחלף לי הגיר האוטומט

הבעיה שהגיר קר היא מקרטע ולא מעביר ל3 שצריך

הוא עובר ל3 ואז חוזר ל2 אך שהגיר מתחמם הכל עובד קשורה ואין בעיה

האם היוניט של הטרמוסטט של הגיר דפוק אולי צריך לאפס את המחשב של הגיר ?

פורסם

זהו שתיקנתי בעיה כפר ליד כרמיאל

הדבר היחיד שהבנתי שאולי אולי החישן חום שמן גיר נדפק

יש מצב ?

איפוס מוח הגיר יעזור ?

פורסם

קשה כך לדעת. יכול להיות איפוס, יכול להיות חיישן, יכול להיות לחץ שמן גיר לא תקין, וכו' וכו'...

כנס למוסך לבדיקת דיאגנוזה מדוייקת כדי שלא ייזרק סתם כסף.

:)
פורסם

כבר זרקתי 3500 שקל

הגיר החליפי עלה 2500 כולל עבודה אחרי זה עוד 1000 שנזל השמן מהטורק

איזה חישן אפשר לבדוק

איך מתקנים לחץ שמן ? כי לפי דעתי שהרכב חם זה בסדר כי יש לחץ ושהרכב קר אין לחץ

מאיפה זה מגיע הלחץ לגיר ?

אני יכול לנסוע ואז אחרי 3 דק' שהרכב קר פתאום מסרב להעביר ל3 ונטורים עולים ויורדים שהוא מנסה להחליף הילוך

שמתי לב שהרכב עומד ואני צריך לנסוע אז במהירות 20 קמש כאילו הרכב מסרב לנסוע הגיר בולם את הרכב אבל שאני מעביר ל2 זה משתחרר ואני נוסע

ושוב אחרי 5 דק' בעיר בהילוך 2 הגיר נכנס לפעילות רגילה כאילו לא היו שום תקלות

פורסם

פרט קטן אך חשוב - ציין בבקשה את סוג הרכב והשנתון. אפילו את קוד המנוע (המופיע ברשיון הרכב).

אף אחד לא צריך לנחש באיזה יוניט שמן מדובר (אם בכלל) והאם יש או אין, ואתה כמובן "מפסיד" חוות דעת של בעלי מקצוע שמכירים את הדגם ואינם יכולים להגיב.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...