Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

אני בן 22 ועומד לקנות רכב חדש ורוצה להתייעץ איתכם.

בעיקרון אני אישית עשיתי את הבדיקה שלי, אבל רוצה לשמוע גם חוות דעות של אנשים מקצועים.

אז כך מה שאני מחפש ברכב בקצרה זה :

 

1. שהיה מהיר, יפה ופחות חשוב לי הקטע של הדלק ביטוחים חלקים יקרים וכל אלה.

2. עד 150 אלף ולא לגרוע מהתקציב אפילו בשקל אחד.

3. אני כנראה אקנה את הרכב בתחילת 2012 אולי קצת יותר מוקדם.

4. אה ועוד משהו אני רוצה רכב מהחברה לא יד שניה ואוטומטי בלבד לא רוצה ידני.

 

בנתיים שני רכבים שמאוד אהבתי, זה- איבזה FR ו פולו GTI (יש לכם עכשיו את הכיוון הכללי שאני מחפש ברכב שלי)

 

שורה תחתונה אשמח מאוד לטיפים, יעוץ על רכבים, יתורנות, חסרונות וכל מה שקשור בקניית רכב תודה רבה מראש.

 

אפשר להגיד שהסיכום של האשכול הקודם זה שדיברנו על opel astra opc ושאני שאלתי אם היא בטוח מגיעה בסוף השנה הזאת לישראל והאם מישהו יודע על זה משהו?

פורסם

האם אתה מעוניין ברכב אוט' או ידני?

אין טעם להתחיל לרדת לעומר אם אתה בפועל מעוניין לבצע הזמנה רק עוד חצי שנה.

תקרא קצת, תסתובב בין סוכניות ותתעדכן.

עוד חצי שנה, אלוהים גדול.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כתבתי שאני רוצה רק אוטמטי מהחברה

והתכונתי שאני רוצה לקנות את הרכב עד חצי שנה כאילו אם יש איזה דגם ששוה לחכות לו אז אני מוכן לחכות כמה חודשים בשביל זה, אבל מבחינתי אם אני יהיה סגור על רכב אז כבר מחר אני קונה אותה.

 

עכשיו בעיקרון יש 3 דגמים של רכבים שמאוד אהבתי :

 

polo gti

 

http://newcar.yad2.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95%20%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94/25595

 

ליאון

 

http://newcar.yad2.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99/%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98/%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F/24632

 

איבזה FR

 

http://newcar.yad2.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99/%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98/%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94%20%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94/24785

 

אשמח מאוד אם תוכלו להגיד לי יתרונות חסרונות כל אחד מהדגמים הנ"ל , ואפילו פשוט תגידו לי מה אתם הייתם לוקחים בשבילכם מבין שלושתם ...

 

וכמובן אשמח לשמוע על עוד דגמים שהייתם ממליצים לי (רכב אוטמטי, חדש מהחברה, לצעיר עד 150 אלף, ביטחים, דלק ,חלקים יקרים וכדומה לא ממש אכפת לי)

 

בתודה ענקית ומחכה לתגובות שלכם!

פורסם

אלפא מיטו, 135 כ''ס, מדהים ביופיו, עם תיבת הTCT עולה בדיוק 150000 ש''ח. לא חזק כמו פולו GTI אבל מנוע כזה לא מאכזב בביצועים שלו במדינה כמו שלנו.

אם ממש חשוב לך כוח אז אין תמורה יותר טובה מהפולו בתקציב הזה. אם חשובים לך עוד דברים כמו יופי, רושם, וסתם להרגיש שיש לך אלפא רומאו :) אז אני אישית הייתי בוחר במיטו.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

מבחינת תמורה - נוחות - מחיר, הייתי הולך על הלאון - מכרו במבצע ב 130K.

זאת כמובן אם אתה לא מחפש רכב "ספורט" ממש. הלאון מאוד חזקה אבל לא בקטגוריה של רכבי ספורט.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
אהלן חברה,

אני בן 22 ועומד לקנות רכב חדש ורוצה להתייעץ איתכם.

בעיקרון אני אישית עשיתי את הבדיקה שלי, אבל רוצה לשמוע גם חוות דעות של אנשים מקצועים.

אז כך מה שאני מחפש ברכב בקצרה זה :

 

1. שהיה מהיר, יפה ופחות חשוב לי הקטע של הדלק ביטוחים חלקים יקרים וכל אלה.

2. עד 150 אלף ולא לגרוע מהתקציב אפילו בשקל אחד.

3. אני כנראה אקנה את הרכב בתחילת 2012 אולי קצת יותר מוקדם.

4. אה ועוד משהו אני רוצה רכב מהחברה לא יד שניה ואוטומטי בלבד לא רוצה ידני.

 

בנתיים שני רכבים שמאוד אהבתי, זה- איבזה FR ו פולו GTI (יש לכם עכשיו את הכיוון הכללי שאני מחפש ברכב שלי)

 

שורה תחתונה אשמח מאוד לטיפים, יעוץ על רכבים, יתורנות, חסרונות וכל מה שקשור בקניית רכב תודה רבה מראש.

 

אפשר להגיד שהסיכום של האשכול הקודם זה שדיברנו על opel astra opc ושאני שאלתי אם היא בטוח מגיעה בסוף השנה הזאת לישראל והאם מישהו יודע על זה משהו?

 

הזמנתי איביזה FR לפני שבועיים וקצת, היא אמורה להגיע עד סוף השבוע.

אם תרצה לראות אחת חדשה, תקפוץ לבקר אותי.

 

לי זה נשמע כאילו מגבלת התקציב לא קיימת אצלך. אצלי לא יכלתי לעלות עוד בתקציב.

במקומך הייתי הולך על שירוקו כלשהי, הרכב מדהים ביופיו.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
אלפא מיטו, 135 כ''ס, מדהים ביופיו, עם תיבת הTCT עולה בדיוק 150000 ש''ח. לא חזק כמו פולו GTI אבל מנוע כזה לא מאכזב בביצועים שלו במדינה כמו שלנו.

אם ממש חשוב לך כוח אז אין תמורה יותר טובה מהפולו בתקציב הזה. אם חשובים לך עוד דברים כמו יופי, רושם, וסתם להרגיש שיש לך אלפא רומאו :smile: אז אני אישית הייתי בוחר במיטו.

אני אבדוק את הרכב הזה , ושכחתי לציין שזה שהרכב עושה 6.9 או 7.7 וכוליי זה לא כזה משנה עיקר שהיה מהיר באיזור של 8 שניות.

 

מבחינת תמורה - נוחות - מחיר, הייתי הולך על הלאון - מכרו במבצע ב 130K.

זאת כמובן אם אתה לא מחפש רכב "ספורט" ממש. הלאון מאוד חזקה אבל לא בקטגוריה של רכבי ספורט.

רציני? והמבצע נגמר כבר?

 

 

הזמנתי איביזה FR לפני שבועיים וקצת, היא אמורה להגיע עד סוף השבוע.

אם תרצה לראות אחת חדשה, תקפוץ לבקר אותי.

 

לי זה נשמע כאילו מגבלת התקציב לא קיימת אצלך. אצלי לא יכלתי לעלות עוד בתקציב.

במקומך הייתי הולך על שירוקו כלשהי, הרכב מדהים ביופיו.

חחח תודה על ההזמנה , אבל במלא שבוע הבא אני הולך לאולם תצוגה של סיאט, בכל מקרה אני אשמח לדעת חוות דעת שלך אחרי שתקבל את הרכב:D אגב איזה צבע לקקחת?

ובקשר למגבלת תקציב בהחלט יש מגבלה לא יכול לחרוג אפילו בשקל חחח (150 אלף ולא שקל יותר )

ואני בהחלט מסכים איתך בנוגע לשירוקו רכב מדהים אבל לצערי לא עומד בתקציב

 

 

קיצר חברה אם אתם שאולים אותי על סדר עדיפות שלי אז חשוב לי שתהיה מהירה אבל אני בהחלט לא מחפש את הכי מהירה האזור של 8 שניות בהחלט מספק אותי! והיופי של הרכב ואיכותו בהחלט בעדיפות ראשונה

אשמח לעוד תגובות ויעוץ תודה רבה!

פורסם

המיטו אכן המיוחדת יותר בחבורה.

עם קצת יותר מ8 שניות 0-100 היא בהחלט עומדת בדרישות שלך, אם כי היא החלשה משתי האחרות.

הלאון כרגע נמכרת ב135K על הכביש בגירסת הDSG.

הפולו גם כן נמכרת במחיר אטרקטיבי ומהווה חבילה מצויינת.

לדעתי שתי הבחירות הנ"ל משעממות ביחס למיטו.

אני מציע שתערוך נסיעת מבחן על כל השלושה ותראה מי יותר מדברת אליך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

במידה ואתה הולך על האלפא.... אל תתבייש לבקש להוריד 5-10 מהמחירון....

כמה ימים התעקשות... כמה טלפונים ומאשרים.... (נכון ללפני חצי שנה:-D).

פורסם
במידה ואתה הולך על האלפא.... אל תתבייש לבקש להוריד 5-10 מהמחירון....

כמה ימים התעקשות... כמה טלפונים ומאשרים.... (נכון ללפני חצי שנה:grin:).

חח ברור אחי למרות שאני גרוע במשא ומתן חח, אז אני מבין שקנית גם אתה אלפא תגיד אתה מרוצה איך איכות של הנהיגה? חומרים? אבזור? וחוץ מזה שהורדת מהם כמה אלפים הצלחת לקבל עוד משהו? אבזור? אחריות ? משהו? אשמח לדעת פרטיים (:

 

וחברה אשמח לשמוע עוד תגובות בנוגע לאיכות נהיגה, אבזור אמינות של הרכבים שדיברנו אליהם מהנסיון אישי שלכם! זה חשוב לי !

בתודה (:

×
×
  • תוכן חדש...