Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ניתן להעלות הספק של מנוע 1.6 טורבו בפיג'ו 3008 ע"י שידרוג תוכנה?


alonjp
שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אם תרצה 508,אין כרגע.

 

יחידות בודדו בגרסת הפרמיום ועוד שתיים או שלוש בגרסת הSW.

 

לגבי הפורק - אני מניח שהחברה מהסדנאות ימצאו את הפתרון לבעיה.

 

להזכירך גם במנועי ה1.8 של VW הפורק המקוריי מתפגר קצת אחרי הגדישה המקורית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורק של ה20VT לא התפגר לי גם אחרי שכמעט שילשתי גדישה.

על איזה מנוע 1.8 אתה מדבר?

TSI?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה מדבר על ה20VT? אם כן אני מכיר כמה וכמה מנועים כאלו שעברו מעל 100K ק"מ על פורק מקורי בגדישות של 1.2-1.4 והוא מחזיק יפה מאוד ללא קריעה או איבוד גדישה.

את ה1.8 TSI אני לא מכיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צ'יקו, ממש לא... המנוע הזה הרבה יותר מודרני מהTU וקוראים לו Prince

למעשה הוא המחליף של הTU והוא מיוצר ע"י BMW

עוד תוכל לקרוא פה :

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine

 

היה נחמד להשתיל אחד כזה ב106 הא... ;)

156 כ"ס עם אופציה ל190 כ"ס על 106 זה בהמה.

 

גם המנוע האטמוספרי שם לא פרייאר :-)

אני רואה שזה עדיין מנוע שמבוסס TU אז יכול להיות מעניין, כבר עכשיו מתחיל לנבור ברשת ולחפש מידע.

TU "מתוחכם" הזרקה ישירה תזמון משתנה, יכול להיות מאוד מאוד מעניין..

גידי תוכל לעזור לי לדלות מידע?(בהודעה פרטית בבקשה)

 

אני זוכר שבעבר חבר דיבר על זה לא מעט ובכלל ברח לי מהראש. טוב שהנושא הזה עלה..

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשו לי לתקן אותכם !

במנוע המקורי אין פורק !!!!!!!

יש יחידה חשמלית/חיישן ששולתת על הגדישה.

צנרת מכיע בקוטר זהה למערכת מקורית רק מנירוסטה ולא מפלסיק שבנוי משני חתיכות .

שני החלקים יעודיים למנוע ספציפי ולא ניתן לעשות קומבינה ישראלית .

 

נתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם המנוע האטמוספרי שם לא פרייאר :-)

אני רואה שזה עדיין מנוע שמבוסס TU אז יכול להיות מעניין, כבר עכשיו מתחיל לנבור ברשת ולחפש מידע.

TU "מתוחכם" הזרקה ישירה תזמון משתנה, יכול להיות מאוד מאוד מעניין..

גידי תוכל לעזור לי לדלות מידע?(בהודעה פרטית בבקשה)

 

אני זוכר שבעבר חבר דיבר על זה לא מעט ובכלל ברח לי מהראש. טוב שהנושא הזה עלה..

 

way ahead of you my frind:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=339940

 

אחד המנועים.

חבל שהוא לא מתאים :-(

לא נורא, יום יבוא והפג'טה שלי תהיה מצוננת.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורק ,צנרת נירוסטה ,קולר חזית יותר גדול ותוכנה יש שני אפשרויות של הספקים .

 

נתן

 

תרשו לי לתקן אותכם !

במנוע המקורי אין פורק !!!!!!!

יש יחידה חשמלית/חיישן ששולתת על הגדישה.

צנרת מכיע בקוטר זהה למערכת מקורית רק מנירוסטה ולא מפלסיק שבנוי משני חתיכות .

שני החלקים יעודיים למנוע ספציפי ולא ניתן לעשות קומבינה ישראלית .

 

נתן

 

אתה לא קצת סותר את עצמך? כמו כן גידי נתן תיאור די מדוייק של סוג הפורק, אשמח לחידוד ומידע אמיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא קצת סותר את עצמך? כמו כן גידי נתן תיאור די מדוייק של סוג הפורק, אשמח לחידוד ומידע אמיתי.

 

 

ממש לא

אני אמרתי שצריך להוסיף פורק .

אם הייתם מכירים את המנוע הזה יותר מקרוב הייתם יותר מבינים על מה אני מדבר .

בכל מקרה לבחור עם 308 שלחתי לך הודעה בפרטי .אם תרצה תוכל לקבל עזרה .

 

נתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתן, אנא פרט והסבר לנו למען הדורות הבאים (ולי, אני מתכנן על ה508)

 

אם אין פורק ויש יחידה חשמלית שאחרית על הגדישה איך ולמה אני צריך להתקין פורק? היא לא מתמודדת עם גדישות מעל באר?

במידה ואני מתקין פורק, זה אומר שאני בעצם מבטל אותה?

אם ככה אני צריך להוסיף\להחליף ווסגייט, צינורות וואקום וכו'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא

אני אמרתי שצריך להוסיף פורק .

אם הייתם מכירים את המנוע הזה יותר מקרוב הייתם יותר מבינים על מה אני מדבר .

בכל מקרה לבחור עם 308 שלחתי לך הודעה בפרטי .אם תרצה תוכל לקבל עזרה .

 

נתן

 

קודם כל תודה על העזרה!

שנית, מדובר על ה 3008 ולא 308 (לא חושב שזה משנה מבחינת המנוע, או שכן??).

את האמת, כרגע אני ממש לא מחפש לעשות שינויים מכאניים במנוע, יש לי אחריות ואני רוצה להישאר איתה למשך ה-4 שנים הקרובות. :wink:

מה גם שמניסיון שלי עם צרפתיות הייתי מעוניין כמה שפחות לנגוע למכאניקה (ובעיקר אלקטרוניקה), כל נגיעה מוסיפה לסיכוי לתקלה עתידית..

האם רק שינוי תוכנה ייתן לי משהו?

האם שיפור של 30 כ"ס יהיה מורגש?

אני חייב לציין שכרגע לא ממש חסר לי כוח והרכב מהנה מאוד לנהיגה, אבל חשבתי ש-200 סוסים יהיה נחמד יותר :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אלון

האמת אם אתה לא מחפש לעלות הספק לרכב שלך למה בכלל נפתח הטופיק הזה ?:?:

אבל אני יענה לך בכל איך פיש אמר למען הדורות הבאים !!:lol:

אני חושב שאתה קצת מזלזל ברכב שלך .

לצורך העניין אין הבדלים בן כל הרכבים של החברה שמותקן בהם מנוע 156 כייס.ההבדלים זה רק תוכנה כך למשל אותו מנוע בפיקאסו סי 4 נותן רק 140 סוסים .

ולעניין אין שום בעיה לשדרג תוכנה ולקבל במאקסימום כ 40 סוסים .יש כמה חברות שעוסקות בזה וכאן אתה צריך לבחור במי אתה בוטח יותר או איפה אתה רוצה לרכוש .

מראש אני יגיד לך שאין קשר לאחראיות מכוון שלא ניתן בטיפול רגיל לזהות עם אתה על תוכנה מקורית או משודרגת .

כך שהבחירה בידך.המנועים האלו מאוד עמינים אל לך לזלזל בהם ואם זה ירגיע אותך הם פותחו ביחד עם BMW ומשרתים גם את מיני קופר .

בכל מקרה לפחות בשלב ראשון אין שום מכניקה פרט להיתחברות לסוקט של מחשב .

לגבי שאלה של פיש בקשר לפורק.

הפורק מגיע במקום יחידה אלקטרונית שדואגת שהגדישה תהיה בן 0.6 עד 0.9 באר .לאחר מכן היוא (המערכת )פשוט מסרסת את המנוע!

בגלל סיבה זאת המנוע ניקרה LPT .

low pressure turbo.

אין צורך בהוספת צנרת נוספת.

אבל........ אם רוצים לקבל תוצאה מוחשית יותר מומלץ להחליף צינורות כניסת אויר של מערכת טורבו משני סיבות:

1.המערת בנוי משני חלקי פלסטיק כך שזה גורם לעירבול אויר מיותר במערכת.

2. מערכת שבנויה מנירוטה מסוגלת לקרר יותר טוב את האויר הניכנס .

3.דבר נוסף ואחרון חשוב לנו במיוחד בתור מדינה חמה !

האינטרקולר המקורי

גם כאן יש שני בעיות

1.הוא קטן מדי

2.הוא לא חזית זאת אומרת הוא בחזית של הרכב אבל תקוע בצד מדי קרוב יותר לכנף בפנים ולא זוכה לקירור טוב.

הפתרון:

להחליף לקולר גדול יותר ורצוי חזית .

יש לציין שרק אחרי מבצעים את כל העבודה הזאת מרגישים את השינוי אפילו ללא תוכנה משודרגת !!!!

אבל אם משדרגים גם את התוכנה ניתן בכיוונים נכונים להגיע גם ל 250 סוסים.

קיים גם קיט למנוע הזה שלא נימכר לאנשים עם לב חלש במיוחד :lol: אשר מגיע ל 450 סוסים במנוע עם נפח 1600 סמק.

אני מכווה שעניתי לשאלות של מר פיש .

 

תודה וסליחה על אורך התשובה.

 

נתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...