Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

נהנו..

 

עכשיו...כמה דברים..כרגיל שוליים..שמטרידים את הנשיא

 

1. מה זאת הצביעה האנמית הזאת? :shock:

2. למה הם שמו פנס כזה מכוער? :shock2:

3. למה לא קפצת איתו באויר כמו עם הBMW ? :bad-word:

 

תהנו גם אתם. 8)

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
עכשיו באמת מזכיר לי למה שווה אפילו שווה מאוד מאוד לעשות רישיון לאופנוע

 

 

אז מה אתה אומר שאין לך ? :cry:

פורסם

אין לי רישיון (אבל נוסע)

וחוצמזה אני חושב שאני צריך לבכות לא אתה :wink:

סתכל ימינה זה שלי (אחחח נפלאות החשמל)

פורסם
אין לי רישיון (אבל נוסע)

וחוצמזה אני חושב שאני צריך לבכות לא אתה :wink:

סתכל ימינה זה שלי (אחחח נפלאות החשמל)

 

 

ואתה מכיר את חוקי הפורם :mad:

פורסם

1. מה זאת הצביעה האנמית הזאת? :shock:

 

כנראה שהמהנדסים בסוזוקי יודעים שחיי הפירינגים ב1000 מוגבלים גם ככה. למה לבזבז צבע?

 

2. למה הם שמו פנס כזה מכוער? :shock2:

 

אה! זה לא ממש מכוער... המשולש של הדגם הקודם היה הרבה יותר מכוער. כנראה שהמהנדסים של סוזוקי חשבו, שחיי הפנסים ב1000 מוגבלים גם ככה.

למה לבזבז מנורות?

 

3. למה לא קפצת איתו באויר כמו עם הBMW ? :bad-word:

 

אה! שאלה מצויינת! נראה לי שהוא כן קפץ, אבל ככל הנראה לא רצו להעליב את המהנדסים של סוזוקי, שחייהם גם ככה מוגבלים :loco:

פורסם

הודות לכרובי מכיר אותם בגלל זה אני לא מגיב על האופנועים אני פה כדיי לקרוא וולמוד אני לא מנסה להסביר דברים לאף אחד

רגע רגע הסתכלת ימינה?

פורסם
הודות לכרובי מכיר אותם בגלל זה אני לא מגיב על האופנועים אני פה כדיי לקרוא וולמוד אני לא מנסה להסביר דברים לאף אחד

רגע רגע הסתכלת ימינה?

 

 

אני הסתכלתי, ואתה הסתכלת ימינה :p

פורסם
1. מה זאת הצביעה האנמית הזאת? :shock:

 

כנראה שהמהנדסים בסוזוקי יודעים שחיי הפירינגים ב1000 מוגבלים גם ככה. למה לבזבז צבע?

 

2. למה הם שמו פנס כזה מכוער? :shock2:

 

אה! זה לא ממש מכוער... המשולש של הדגם הקודם היה הרבה יותר מכוער. כנראה שהמהנדסים של סוזוקי חשבו, שחיי הפנסים ב1000 מוגבלים גם ככה.

למה לבזבז מנורות?

 

3. למה לא קפצת איתו באויר כמו עם הBMW ? :bad-word:

 

אה! שאלה מצויינת! נראה לי שהוא כן קפץ, אבל ככל הנראה לא רצו להעליב את המהנדסים של סוזוקי, שחייהם גם ככה מוגבלים :loco:

 

:lol::lol::lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
מזה ק.ט.מ?

 

חפש בגוגל...תוצאות בשפע....ובוא אני יחסוך לך את השאלה הבאה..חפש באנגלית KTM :wink:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
אני יודע מזה ק.ט.מ

שאלתי על התמונה של האופנוע שלו אם זה ק.ט.מ

אתה שפוי?

 

שאלת השפיות של הנשיא עדין לא נפתרה 8) , ולגבי האופנוע שלי KTM625SXC

וכפי שאתה רואה, אני דווקא מרגיש נוח להסתכל ימינה.

פורסם

גם לי במקומך היה מאוד נוח להסתכל ימינה רק שלא יתפס לך הצוואר

לגבי השפיות של הנשיא אברבנל נשיא שמעת על המקום אם כן אז יופי קבעתי לך תור לאשפוז

×
×
  • תוכן חדש...