Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקום לטפל בכבישים המסוכנים האלו ולשפר תשתיות (כמו: הרחבה, שוליים, גדר הפרדה, שיפוע בסיבוב, איכות האספלת...)-

מכפילים את הקנסות באותם קטעים /מקומות.

הרי זה רק יעודד לא לתקן כביש כזה בכלל.

האם כך נלחמים בתאונות דרכים !?

245 הרוגים מתחילת השנה וכרגיל מה שחשוב זה הכנסת כסף למדינה, בטענה כי הנהג תמיד אשם.

בהחלט שאותו נהג צריך להתאים את עצמו לתנאי הדרך, אך קודם כל יש לדאוג לתשתית ראויה ו"סלחנית" יותר.

כמובן במקביל, להוזיל מיסוי לצמיגים,שאר אביזרי בטיחות ולרכבים חדשים בכלל.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4098079,00.html

פורסם

אתה פשוט אידיוט.

איזה מין רעיון מטופש זה להכפיל את הקנסות, ולא לשפר את הכבישים בארץ.

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

איזה מין רעיון הזוי זה להוריד מיסים לצימיגים ואביזרי בטיחות?

 

צריך להעלות מיסים וכל המרבה הרי זה משובח!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
"הנהג בישראל צריך להתאים עצמו למצב הכביש... כמו שבבית שלך אתה מתאים עצמך לתנאי הבית, כך גם בכביש".

 

האם זהו המשפט הגאוני ביותר בתולדות האנושות?

 

רק לא הבנתי מה יכול לקרות לי אם אני אסתובב בבית שלא בהתאם לתנאי הבית.

 

:? :?

V5

פורסם
אתה פשוט אידיוט.

איזה מין רעיון מטופש זה להכפיל את הקנסות, ולא לשפר את הכבישים בארץ.

 

כל מה שכתבתי לאחר מכן, זו היתה תגובתי ודעתי להצעת חוק ההזויה והמטופשת הזו שהוגשה ע"י

חבר הכנסת בשם רוברט טיבייב.

 

איזה מין רעיון הזוי זה להוריד מיסים לצימיגים ואביזרי בטיחות?

צריך להעלות מיסים וכל המרבה הרי זה משובח!

 

bagira, להעלאת מיסים אפשר לפנות ישירות לשר התחבורה, הוא ישמח לכל רעיון שיכניס עוד כסף.

 

האם זהו המשפט הגאוני ביותר בתולדות האנושות?

רק לא הבנתי מה יכול לקרות לי אם אני אסתובב בבית שלא בהתאם לתנאי הבית.

:? :?

 

אני מקווה שאתה לא נוסע 50 קמ"ש בסמטה, ליד בית ספר.

פורסם

מעבר לכך שהרעיון הזה הוא מפגר ונשמע משפתותיו של אחד מהח"כ האיווילים ביותר, יש כאן הודאה והתנערות.

כלומר, אנחנו, מקבלי ההחלטות, מודעים למצב הרעוע של כבישי ישראל שיצרנו בעבורכם, אזרחים יקרים, אך אל

לנו לתקן את המעוות אלא להשליך את האחריות עליכם (כרגיל) בתשלום דמי כיס כפולים לקופת המדינה.

מה יעשו עם הכסף? הכל כולל הכל, מיטה זוגית למר ביבי, טיסות במטוסים פרטיים, החלפת האודי המיושנת,

חוץ מ-לתקן את הכבישים. בכל מדינה אחרת אחד כזה היה עף מהכיסא שלו באותו יום.

פורסם

בארה"ב יש איזורים של כפל קנס, בד"כ מדובר על קטעים בכבישים מהירים שבהם מתבצעת עבודה, אתה רואה שלט של עבודות בכביש בעוד 2 מייל, אחריו שלט שאומר מהירותת מירבית XX ושלט שאומר "אתה נכנס לאזור כפל קנס", בחלק מהמדינות גם ראיתי שלטים של "פגעת בפועל - 10K$ קנס ו14 שנות מאסר". וככה רואים איך כל המתפרעים בכביש נוסעים בשיירה על 55\45 בזהירות מופתית.

 

בישראל כרגיל, לוקחים רעיון בצורה חלקית.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...