Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש פלטינה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למומחי הפורום שלום

אני מחפש פלטינה (מצורפת תמונה). למיצובישי. יש לי את הקוד אבל בכל החנויות לא מצאתי וגם במוסך של היובואן אמרו לי שמאחר שהרכב ביבוא אישי אז אין להם בכלל את הקוד הזה במחשב. בEBAY לא היית פלטינה כזו ואני לא מכיר אתרים אחרים. מישהו יכול לתת לי רעיון מה לעשות. אני כבר נוסע על אותה פלטינה 7 שנים!!!. מה שיפה זה שהפלטינה היא העתק של פלטינה של סובארו טנדר רק הפוכה. הציעו לי לעבור להצתה אלקטרונית, או להחליף מפלג, זאת אפשרות אבל אני מעדיף לשמור על המקוריות.

ודרך אגב, מישהו מכיר את האתר Partmaster ?

208.JPG

פורסם
ЗАЖИГАНИ? תודה על האתר אבל אני לא קורא את השפה הזאת.

וכמו שאמרתי, זה ממש סובארו הפוך

 

 

יש כזה לירוחם ולזקן חלקי חילוף בירושלים

 

בזמן שחיפשתי לעצמי ראיתי את הדגם הזה אפילו ניסיתי

להרכיב ברכב אבל היה הפוך

 

בהצלחה

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

צריך להיות לי אני יבדוק מחר

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
יש כזה לירוחם ולזקן חלקי חילוף בירושלים

 

בזמן שחיפשתי לעצמי ראיתי את הדגם הזה אפילו ניסיתי

להרכיב ברכב אבל היה הפוך

 

בהצלחה

 

יכול להיות שזה מתאים לעוד רכבים?

פורסם

מציע שתיגש עם הפלטינה לאיציק מאוטו מודיעין בבני ברק, זו רשת חנויות ואיציק מומחה באיתור חלפים מים של מקורות, מאמין שהוא יעזור לך. בהצלחה

פורסם

שלום

 

יתכן ויש לי פלטינה.

תן לי לבדוק ותקבל תשובה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הי לירוי, מה שלומך?

אני גם חיפשתי ב EBAY של תאילנד אבל התקשתי עם השפה. בכל אופן אם אני המצא אני הזמין כבר כמה.

ושוב תהמון תודה לכל מי שמנסה לעזור.

×
×
  • תוכן חדש...