Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפיר, אני ממליץ לך לקרוא בפורום על סיטרואן C5, כולל איך לבדוק, מה לחפש ולמה לצפות מבחינת תפקוד ותקלות.

 

רכב שמור ייתן לכם תמורה מדהימה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אופציה מעניינת היא הפלואנס 2 ליטר.

 

היא מציעה תא מטען ענק, נוחות נסיעה ואמינות בזכות המנוע והגיר של הקשקאי.

 

אתה מקבל אותה חדשה בסכום שיש לך ועוד נשאר עם עוד פונטו עודף.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תודה לכולם על העזרה ועל ההמלצות, רוצה להגיד שהתחלנו כבר לחפש C5 ביד שניה

אם כבר דיברנו על ירידת ערך, אני מת להבין איך האודי A-4 משנות 07-08 נמכרות כולן באיזור ה 120 אלף ואפילו פחות? את האמת אני לא יודע כמה הם עלו בשנת יציאתם, אבל בשל היותו רכב יותר יוקרתי מהשאר זה די מוזר לי..

סתם נקודה שלפי דעתי חשוב לציין זה שהסיבה שאודי a-4 2008 נמכרת ב120 אלף זה בגלל שהיא b7 שזה הדגם של 2005-2008 ויש עוד דגם שהוא התחיל מ2008 והוא עד עכשיו שהוא כמובן יותר חדש לכן יותר יקר אתה בטוח תשים לב בהבדלים בצורה בין B7 לבין B8 ששנת 2008 יעלה לך יותר מ140 אלף .

 

אם הוא מחפש רכב מנהלים יוקרתי וכבר חשבתם על A4 אני היתי מציע לרדת בשנה אחת ולקנות A6 שמורה ועוד ישאר לכם כסף

אבל זה כבר שיקול שלכם

 

 

בהצלחה :-D

פורסם

אתם נמצאים במילכוד דפוק כזה שקיים בטח רק בארץ הגאונים פה. מצד אחד יש לכם מאזדה 6 והונדה אקורד שהם מכוניות לא נוחות, יחסית אבל שומרות על הערך שלהן, מצד שני יש לכם C5, מאליבו שהרבה יותר נוחות אבל סובלות מירידת ערך (ולאו דווקא בגלל אמינות, מאליבו חדשה לא פחות אמינה ממאזדה 6 או הונדה אקורד אם לא יותר...), לדעתי אולי תשקלו מונדאו שנחשבת נוחה יותר מהיפניות עד כמה שאני יודע אבל מצד שני סובלת מחולשה עקב מנוע עצל יחסית ובעקבות כך גם בולעת דלק בהתאם.

 

סקודה אתם לא רוצים (אולי בכל זאת? נחשבת למוצלחת מאוד) אז אולי בכלל תשקלו משהו יותר יוקרתי עם ירידה בשנתון, אולי משהו מוולבו או אולי ביואיק לה-קרוס שתתן לכם נוחות מירבית וגיהוץ כביש של אמריקאית אמיתית (יותר מהמאליבו שנהייתה אירופאית משהו) אבל גם תסבול מירידת ערך וכמובן דלק (מנוע 3800 בכל זאת).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...