Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד שרשור על ספקית אינטרט שעושה פאדיחות-נטוויזן


michaelbe6
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני רוצה לפתוח ולהגיד שאני לקוח שלהם לא מעט זמן ולרוב לא היו בעיות,וכאשר כבר היו(כספיים -לא טכניים) הם טופלו לבסוף לשביעות רצוני.

השרשור הזה נפתח על מנת להתריע שצריך לבדוק ולפקוח עיניים ביתר זהירות,אני שבאמת אני יכול להעיד על עצמי כאחד "לא פראייר" שמכיר את כל השטיקים,נפלתי בפח.

והסיפור הוא כזה:

לפני כ 3 שבועות בזמן העבודה,אני מקבל שיחה מנציג של נטוויזן שהולכת ככה:

"שלום מיכאל...פרטים מזהים שלי... והטענה הבאה: יש לך מנוי על 4 מגה בתשתית בזק(אחד מתוך 2 מנויים שלי) שכבר לא נתמך יותר אצלנו ואני מעביר אותך למהירות 5 מגה,סחבק שלא סומך על אף אחד שואל: מה זאת אומרת לא נתמך? מה ככה 5 מגה בלי תוספת תשלום? הנציג שוב פעם חוזר על אותם דברים,כן אנחנו כבר לא תומכים ב4 מגה ולכן אנחנו מעבירים אותך ל5 באותם תנאים ובאותה התחייבות,מבחינתך הכל אותו דבר,אני ששוב סקפטי שואל אם הוא בטוח שזה ללא תוספת תשלום והאם זה הכרחי לבצע את הפעולה הזאת,הנציג שוב פעם באותה מנטרה,כן..אין ברירה,זאת אותה התחייבות,אין תוספת תשלום.

מכיוון שהוא הזדהה כנציג של נטוויזן בעל מידע על המנויים שלי ולא היסס 3 פעמים ששאלתי אותו על ההתחייבות והתשלום,הסכמתי ונגמר הסיפור.

כעבור שבועיים אני רואה חיוב בכרטיס האשראי,גבוה בכמה שקלים ממה ששילמתי,אני מתקשר לשירות הלקוחות(עונים מהר יש לציין) ובחורה שלא משנה שמה עונה לי,בירור קצר מגלה שהנציג הקודם הינו משווק ,אשר רימה אותי,מהירות 4 מגה קיימת ונתמכת והוא פשוט העביר אותי ל5 מגה עם התחייבות חדשה לשנה.(מדהים מה מוכנים לעשות בשביל כמה שקלים עמלה).

לאחר שהנציגה שמעה את הסיפור,הבינה שכנראה יש פה בעיה,הסכימה להחזיר אותי למהירות הקודמת באותו סכום ופיצוי של חודש מתנה...אמממה,התחייבות חדשה לשנה.אמרתי לה שזה לא מקובל עלי ואני לא מוכן,אין לי שום רצון לפתוח התחייבות חדשה כאשר ההתחייבות הקודמת אומדת להיגמר ויש לי חודשיים מתנה בסופם,היא אמרה שהיא מוכנה לבדוק עם המשווק את הסיפור והיא תחזור אלי.

אתמול היא באמת חזרה אלי,לא הבנתי מה היא ציפתה לבדוק עם המשווק(הוא בטח לא התחיל לבכות ואמר לה:"כן...גנבתי את מיכאל קרחת(יש לי קרחת:-D ) בשביל 5 שקלים עמלה?..")אמרה שאחרי הבדיקה היא מוכנה לתת לי פיצוי חודשיים חינם להשאיר אותי על 5 מגה באותו מחיר אבל עם התחייבות לשנה,הסברתי לה שאני לא מעוניין להאריך את ההתחייבות ואין לי שום סיבה לקבל את הפיצוי שהיא כביכול מציעה כי בכל מקרה אני לא משדרג בתוספת תשלום בבזק ככה שהמהירות לא באמת משנה לי,ביקשתי שתחזיר את המצב לקדמותו מבחינת המחיר וההתחייבות ואת הפיצוי חודשיים שתשאיר(בכל זאת רימו אותי ומגיע לי משהו על זה),מבחינתה אין מה לעשות לגבי ההתחייבות והיא הבטיחה להעביר את השיחה למנהל ושתוך 24 מקס'(בסדר...)שעות יחזרו אלי.

מן הסתם אף אחד לא חזר אלי ולכן גם החלטתי לפרסם את המקרה,מן הסתם אני לא הולך לוותר להם,כל שיחות עם הנציגה כולל פינוקיו ,שממנו התחיל הסיפור, מוקלטות,בדיקה קצרה היום הולידה שהמחירים על 4 מגה שניתן להשיג היום משמעותית נמוכים ממה שאני משלם ככה שאפשר להבין למה הם רוצים התחייבות חדשה וזהו,כדרכי אני לא אוותר ואני אכנס באם אמא שלהם כמה שצריך ואם צריך הם גם יקבלו תביעה בתביעות קטנות וישלמו פיצוי גבוה בהרבה ממה שיכלו להשיג בשיחה שירותית והגיונית אחת.

אז תיקחו בעירבון מוגבל כל מה שמספרים לכם.

לילה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שמע, אם אני נפלתי עם פלאפון, כל אחד יכול ליפול.

 

אני מכיר את השיחות האלה, ואני עונה תמיד בצורה חד משמעית, לצורך התיעוד, "אני מסרב", "אני לא מעוניין" (אני לא אומר "אינני מעוניין" כי זה יכול להישמע כמו "אני מעוניין").

 

וראה איזה פלא, שום אסון לא קרה והאינטרנט ממשיך לזרום גם במהירות שהם "לא תומכים בה".

 

אין מה לעשות, צריך לעבוד מולם כמו מול גורם עברייני עוין ללא גרם אמינות.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה,אני בן אדם קליל ודיי מכוון מטרה,אם הוא היה מתקשר על מנת לשדרג מהירות בלבד,כנראה שהשיחה הייתה מסתיימת תוך דקה כי אם זה לא בתכנון שלי לשדרג מהירות,אז אני לא מוכן עם נתונים בשביל לבצע פעולה כזאת אבל ברגע שהוא טען שזה משהו טכני,ו3 פעמים ענה לי שזה ללא תוספת תשלום,ודרך אגב עידכנתי אותו שהוא מוקלט,אז אני כבר לא יודע כמה זהיר אפשר להיות.

למרות הכל במידה והנציגה עוד בשיחה הראשונה איתה הייתה פשוט מחזירה את המהירות לקודמתה ומבטלת את ההתחייבות החדשה,ונותנת פיצוי סמלי כמו חודש שהיא הציעה לבד,זה היה סוף הסיפור מבחינתי,אבל למה לעבוד קל והגיוני אם אפשר קשה ודמיוני(יצא לי חרוז:lol: ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיחה מוקלטת, אתה מסודר.

 

מעניין אותי, אתה מקליט אוטומטית כל שיחה שנכנסת לנייד שלך ? (אני מעריך שזה לנייד כי אתה אומר שהיית בעבודה) או שזה הגיע לקו כלשהו בעבודה ?

 

בקיצור, איך הצלחת להקליט את השיחה ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיחה מוקלטת, אתה מסודר.

 

מעניין אותי, אתה מקליט אוטומטית כל שיחה שנכנסת לנייד שלך ? (אני מעריך שזה לנייד כי אתה אומר שהיית בעבודה) או שזה הגיע לקו כלשהו בעבודה ?

 

בקיצור, איך הצלחת להקליט את השיחה ?

 

אני לא פרנואידי,ברגע שזה שיחה עם נותן שירות שלי ומתחילים לדבר על כסף ,התחייבויות וכו.. אני מקליט את השיחה בנייד ,לוקח 2 שניות להפעיל את ההקלטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקליט עם גלקסי S1. הרום של פיילוט X גירסה 4 יודע להקליט את שני הצדדים באיכות מעולה.

 

זאת הסיבה שאני נשאר איתו ולא משדרג. לא ידוע לי על APP שעושה את זה באיכות טובה.

 

משום מה סמסונג חסמה את האפשרות להקליט שיחות באיכות טובה של שני הצדדים ברומים שלה, לכן צריך פריצה כדי לממש את אופצית ההקלטה.

 

אצל פיילוט ההקלטה נעשית בכפתור שנמצא בחייגן, בקלי קלות.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלקסי כמעט כל רום מקוסטם 2.2.1 הוא בעל אפשרות להקלטה אוטומטית או ידנית (לפי הגדרות שתבחר) ואיכות ההקלטה מצוינת. הסיבה היחידה שאני לא משדרג ל2.3 שעדיין לא הכניסו לשם הקלטה נורמלית.

 

באמת שאין לי מושג איך בעלי איפון חיים בלי כל אפשרות כזאת :shock:

 

עריכה: הקדמת אותי :-D

ההקלטה בגלקסי נלקחה מרום של סמסונג בגרסה הקוראנית. כשיוציאו גרסה רשמית של 2.3 בקוריה, מקווים שנגנוב עוד פעם את הקבצים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתרגש, אמנם אצלך המקרה קצת חריג יותר, אבל ככה הם פועלים.

אתמול התקשר אלי נציג של אחת החברות וטען כי מכיוון והוט שדרגה

לי את התשתית ל-12 מגה, ומכיוון ואף אחד לא הודיע לי על "הטעות",

ומכיוון והמהירות הנוכחית שלי עשויה לגרום לתקלות בחיבור ה-2.5

מגה שלי, מוכנים לשדרג אותי ל-12 מגה בתוספת של 20 שקלים בלבד.

 

לנציג היה מאוד קשה להבין שאני רוצה לשמור על ה-20 שקלים הללו

בכיס שלי ולא להעבירם לכיס שלו. אשכרה לקחו לי 5 דקות להסביר לו

כי אין לי שום תקלה (ועל זה הוא ממש התבאס, מקווה שאספיק להשלים

את הכתיבה לפני שהם "ייצרו" לי תקלות שווא) וכי אם הם לא יכולים לתמוך

במהירות שלה התחייבו כלפי, שיואילו וישדרגו את המהירות על חשבונם.

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיכאל- שלח לי בה"פ את הפלפון שלך.

ביום ראשון הנושא ייסגר לשביעות רצונך.

מדובר בפעולה לא מקובלת של משווק חיצוני שמחפישה את 013 נטוויז'ן לחינם.

בקשר להתחייבות, היא תישאר בדיוק כמו שהיתה לפני השינוי + הפיצוי המובטח.

 

גילוי נאות- הנני מנהל את מוקדי המכירות של הטלפוניה ב013.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואללה עידן - בלעדך המצב של נטווייזן היה על הפנים :).

 

(מניסיון כשהיתה לי בעיה רצינית ביותר עם נטויז'ן עידן עזר לי בצורה מדהימה וסגר לי סאגה של גביית כספים לא מוצדקת של קרוב לשנה מתוכה חצי שנה היתה אחרי ביטול המנוי!, שבגללה עזבתי אותם , מסתבר שאני לא צריך 2 תיבות מייל ואנטי ספאם כשאני לא מנוי של נטוויז'ן - כי הם לא היו מוכנים להפסיק לגבות לי כסף על הקישקוש הזה מראש).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...