Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי אני מתעתד לקנות רכש חדש (ככל הנראה טויוטה verso-s) תוך לקיחת הלוואה מהבנק (החזר חודשי - 1500-2000 ש"ח).

אני מקבל מהעבודה החזר הוצאות רכב בסכום כולל של 3900ש"ח ברוטו בערך (+כיסוי על רשיון וביטוח בשווי הברוטו)

אני נוסע כ-12,000 בשנה (כ-700 ש"ח נטו לחודש בממוצע)

 

כעת הציעו לי לקחת רכב מהעבודה (C4), בעלות של כ-3600 ש"ח נטו (אובדן הוצאות רכב + שווי שימוש של הרכב)

 

היות ואני לא נוסע הרבה, והחלופה שלי היום זה רכב חדש (באחריות) ומחברה אמינה, וצריכת דלק לא גבוהה במיוחד, אני מסיק שלא משתלם לי הליסינג.

 

אשמח לקבל חיזוקים.

פורסם

בעיקרון בשביל נסועה של 12K לשנה כמעט בכל מקרה לא משתלם לקחת ליסינג, ובטח שבמקרה שיורד לך 3.6K ש"ח מהנטו.

צריך להביא בחשבון שההורדה מהברוטו לטובת הליסינג לא רק שפוגעת בנטו אלא גם בתנאים הסוציאליים:

5% פנסיה + 8.33% פיצויים + 7.5% קה"ן ומגיעים כבר לסכום נוסף של מעל 20 אחוז מההורדה, שלא לדבר על הרווחים הפטורים ממס.

בנוסף אל תשכח שאת הרכב שתרכוש תמכור בסופו של דבר ותקבל חלק ניכר מהכסף בחזרה, בעוד שבליסינג אחרי 3 שנים אתה נשאר בלי כלום.

פורסם
בעיקרון בשביל נסועה של 12K לשנה כמעט בכל מקרה לא משתלם לקחת ליסינג, ובטח שבמקרה שיורד לך 3.6K ש"ח מהנטו.

צריך להביא בחשבון שההורדה מהברוטו לטובת הליסינג לא רק שפוגעת בנטו אלא גם בתנאים הסוציאליים:

5% פנסיה + 8.33% פיצויים + 7.5% קה"ן ומגיעים כבר לסכום נוסף של מעל 20 אחוז מההורדה, שלא לדבר על הרווחים הפטורים ממס.

בנוסף אל תשכח שאת הרכב שתרכוש תמכור בסופו של דבר ותקבל חלק ניכר מהכסף בחזרה, בעוד שבליסינג אחרי 3 שנים אתה נשאר בלי כלום.

 

אחלה, תודה

×
×
  • תוכן חדש...