Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שאלות:

1. האם עולה חדש מגרמניה, שרוצה לעשות עלייה לישראל, יכול להביא עימו רכב אספנות?

2. אם כן, מה צריך לסדר כדי לעלות עם הרכב ארצה? סטס גרמני בתוקף?

3. האם העולה יכול להעביר בעלות על הרכב אחרי שעלה ארצה?

פורסם

ראשית כל, אם זה מה שאני חושב שזה, אז סחה על הכינוי :-D

שנית, בטח שעולה יכול להביא רכב רספנות איתו! אבל הטסט הישן לא תקף, ויש איסור למכור את הרכב בארץ לפחות שנתיים.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

לא בררתי זמן רב. אבל למיטב זיכרוני עולה חדש יכול להביא לישראל רכב בן יותר משנתיים בתנאי שהיה רשום על שמו דנה (או תקופה אחרת לא זכור לי בדיוק) לפני עליתו. למכס יש אתר אינטרנט ברור בענין. חפש שם.

ברוך הבא!

מעולה לעולה כוחינו עולה!

שלמה דן גדרון

פורסם

אכן אפשרי. יש בארץ כבר כמה שהביאו.

להלן התקנות:

http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SPopulationsGuides/SDrivingCar/SDCCarImport/SDCICustomsImmigrant/

וקרא גם כאן:

http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SPopulationsGuides/SDrivingCar/SDCCarImport/SDCIModel/

אין מגבלה לגיל הרכב ויש הקלות במכס אבל צריך לעבור את הפרוצדורה המתוארת.

בהצלחה8)

נשמח לדעת באיזה רכב מדובר...:roll:

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם
כמה שאלות:

1. האם עולה חדש מגרמניה, שרוצה לעשות עלייה לישראל, יכול להביא עימו רכב אספנות?

2. אם כן, מה צריך לסדר כדי לעלות עם הרכב ארצה? סטס גרמני בתוקף?

3. האם העולה יכול להעביר בעלות על הרכב אחרי שעלה ארצה?

עוד לא עלה כבר קומבינטור:-D

 

עולה מגיע לו זכויות להביא רכב לשימוש עצמי בפטור ממכס עם הגבלה של העברת בעלות ל 5 שנים

 

אם יש כוונה להביא רכב חדיש לשימוש יומיומי עדיף אותו להביא במסגרת הפטור, ואת רכב האספנות להביא כפי שכל אזרח במדינתינו מביא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה למגיבים.

אין שום קומבינות ותוכניות. רק עניין אותי לדעת האם הדבר אפשרי.

 

KILLERBIN, הניק הוא שם של אחד מהשירים של מטאליקה.

×
×
  • תוכן חדש...