Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
באמת מוזר שהסלסטרה לא הומלץ

האם הוא ניחשב הכי פחות באיכות וברמה ? מכול האופציות

 

מגברים מעולים אבל לחדש

220+475 המחיר עומד על באזור 8.5 -9 אלף שח הרבה מעל התקציב.

 

עדיין הייתי קופץ על זוג מגברי ה-TRU

המשומשים.

פורסם
בHELIX לא הייתי נוגע מניסיון ארוך עם שניים כאלה בדיוק 500 HXA, קודם כל המגבר נראה זוועה אבל חשוב מכך הספקים נמוכים ובעיות התחחמות באקלים הישראלי.

 

הRA של סלסטרה מגברים מעולים מהשורה הראשונה ונמכרים במחיר הוגן הודות ליבואן., ואפרופו יבואן ,שאר המגברים שהוזכרו בשרשור הם ללא אחריות בארץ שזה פקטור נוסף שיש לקחת בחשבון.

 

בהצלחה

 

 

ניסיון של שנתיים... ספר לנו קצת למה מגברים של הליקס פחות טובים מסלסטרה? זה שהוא נראה מבחוץ זוועה ושההספקים שלו נמוכים זה לא אומר שמגברי של הליקס פחות טובים מסלסטרה. הריי אנו יודעים שרכיבים בהליקס רכיבים ממש איכותיים.

 

בחיים הכול פונקציה של המחיר!

 

לגבי מגברי סלטרה, אין ספק שמגברים של סלסטרה הם מגברים מעולים, ואני גם אוהב אותם מבחינת יופי וצליל. אבל אני אוהב לחשוב לבד, אז אם לחשוב אז בראש מושכל.

איזו רכיבים יש במגבר X, ומה רכיבים שיש במגבר Y, וכמות שלהם, ולא סתם להגיד שהוא נראה זוועה. אני אוהב לדעת על מה אני משלם בדיוק. אחרת מגבר לא יגביר כמו שאתה מצפה שהוא הגביר, אם הוא לא משתלב בגיוון של סלון הרכב... :lol:

פורסם
לפותח שרשור. היתי מנסה את מגבר הזה Helix HXA 500

 

 

 

....

 

מדובר במגבר 5 ערוצים שלא מתאים להגברת האלמנטים של פותח השרשור

שכבר עכשיו יש לו מגבר 5 ערוצים טוב יותר LRX 5.1K ורוצה לשדרג.

 

אז אתה מוכר את ה-TRU או לא :-)

פורסם

האמת אני כבר לא רוצה למכור מגברים שלי, כי בפועל הם מסתדרים עם סט שלי ממש יפה ולא חסר לי כלום. גם שרשור המכירה לא הקפצתי כבר הרבה זמן. אבל הכל יכול להיות. אם אתה שואל אם יש לי קיוון? אז כן, יש לי כיוון, וכיוון שלי זה קופר :-D

פורסם

לגבי הHELIX

- מדובר במגברים מעולים אבל באקלים חם הם סובלים מהתחממות ונכנסים למצב הגנה.

- לגבי העיצוב , לא לטעמי, נראים רע מאוד אבל מדובר בעניין מאוד סובייקטיבי., אאאאהה ,עם הTRU או הCELESTRA בשמחה הייתי חי בסלון הרכב. :lol:, רק חבל שתוך יממה הם כבר היו נמכרים ב100 ש"ח בשביל סמים או בשביל להגביר סאב של פיוניר.

- ב99% אחוז מהמגברים בעולם לא ניתן לראות את הרכיבים מתחת לפלקסי גלאס (כי ברובם אין...) ולכן יש צורך לבצע חיפוש ברחבי הרשת לגבי טיב הרכיבים.

 

 

כפי ש"אודיו קינג" ציין פותח השרשור מעוניין להשתדרג מLRX5.1 והHELIX לא יענה על הדרישה.

פורסם

האמתי שהייתי רוצה בילט 6 אם היה אפשר להשיג במסגרת התקציב

נורא נדיר למצוא אותו למכירה משומש

 

עוד אופציה שצצה לה היא הגברה של פוקל אם מישהו מכיר

את המגברי FP או FPS ויכול לתת חוות דעת זה יעזור מאד

או סדרת הLE של פוקל

 

ה2 מגברי RA גם חורגים לצערי מהתקציב אבל ההבדל שהם חדשים

ויש אחריות ואולי התקציב יגדל בשבילם : )

pioneer.p99

genesis dual mono/genesis four Channel

dynaudio esotar 2 - 3way

genesis miniblock/genesis audiophile

פורסם

מגבר מעולה אבל לא באותה רמה כמו המגברים שצויינו.

 

האופציה הכי זמינה שלך היא ללכת על הגברה של גנסיס , יש לך ביד שניה 4 ערוצים שלהם ולמידבאס תחכה לדואל מונו שיפול ביד 2 או שתלך על ST100 / DLS A3

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
מה הוא קשור ? (הנקמיצ'י)

 

מגבר מעולה אבל לא באותה רמה כמו המגברים שצויינו.

 

האופציה הכי זמינה שלך היא ללכת על הגברה של גנסיס , יש לך ביד שניה 4 ערוצים שלהם ולמידבאס תחכה לדואל מונו שיפול ביד 2 או שתלך על ST100 / DLS A3

 

נקמיצ'י בהתאם לתקציב....

 

אתה מיעד 5-6K לשני מגברים של ארבע ערוצים ושני ערוצים, ברמת איכות גבוה יחסית וש יהיו חזקים....???

 

איפה בארץ ראיתה מחירים כאלו?

 

אם כול הכבוד לתקציב, אבל אין הגיון כאן.

 

אתה רוצה יותר טוב מנקמיצ', אז צריך להתפשר ביותר. זה כל העניין.

 

בקשה:

http://cgi.ebay.com/Critical-Mass-ULA-A2x700-Best-Made-Class-New-/200611890572?pt=Car_Amplifiers&hash=item2eb566858c#ht_500wt_1156

http://cgi.ebay.com/sony-es-xes-m3-beautiful-condition-/130522070549?pt=Car_Amplifiers&hash=item1e63b8be15&clk_rvr_id=235629102688&x=61&y=5#ht_500wt_1156

http://cgi.ebay.com/HRU-4-SOUNDSTREAM-AMPLIFIER-4-CH-960-W-HUMAN-REIGN-AMP-/130440939329?pt=Car_Amplifiers&hash=item1e5ee2c741&clk_rvr_id=235627521119&x=50&y=3#ht_3735wt_905

http://cgi.ebay.com/SOUNDSTREAM-REF4-920-4-CH-REFERENCE-AMP-CAR-AMPLIFIER-/180667670694?pt=Car_Amplifiers&hash=item2a10a1e0a6&clk_rvr_id=235629101827&x=35&y=3#ht_3973wt_1139

http://cgi.ebay.com/Memphis-16-MC4-125-Amplifier-/200612027617?pt=Car_Amplifiers&hash=item2eb5689ce1&clk_rvr_id=235615988364&x=63&y=9#ht_500wt_922

http://cgi.ebay.com/NEW-Massive-Audio-NX5-5-Channel-Mini-Amplifier-/200609225203?pt=Car_Amplifiers&hash=item2eb53dd9f3&clk_rvr_id=235625432601&x=49&y=2#ht_1728wt_1139

http://cgi.ebay.com/Critical-Mass-UL-A2500-2500W-Amp-Mono-very-Nice-/260791334928?pt=Car_Amplifiers&hash=item3cb85ff810&clk_rvr_id=235618771497&x=63&y=7#ht_1200wt_1139

http://cgi.ebay.com/Musee-XA804-Pure-Straight-Transistor-280-Watt-Amplifier-/150500388562?pt=Car_Amplifiers&hash=item230a85aed2&clk_rvr_id=235614993979&x=38&y=10#ht_2398wt_1139

http://cgi.ebay.com/POWERAMPER-XP-100T-4-TUBE-AMPLIFIER-/250826897695?pt=Car_Amplifiers&hash=item3a6672b91f&clk_rvr_id=235623939409&x=47&y=7#ht_500wt_1156

http://cgi.ebay.com/Rare-MARANTZ-750A-Dual-MONOBLOCKS-External-POWERSUPPLY-/330516176743?pt=Car_Amplifiers&hash=item4cf44c9f67&clk_rvr_id=235619165044&x=22&y=7#ht_6522wt_1139

http://cgi.ebay.com/LINEAR-POWER-4-1HVS-MONO-SUBWOOFER-AMPLIFIER-RARE-/180671575221?pt=Car_Amplifiers&hash=item2a10dd74b5&clk_rvr_id=235615580014&x=54&y=1#ht_7199wt_1139

http://cgi.ebay.com/LINEAR-POWER-4-1HVS-MONO-SUBWOOFER-AMPLIFIER-RARE-/180671575221?pt=Car_Amplifiers&hash=item2a10dd74b5&clk_rvr_id=235615580014&x=54&y=1#ht_7199wt_1139

http://cgi.ebay.com/Rare-MARANTZ-750A-6-MonoBlocks-INDEPENDENT-3-Way-SYSTEM-/330535917687?pt=Car_Amplifiers&hash=item4cf579d877&clk_rvr_id=235623434395&x=56&y=5#ht_7000wt_1139

http://cgi.ebay.com/Critical-MASS-ULA4x350CM-15-best-5ch-Amplifier-jl-ul12-/290507516832?pt=Car_Amplifiers&hash=item43a398eba0&clk_rvr_id=235621445559&x=47&y=6#ht_3201wt_911

פורסם

נכון התקציב לא בשמיים

 

אבל אפשר להביא בסכום הזה הרבה יותר טוב מנקמיצ'י ( בלי לזלזל )

 

2 VRX משומשים

2 GRNRSIS משומשים

2 בילט משומשים

 

זה כולל חיפוש באיביי . כמובן שהכי מתאים לסט הזה

בגלל זה החיפוש היסודי של ההגברה

pioneer.p99

genesis dual mono/genesis four Channel

dynaudio esotar 2 - 3way

genesis miniblock/genesis audiophile

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי חפירות ארוכות וחיפושים נרחבים אחרי הגברה

מתאימה לפוקל נמצא המגבר המיועד : )

 

McIntosh MC440M

 

הזמנתי אותו מחו''ל ובמצב ממש טוב

בעזרת השם יגיע שבוע הבא ויורכב יחד עם :

פוקל BE

גנסיס מיניבלוק

סאב - עדיין לא סגור

והביט 1

pioneer.p99

genesis dual mono/genesis four Channel

dynaudio esotar 2 - 3way

genesis miniblock/genesis audiophile


×
×
  • תוכן חדש...