Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש סדנה מקצועית שתעשה שיפורי יופי לסיוויק האצ'בק 95. אני רוצה לשים פגוש קידמי ואחורי וחצאיות. לא משנה איפה בארץ כי אני לא מתפשר על איכות. אבל אני מעדיף באזור חיפה והצפון. וכמה בערך זה אמור לעשות. אני רוצה משהו יפה מקורי אבל לא מחיר מאד גבוה. אב לא סתם איזה חצאית פשוטה וספליטר ורשת בפגוש. מה אפשר לעשות ב5000 שקל?

אני לא יודע מחירים בכלל. אין שמץ של מושג בקשר למחירים. אז תעזרו לי למצוא מקום טוב אם נסיון ושם טוב

פורסם

אתה בטוח שאנחנו מדברים על אוטו דבר אחי? :wink:

למשל: פגוש קידמי עולה 1200 שקל. http://www.extreme-tuning.net/index2.htm

 

אז נגיד אחורי יעלה 1000 וחצאיות עוד 1000 ביחד זה 3200. וכמה עולה התקנה? יותר מ1800 שקל?? לא נראה לי הגיוני. אני רוצה את הקיט הצהוב. נראה לי שהתקנה וצבע עולה בסביבות ה2000 לא יותר אולי אפילו פחות. אב לזה לפי ההגיון שלי ואני לא יודע בדיוק מה המחירים. פשוט 10000 נראה לי יותר מידי.

פורסם

צפון יש לך את שארק קאר בנתניה ואת שוקי דרימס בכפר סבא :)

 

 

בישבילנו בדרום כל מה שאחרי תל אביב נחשב צפון חחחחחחח :lol:

 

 

קיט סבבה יעלה לך סביבות ה 4500 שח ב 5000 -6000 אתה יכול לעשות משהו פצצה.

 

 

רק על תשכח להגדיל ג'נט, קיטים עם ג'נט 14 זה הדבר הכי מכוער שיש. שים לפחות 16 למראה טוב 17 יבוא לך פצצה

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם

יש לך סדנת שיפורים בעכו....

 

ויש אחת באיזור התעשייה נהריה אם אני לא טועה....

 

 

לך לפורום של MAX-TUNING שם יעזרו לך לימצוא כתובת...

 

מה B.R אתה מוכר את פונטייק וקונה אצ'דרק?

פורסם
יש לך סדנת שיפורים בעכו....

 

ויש אחת באיזור התעשייה נהריה אם אני לא טועה....

 

 

לך לפורום של MAX-TUNING שם יעזרו לך לימצוא כתובת...

 

מה B.R אתה מוכר את פונטייק וקונה אצ'דרק?

 

אני לא קונה שום אצ'בק זה בשביל חבר שדי גמיש במחיר אב לרוצה לעשות קיטים ב5000

והוא לא מתפשר על איכות ולא אכפת לו לסוע רחוק. הוא רוצה עבודה איכותית אבל שלא יהיה הכי יקר. יש כאלה שמחפים בעבודה ויצוא להם קצת עקום ולא מחזקים כמו שצריך.

פורסם

יש בחור שיושב בכפר כנא,ליד נצרת,סעיד שמו,יש לו ידי אומן,אין לי מושג כמה הוא לוקח.

ובכדי להגיע אליו,אתה נוסע מצומת המוביל [כשאתה מגיע מכיוון שפרעם] שמאלה לכיוון טבריה,ולאחר מספר קילומטרים [בערך 15] יהיה לך שלט ימינה ל"כפר כנא" בצומת מרומזרת,אחרי הפנייה ימינה,אתה ממשיך עוד קילומטר או שניים [פלוס מינוס] בערך באמצע העלייה, שם הוא יושב.

אם אתה מסתבך תשאל שם,כולם מכירים אותו,הם כבר יפנו אותך בדיוק.

אני אישית לא עשיתי אצלו שום עבודה,כי זה ממש לא מעניין אותי,אבל לבחור יש ידיים זהב,רוב הכפר שם נוסע עם מכוניות שהוא דיגם.

לדעתי,שווה נסיעה כדי לבדוק.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
יש בחור שיושב בכפר כנא,ליד נצרת,סעיד שמו,יש לו ידי אומן,אין לי מושג כמה הוא לוקח.

ובכדי להגיע אליו,אתה נוסע מצומת המוביל [כשאתה מגיע מכיוון שפרעם] שמאלה לכיוון טבריה,ולאחר מספר קילומטרים [בערך 15] יהיה לך שלט ימינה ל"כפר כנא" בצומת מרומזרת,אחרי הפנייה ימינה,אתה ממשיך עוד קילומטר או שניים [פלוס מינוס] בערך באמצע העלייה, שם הוא יושב.

אם אתה מסתבך תשאל שם,כולם מכירים אותו,הם כבר יפנו אותך בדיוק.

אני אישית לא עשיתי אצלו שום עבודה,כי זה ממש לא מעניין אותי,אבל לבחור יש ידיים זהב,רוב הכפר שם נוסע עם מכוניות שהוא דיגם.

לדעתי,שווה נסיעה כדי לבדוק.

אני מכיר את המקום ואני יודע שהוא עושה לכל הכפר שם אלפות חמודות. הבניות שהוא מכין לבד הם מאד מאד פשוטות. אני רוצה קיטים מוכנים להונדה. הוא עשה לדוד שלי קיטים לBMW אב לזה היה מזמן והמחירים השתנו. השאלה אם הוא יכול להזמין ואם זה משתלם להזמין דרכו? שוקי עושה מלא הונדות אז אולי בגלל שהוא מזמין כמויות אז אצלו יותר זול?

×
×
  • תוכן חדש...