Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים

 

מזה כמה ימים שקיים רעש מתכתי צורם וחזק מכיוון הגלגל הקדמי השמאלי. הרעש פוסק כאשר לוחצים על דוושת הבלם.

אתמול לקחתי את הרכב למוסך מורשה שם טענו שמדובר על רפידות בלמים שיש להחליף, ואישרתי להם לבצע את העבודה (600 ש"ח על 2 רפידות קדמיות!)

הבוקר גיליתי שהרעש עדיין קיים, ושוב רק מכיוון שמאל, ונשמע מעט פחות צורם אבל יש חריקות, שבזמן בלימה הן נפסקות.

 

עכשיו -

1) אם הרעש נפסק בזמן בלימה איך יתכן שזה בעיית בלמים (הגיוני שתהיה חריקה דווקא בזמן בלימה במקרה כזה)??

2) האם אפשר לדרוש פיצוי מהמוסך אם החליפו רפידות שלא לצורך???

3) מה יכול להיות מקור הבעיה?

 

יש לי ג'אז חמודה בת שש שבאותה הזדמנות גם חוגגת 60 אלף ק"מ

פורסם

לפעמים הברקסים עושים רעש גם כשהרפידות חדשות . אמור להיות איזה חומר שמורחים על הצלחות למניעת הרעש .

 

באיזה מוסך לקחו לך 600 ש"ח על שתי רפידות ( למען האמת ארבע ) . נשמע מופרך אפילו למרכזי .

 

ועכשיו :

 

1) קרה לי פעם ששמו לי רפידות לא מתאימות , כמובן שהם עלו על זה עוד בנסיעת מבחן והחליפו לי למתאימות ע"ח .

 

2)ייתכן שכן וייתכן שלא , תלוי במצב בתקלה ובמוסך .

 

3)הרבה דברים .

שימו לב : (המחיר יורד ! )

 

למכירה נעלי (ריצה ) מיזונו wave rider 14 !

×
×
  • תוכן חדש...