Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

כאמור קליאו DCI מנוע עבר התחממות. הסיבה פחות רלוונטית כרגע, אבל הבעיה היא שמסתבר שהמנוע נדיר במקומותינו.

בעקרון קיוויתי שיהיה צורך "רק" בתיקון ראש, אולם המוסך טוען שאחת הבוכנות לפחות חרטה את הבלוק.

המוסך מצא מנוע כזה, בעלות של 6500 לפני מעמ וללא עבודה.

 

אני מחפש מיום חמישי בקדחתנות, ובאמת מצאתי מנועים דומים בעלויות דומות בלבד.

הדגם עצמו דומה לדגם שבקנגו - K9K, אולם עקב מיקום הסטרטר מאחורה, בניגוד לקנגו שבו הסטרטר מקדימה, המנועים נדירים.

 

האם יש למישהו עצה בנושא? אני לא מעוניין להחליף מנוע בסביבות 10K ברכב של בקושי 20K.

 

בנוסף - האם באמת לא נהוג או לא כדאי לבצע אוברול כיום? ככה המוסך טוען בלהט.

 

תודה מראש.

פורסם

אתה צודק, אין הרבה רכבים כאלו שנימכרו ובמנוע של קנגו או מגאן הבלוק שונה ואולי אפשר להסתדר אבל זה ידרוש קומבינות ולא כל מוסך ירצה להכנס להרפתקה שכזו...אם מצאו לך מנוע במחיר כזה הייתי הולך על זה...

פורסם

תודה על התגובה.

 

את זה אני מתחיל להבין.

אבל מה בנוגע לאוברול? כמה צריך לעלות סט לשיפוץ של מנוע כזה? הבנתי שהבלוק ברזל ומחזיק אירועים כאלה.

 

תודה מראש

פורסם

במנועים של רנו אין מידות אוברסייז ולכן זה לא מומלץ...אני מניח שאפשר לחפש בוכנות תחליפיות במידת אוברסייז ואז לעשות חריטה אבל ממה שאני שמעתי מחברים למקצוע, אישית לא ניסיתי זאת אף פעם..זה לא מומלץ למנועים של מסילה משותפת שהם עם טורבו....אפשרות שלישית היא לשתול סליב יבש אבל שוב.. איון לי ניסיון אישי עם זה ואני לא מכיר משהו שעשה זאת ברנו...

×
×
  • תוכן חדש...