Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

היום לקחתי בפעם הראשונה רכב לבדיקה לפני קנייה. מדובר בשרייד קלאסיק שנת 99 אוט' - נפח 1.5. הקילומטרג' הוא 119600 - כמה צריכה להיות ירידת ערך על ק"מ שכזה?

 

חוץ מזה קשה לי קצת להעריך את תוצאות הבדיקה ואשמח לעזרה:

 

- צריך להחליף תושבות מנוע - לפי מה שהבנתי מדובר ב1000 ש"ח עבודה.

- קיימת פגיעה קלה בפגוש אחורי עם כיפוף קל בתא המטען ופנס אחורי ימני שבור.

- במערכת הבלמים הבוחן תיאר כשחיקה של 50%

- לפי הבוחן סיבובי המנוע לא יציבים והמנוע "מזייף". מה זה אומר וממה זה יכול לנבוע?

- צמיגים קדמיים הוחלפו לפני חודשיים - האחוריים עדיין מקוריים ותוארו כפגומים (אך לא מצריכים עדיין החלפה)

- קיימות נזילות שמן

- מצבר מספטמבר 02

- תושבת תיבת הילוכים פגומה

 

חשוב לציין שהאוטו עבר טסט לפני חודשיים.

 

באופן כללי התאור שקיבלתי מהבוחן הוא שהמצב המכני "טוב". המוכרת נראית אמינה, האוטו שמור באופן כללי ומלבד הק"מ היחסית גבוה אני מעוניין ברכב. אשמח לקבל את דעתכם בנושא,

 

תודה

 

יואב

פורסם

היום לקחתי בפעם הראשונה רכב לבדיקה לפני קנייה. מדובר בשרייד קלאסיק שנת 99 אוט' - נפח 1.5. הקילומטרג' הוא 119600 - כמה צריכה להיות ירידת ערך על ק"מ שכזה?

 

ירידת הערך בגין קילומטרז' גבוה (בהתאם למרחק שעבר הרכב) כ-5% ואף פחות מכך

 

- לפי הבוחן סיבובי המנוע לא יציבים והמנוע "מזייף". מה זה אומר וממה זה יכול לנבוע?

 

אחד או יותר מחיישני מערכת הדלק כנראה לא תקינים - בד"כ עלות תיקון עד 1000 ש"ח - ללכת רק למכון להרזקת דדלק ולא למוסך :!:

 

- קיימות נזילות שמן

תראה לי אוטו שאין לו נזילות

- מצבר מספטמבר 02

המצבר אחרי אמצע החיים - אבל זה סביר

 

- תושבת תיבת הילוכים פגומה

צריך התייחסות, אין לי מושג כמה עולה

 

מנוע מזייף - סב

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ירידת ערך - פתח "יצחק לוי" או כנס לאתר שלו בעלות שיחת טלפון וברר זאת.

תושבות מנוע וגיר - הערכת נזק במוסך לאחר אבחון איזה מהתושבות בדיוק זקוקה להחלפה.

מכונים רבים מכסת"חים את עצמם בליקוי זה.

כנ"ל לגבי הזיוף /סל"ד לא יציב, רצוי לבדוק זאת בכל זאת.

צמיגים להחליף בבהילות, צמיגים בני 5/6 שנים אשר גמעו 120K, אחד דינם -למיתה.

פגיעה במגן אחורי/תא מטען/פנס אח' - לברר אצל פחח עלות תיקון ולהתמקח במחיר.

 

הרכב עצמו בר-קניה, קיימים לטובתך מס' נק' להתמקחות על המחיר.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית - שאלה שעלתה לי כאן

 

כיפוף קל בתא המטען? זה לא נחשב פגיעת מרכב (קצה שלדה)?

 

 

CRIMSON

 

האם התאונה מאחור תוקנה או לא?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
עמית - שאלה שעלתה לי כאן

 

כיפוף קל בתא המטען? זה לא נחשב פגיעת מרכב (קצה שלדה)?

 

 

CRIMSON

 

האם התאונה מאחור תוקנה או לא?

 

בוצע תיקון כללי - תיקון תא מטען ומרכב - מה שנשאר עכשיו זה כיפוף קל בפח ופנס סדוק.

תודה לכל מי שענה עד עכשיו. מחר אני אלך לשמוע קצת עלויות במוסכים.

 

אכב, בינתיים המחיר עומד על 44K מחירון 51K.

 

שוב תודה,

יואב

פורסם

כיפוף קל בתא המטען? זה לא נחשב פגיעת מרכב (קצה שלדה)?

 

פגיעה בתא מטען - זוהי פגיעה במרכב הרכב אך אינה פגיעה בשלדה.

השאלה כמובן - מה עומקה של הפגיעה?

יש להתייעץ עם פחח/שמאי לגבי ירידת הערך של הרכב כתוצאה מפגיעה זו(ויש ירידת ערך לדעתי של לפחות 3-5%).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לפי מחירון לוי יצחק צריך להפחית 3.5 אחוז על הק"מ. תשעים אחוז מהסעיפים שציינת הם כיסוי תחת של מכון הבדיקה ,כמו שזה נראה אם האוטו מוצא חן בעיניך אין שום סיבה שלא לקנות אותו .חוץ מצמיגים שזה דבר בטיחותי ממדרגה ראשונה אין שום דבר שחיוני להחליף אותו במהירות.קח בחשבון שיש מחיר מחירון , ויש מחיר שוק. הדגם הזה לא נמכר בכמויות הסטריות בשנתון הזה ולכן הביקוש יחסית נמוך לעומת השנתונים הקודמים שנמכרו כמו לחמניות....מה גם שיחסית לשנת 99 המחיר שלו די גבוה. בקיצור אני חושב ש-42 -43 זה מחיר הוגן בהחלט אם הרכב שמור . בכל מקרה בהצלחה... :D

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

×
×
  • תוכן חדש...