Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לקניית רכב עד 50 אלף


jennifer15
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

עקב התרחבות המשפחה החלטנו למכור את הפולו 97 הקטנה ולקנות רכב משפחתי. התקציב הוא עד 50 אלף, והביקוש הוא רכב טוב ואמין. הנסיעות בעיקר עירוניות. עלו האופציות של יונדאי אקסנט, סוזוקי ליאנה, שברולט אופטרה בשנים 2004-2006. מה דעתכם?

כמו כן עלתה האופציה לעשות טרייד אין לרכב הישן עם רכב מאלו שציינתי לעיל. מה דעתכם? עדיף טרייד אין או לנסות למכור אותו? יש ביקוש לשנים באלו בכלל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שציינת אמינות כדאי לך לחפש טויוטה קורולה 2003/4 או ניסן אלמרה 2004/5 בתקציב שציינת, אני חושב הכי אמינות בקבוצה. לאופטרה לא הייתי מתקרב, חלשה, שותה דלק וזה לא שברולט אמיתית אלא דייהו קוריאנית, האקסנט ואמינות זה ככה ככה ואת הליאנה לא מכיר.

 

אני אישית חושב שהאלמרה היא האופצייה הכי טובה בגלל האמינות הגבוהה והתמורה למחיר (זולה משמעותית מקורולה ואמינה לא פחות) וגם אני חושב שהיא נראית טוב ביחס למתחרות. אל דאגה ממנוע ה 1800 צריכת הדלק זהה למשפחתיות 1600 ואף טובה מחלק מהן.

 

לדעתי בשנתון 97 כדאי לך לנסות לעשות טרייד-אין כי במכירה בטח תתצטרכי להפשר על המחיר.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הליאנה 4 דלתות היא אופציה מצויינת, בהשואה לקורולה תוכל לרכוש רכב משנתון יותר מתקדם והמכונית יותר מרווחת, והאמינות של סוזוקי לא נופלת מזו של טויוטה או מאזדה. החסרון העקרי של הליאנה היא עצלות יחסית. ציוני הבטיחות ב-US-NCAP סבירים עד טובים, אם כי בשל משקל קל הציון הכולל נמוך (מתברר שבשקלול האמריקאי משקל הרכב הוא המרכיב העיקרי בציון הבטיחות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...