Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיבת הילוכים של רנו מגאן 97


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הייתי רוצה להעזר בכם ולייעץ לי איך עלי לפעול בהתאם למה שקרה.

לפני כשנה נאמר לי במוסך שהלך הגיר (הגיר אוטומטי), לפי המלצתם שיפצתי את הגיר. לאחר כ11 חודשים (חודש לפני תום האחריות על הגיר) נדלקה נורת ביקורת של חיישן הגיר. המוסכניק אמר שעלי להחליף את החיישן, עלות חיישן חדש לפי מה שאמר הוא מעל 2000 ש"ח הוא המליץ לי להתקין חיישן מפירוק וכך עשיתי. לאחר כחודש שוב נדלקה נורת הביקורת של הגיר, לדברי המוסכניק החיישן לא היה תקין כנראה והציע לי לחפש חיישן נוסף והחלטתי להתקין חיישן חדש עם תוספת תשלום, סה"כ שילמתי כ2400 ש"ח. לאחר כפחות מחודש שוב נדלקה הנורה והפעם הגיר הפסיק להעביר הילוכים, לדברי המוסך נכנסו מים לגיר מהקולר ולכן אין אחריות על הנזק שנגרם לגיר.

הייתי רוצה לדעת היכן אני יכול לקבל חוות דעת אובייקטיבית בתשלום שתאמת או תשלול את דברי המוסך.

תודה :-)

פורסם

האינסטינקט המיידי הוא להפנות אותך לאחד ממרכזי השירות של קרסו, שמכירים היטב את המגאן מהדור הזה.

אבל זו לא חובה, ואתה יכול פשוט לגשת למכון תיקון תיבות הילוכים אחר, ולבקש חוות דעת שם. בכל מקרה, מהתיאור שלך

נשמע שהמקום בו טיפלת רחוק מלהיות אמת מידה לאיכות תיקון או שירות, כך שאם הם לא מוכנים לתקן במסגרת האחריות,

הייתי ממליץ לך להמשיך את הטיפול ברכב במוסך אחר.

×
×
  • תוכן חדש...