Jump to content

חיים123

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חיים123

  1. שלום, הייתי רוצה להעזר בכם ולייעץ לי איך עלי לפעול בהתאם למה שקרה. לפני כשנה נאמר לי במוסך שהלך הגיר (הגיר אוטומטי), לפי המלצתם שיפצתי את הגיר. לאחר כ11 חודשים (חודש לפני תום האחריות על הגיר) נדלקה נורת ביקורת של חיישן הגיר. המוסכניק אמר שעלי להחליף את החיישן, עלות חיישן חדש לפי מה שאמר הוא מעל 2000 ש"ח הוא המליץ לי להתקין חיישן מפירוק וכך עשיתי. לאחר כחודש שוב נדלקה נורת הביקורת של הגיר, לדברי המוסכניק החיישן לא היה תקין כנראה והציע לי לחפש חיישן נוסף והחלטתי להתקין חיישן חדש עם תוספת תשלום, סה"כ שילמתי כ2400 ש"ח. לאחר כפחות מחודש שוב נדלקה הנורה והפעם הגיר הפסיק להעביר הילוכים, לדברי המוסך נכנסו מים לגיר מהקולר ולכן אין אחריות על הנזק שנגרם לגיר. הייתי רוצה לדעת היכן אני יכול לקבל חוות דעת אובייקטיבית בתשלום שתאמת או תשלול את דברי המוסך. תודה
×
×
  • תוכן חדש...