Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברת מירס' מכשיר מדגם i 856 ומדגם i one


בעל ג'ימני
שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה הסיפור!

אתמול בבוקר במהלך ההפסקה שלי מהעבודה, החלטתי לקפוץ, למפעיל הסלולארי שלי.

הבקשה שלי הייתה נורא פשוטה (לטעמי):

"קחי את המכשיר הזה בובה, זה המכשיר שלי, חדש דנדש, תני לי i one וחייבי אותי על היתרה."

המתוקה הלכה ובדקה, דיברה עם אחראית המשמרת שלה וכמעט הפנתה אותי למחלקת עסקים כדי לסגור את הפרטים הקטנים ולקבל פרטים נוספים.

פתאם היא באה ואמרה: "מצטערת חמוד, זה בלתי אפשרי, המכשיר שלך בהתחייבות של 18 חודשים וכרגע הוא פעיל בחברה רק חמישה חודשים"

שאלתי אז מה? מה הקשר בכלל?

והיא ענתה: "המדיניות במירס בעניין השדרוגים, פועלת כך, שבהתחייבות של 10 חודשים, רק לאחר 15 חודשים (כלומר רק בעוד עשרה חודשים מעכשיו), תוכל לשדרג את המכשיר"

שאלתי את המתוקה: אבל מה הבעייה? קחי את זה, זכי/חייבי אותי, עשי כרצונך, רק תני לי את המכשיר שביקשתי.

והמתוקה ענתה: "רוצה את ה- i one? יש לך אפשרות נוספת, לפתוח חשבון דנדש לגמרי במירס, ולקחת את המכשיר שאתה חפץ בו"

עניתי ואמרתי שזה נראה מטופש, להסתובב עם שני מכשירים בכיס, רק בגלל שאני חפץ במכשיר והמתקדם שלהם אז היא ענתה:

"מקסימום תסגור את המכשיר הנוכחי שלך, לשיחות יוצאות, והוא ישמש לך כמכשיר,לשיחות נכנסות"

אמרתי יפה תודה, שזה לא מתאים לי, ושנתראה בעוד עשרה חודשים, אם עד אז לא יהיו להם מכשירים מעניינים יותר, או שחברה אחרת תציע לי דיל יותר נוח.

 

והנה השאלה: ככה זה בכל החברות? גם כשאני רוצה, מרצוני הפרטי, מכיסי הפרטי "לתת להם" כסף, ובתמורה לקבל מכשיר מתקדם יותר, זה עדיין אסור. (אין סימן שאלה כי זו עובדה קיימת)

אז אני שואל למה? למה זה ככה? מה אכפת לחברות הסלולאר, שאשדרג 900 פעמים בשנה, את המכשיר שלי? ממילא אני לקוח שלהם, לברוח לחברה אחרת, לא אברח (או שכן אם יציעו לי, דיל טוב יותר). אז מה הקטע של מירס עם השדרוגים?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר זול ופשוט שתקנה מכשיר בחוץ ותעביר אליו את ה-SIM.

רק תוודא קודם לכן שמירס מוכנים לתת על המכשיר האחר את שירות התיקונים והביטוח שלהם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אחד הטמטומים במירס שגרמו לנו להתנייד לפני שבוע לסלקום.

יש אצלהם כבילה בין המכשירים לשירותים. ולכן אתה לא יכול (לפחות לא בקלות) לשדרג מכשיר ולהשאר בחוזה שלך.

 

אם אתה רוצה כ"כ, תקנה i-one ביד 2 ותכניס לו את הסים של המירס שלך.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אחד הטמטומים במירס שגרמו לנו להתנייד לפני שבוע לסלקום.

יש אצלהם כבילה בין המכשירים לשירותים. ולכן אתה לא יכול (לפחות לא בקלות) לשדרג מכשיר ולהשאר בחוזה שלך.

 

אם אתה רוצה כ"כ, תקנה i-one ביד 2 ותכניס לו את הסים של המירס שלך.

 

חשבתי על האפשרות הזו באבא. אבל סתם חשבתי להיות נאמן לחברה, ולתת דווקא לה את הכסף שלי ולא למישהו מיד 2. הם פשוט לא רוצים.

אני חושב שאני הלקוח היחיד, בכל חברות הסלולאר, שרוצה ומבקש לשלם דווקא לחברה, והם פשוט לא מעוניינים בכספו.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ככה רק אצל מירס, באורנג' בכל מקרה זה בטוח לא ככה - הכסף שלך - החלטה שלך.

 

מירס פשוט נוראים בקטע הזה וגם מבקשים מחירים הזויים על מכשירים גרועים.

 

אני ברחתי כל עוד נפשי בי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה דווקא הגיוני מאוד, לפחות מבחינה כלכלית לחברה הסלולארית.

אם אתה משדרג מכשיר, אין להם מה לעשות עם המכשיר הישן(לפחות לא לאחר מס' חודשים קצר יותר).

ולכן, זה הפסד כסף על המכשיר שאתה רוצה לשדרג אותו.

 

מבחינתם, אתה תדבר את אותה כמות דקות גם עם המכשיר החדש, ולכן אין כאן כידאיות.

 

הדבר היחידי שאמור להרתיע אותם, זאת התניידות לחברה אחרת.

אבל גם פה, הם עדיין כובלים אותך עם העלויות על העסקה הנוכחית.

וכמו שאתה תתנייד לחברה אחרת, כך אחרים יתניידו למירס.

 

מה לעשות, עדיין החברות הסלולאריות פועלות כמונופול, אומנם הם כמה חברות ולא חברה אחת, אבל שהמחירים זהים, העסקאות זהות מבחינת התחייבויות וכו', אין לך ממש ברירה, אלא להיות אצל אחת מהן.

והרי אף אחד לא הולך לוותר על מכשיר סלולארי.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי מעוניין לשדרג לi one וענו לי את אותה התשובה

שרק בעוד ככה וככה חודשים תוכל לשדרג או לפתוח קו חדש עם מספר חדש

אמרתי תודה רבה, לא צריך

 

אתה עוד הגעת בגישה של "אין בעיה, תמשיכו לחייב" ובכל זאת קיבלת תשובה שלילית

טיפשים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שמירס נוהגים כך כי הם חברה קטנה שמסתכלת למרחק 20 ס"מ במקום לקילומטר.

בלאו הכי אתה לקוח כבול, אז אין צורך לבוא לקראתך.

אם הפתרון המוצע הוא לרכוש מכשיר +מנוי חדש, אזי הכוונה שלהם להגדיל מלאכותית את מס' המנויים.

זה נראה טוב יותר כשהולכים למכור חברה למישהו אחר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי מעוניין לשדרג לi one וענו לי את אותה התשובה

שרק בעוד ככה וככה חודשים תוכל לשדרג או לפתוח קו חדש עם מספר חדש

אמרתי תודה רבה, לא צריך

 

אתה עוד הגעת בגישה של "אין בעיה, תמשיכו לחייב" ובכל זאת קיבלת תשובה שלילית

טיפשים

 

אתה מבין אלעד?

טוב לי במירס, אחלה עיסקה יש לי, אני מדבר בלי סוף, מעל 500 דקות בכל חודש, מעל 50 SMS בכל חודש, יש לי 4 מכשירים, וביניהם אני מדבר בחינם, וכל זה תמורת 100 שקלים למכשיר, כשבתוך זה שירות תיקונים בחינם, וכל מיני שטויות נוספות.

אמרתי לה קחי, אני נשאר בחברה שלך, קחי את הברזל הזה, תביאי לי את הברזל החדש, אמרה לי לא.

 

נראה לי שמירס נוהגים כך כי הם חברה קטנה שמסתכלת למרחק 20 ס"מ במקום לקילומטר.

בלאו הכי אתה לקוח כבול, אז אין צורך לבוא לקראתך.

אם הפתרון המוצע הוא לרכוש מכשיר +מנוי חדש, אזי הכוונה שלהם להגדיל מלאכותית את מס' המנויים.

זה נראה טוב יותר כשהולכים למכור חברה למישהו אחר.

.

 

יש אמת בדברייך, אבל במבחן המציאות זה לא יעבור.

למה? כי מה זה משנה אם יש לאדון מנהל בחברה מיליון ומאתיים אלף, או 3 מיליון ותשע מאות אלף לקוחות? שאדון מנהל יערוך סקר בחברה שלו (כל מנהל בחברתו שלו) ונראה כמה אנשים מרוצים מהחברה שלהם, מהתנאים ומהשירות. כשסקר כזה יתפרסם (בחיים לא יתפרסם), פתאום תראה איך התנאים והשירותים שמעניקות חברות הסלולאר ללקוחות שלהם, משתנה פלאים.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...