Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המליצו לי לשים תוסף 44K, עכשיו רציתי לשאול אם אני יכול לשים את התוסף גם אם לא ניקו את המנוע אף פעם.

אני שואל את זה כי התוסף אמור להוציא את הפיח, ואם לא ניקו אף פעם את המנוע אז הפיח יכול לעשות סתימות במנוע ?

 

ואיך שמים את התוסף ? לפני שממלאים דלק (על מיכל ריק) או אחרי שממלאים דלק (על מיכל מלא) ?

 

האוטו דייהטסו אפלאוז 95 אוטומטית.

תודה (:

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

כמו שאתה אומר כל המטרה היא להוציא את הפיח.

עושים את הטיפול הזה לפני טיפול 10K משום שהחומר הזה מזיק גם לפילטר דלק ואחר כך צריך להחליף גם את הפילטר

פורסם

ראשית יש לי ניסיון עם ה44 וגם עם הגולד לייבל, והגולדלייבל עדיף לדעתי.

הוראות השימוש הם על חצי מיכל לשים את התוסף לנסוע עד שנדלקת נורית הדלק ואז לתדלק פול.

ממליץ להחליף פילטר דלק לפני השימוש כדי שכל הג'יפה של הפילטר לא תכנס למנוע

פורסם

הגיוני כי יש נורת דלק במינימום - זו לא הנקודה .

 

לא צריך ולא רצוי להגיע לריקון כללי של טנק הדלק .

מוסיפים את תוסף הדלק לחצי טנק הדלק או יותר - ונוסעים .

 

כאשר מגיעים לפחות מרבע טנק דלק לפני הסוף , ממלאים שוב דלק רגיל , כפי שממלאים תמיד -

 

אפשר ורצוי להחליף פילטר דלק אחרי הטיפול הנ"ל - מאחר ויש אפשרות כי בגלל הזמן הרב, נוצרו משקעים במערכת הדלק שיסתמו אותו חלקית .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...