Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בספר הרכב כתוב כי השמן המומלץ לרכב זה הינו SAE 5W-30 אך לא מצוין אם מדובר בחצי סינטטי או סינטטי מלא,

רציתי לשאול אם מישהו יודע מהו השמן המומלץ לרכב זה?

 

בנוסף, ראיתי בפרסום בעיתון שיש בהום סנטר מבצע על שמן Mobil super special 5w30 במחיר של 140 ש"ח לגלון, רציתי לדעת האם מדובר על שמן סינטטי מלא? והאם שמן זה מומלץ?

 

תודה מראש על העזרה.

פורסם

לפי מיטב זכרוני הMobile הזה הוא חצי סינטטי.

 

בנוסף, לפי מיטב זכרוני לרכב שלך מתאים חצי סינטטי כאשר באפשרותך לעבור גם לסינטטי מלא.

 

עדיף להמשיך בסוג שמן שהיה בשימוש עד עכשיו. האם ביצעת טיפולים במוסך מורשה?

פורסם

הרכב נרכש על ידי לפני שבועיים ואין לי מושג באיזה סוג שמן בדיוק השתמשו בטיפולים,

השאלה היא האם יש מידע (אולי למי שיש את ה- auto data) לגבי סוג השמן המומלץ.

 

בכל מקרה, גם השתמשו עד כה בחצי סינטטי יש בעיה לעבור לסינטטי מלא עם רכב שנסע עד כה 50K ק"מ ונמצא

על הכביש סה"כ שלוש שנים?

פורסם

חבר'ה,

מישהו יכול לתת חו"ד לגבי השמן שהוזכר למעלה?

ובנוסף, מישהו אולי יודע האם מומלץ למנוע זה שמן סינטטי מלא או חצי סינטטי? גם 10W40 חצי סינטטי איכותי יהיה טוב?

 

תודה!

פורסם

רכב משנת 2008 יפני סביר להניח שידרוש שמן ברמת איכות של SL ומעלה.

 

אם השמן עומד ברמה הזו אתה יכול להשתמש בו בראש שקט.

פורסם

השמן של מוביל 5W 30 ב 140 ש"ח שציינת הוא שמן חצי סינטטי וטוב למדי. אתה יכול לשקול את השמן הסינטטי המלא של Royal Purple . עולה קצת יותר אבל נחשב לאיכותי מאד.

פורסם

השמן הוא שמן טוב ועומד בתקנים הדרושים לרכב שלך.

 

אם אתה ממש רוצה לעבור לסינטטי מלא, יש לך הרבה אפשרויות בשוק.

 

ה5W-30 של אג'יפ הוא סינטטי מלא.

×
×
  • תוכן חדש...