Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה או מאזדה 3


daniwell
שימו לב! השרשור הזה בן 7564 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין בקניית מכונית

ובראשי יש שתי מכוניות וקשה לי להחליט מה יותר כדאית ומשתלמת

האחד היא טויוטה קורולה

והשנייה היא מאזדה 3

עם למישהו יש מושג איזה מכוניות יותר טובה ויותר משתלמת אשמח לשמוע את דעתו ולמה הוא חושב ככה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נערך מבחן כזה בתוספת רנו מגאן בגליון אוטו 214

אני אצטט חלק מהסיכום שנכתב שם.

 

"מעבר לאיכות ולאמינות הצמודים לשמה, מוסיפה הקורלה גם נוחות נסיעה טובה, ביצועים טובים המיוצרים ע"י יחידת כוח נעימה וכושר ניהוג סביר, הגם שאינו מעורר השראה. מול תכונות אלו בולט על רקע שתי המתחרות עיצוב הפנים וחוץ הפושרים ובעיקר תפריט בטיחות צנום המבוסס על שתי כריות אוויר בלבד. בהחלט לא לעניין כיום, בוודאי לא במחיר כזה. המחיר, בנוסף, מבליט בעיית תמורה על רקע המחיר הזהה של ה-3 המעניקה הרבה יותר (6 כריות אוויר, מגנזיום.

 

ה-3 מביאה בכנפיה עיצוב חיצוני מוצלח וסביבת נהג מרהיבה ומרשימה, וכושר ניהוג מעולה עם הגה טוב כבונוס. נוחות הנסיעה שלה בעיר במהירות נמוכה אינה מבריקה, אך זאת משתפרת ככל שעולמה המהירות, במובנים מסוימים היא הפחות מוצלחת לנוסעים מאחור.

 

הקורולה, לכן, היא הקנייה הסולידית, הכל בסדר גמור, אם המיקום היה לפי ניקוד בלבד, יתכן והקורולה היתה זוכה במקום הראשון (ומפסידה אותו בגלל הבטיחות).

ה-3 מעינקה לבעליה, מעבר לנכסים יפנים ידועיים (אמינות) גם חוויה חושנית עיצוב, סביבת נהג והנאה מנהיגה, אם המיקום היה לפי ערך המוסף שמכונית מעניקה ה-3 היתה ראשונה."

 

אין להם מנצחת ברורה במבחן אבל רוב הבוחנים העדיפו את ה-3 בגלל הערך המוסף שלה.

אני אישית בהכרות עם שתי המכוניות היתי לוקח את ה-3.

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נערך מבחן כזה בתוספת רנו מגאן בגליון אוטו 214

אני אצטט חלק מהסיכום שנכתב שם.

 

"מעבר לאיכות ולאמינות הצמודים לשמה, מוסיפה הקורלה גם נוחות נסיעה טובה, ביצועים טובים המיוצרים ע"י יחידת כוח נעימה וכושר ניהוג סביר, הגם שאינו מעורר השראה. מול תכונות אלו בולט על רקע שתי המתחרות עיצוב הפנים וחוץ הפושרים ובעיקר תפריט בטיחות צנום המבוסס על שתי כריות אוויר בלבד. בהחלט לא לעניין כיום, בוודאי לא במחיר כזה. המחיר, בנוסף, מבליט בעיית תמורה על רקע המחיר הזהה של ה-3 המעניקה הרבה יותר (6 כריות אוויר, מגנזיום.

 

ה-3 מביאה בכנפיה עיצוב חיצוני מוצלח וסביבת נהג מרהיבה ומרשימה, וכושר ניהוג מעולה עם הגה טוב כבונוס. נוחות הנסיעה שלה בעיר במהירות נמוכה אינה מבריקה, אך זאת משתפרת ככל שעולמה המהירות, במובנים מסוימים היא הפחות מוצלחת לנוסעים מאחור.

 

הקורולה, לכן, היא הקנייה הסולידית, הכל בסדר גמור, אם המיקום היה לפי ניקוד בלבד, יתכן והקורולה היתה זוכה במקום הראשון (ומפסידה אותו בגלל הבטיחות).

ה-3 מעינקה לבעליה, מעבר לנכסים יפנים ידועיים (אמינות) גם חוויה חושנית עיצוב, סביבת נהג והנאה מנהיגה, אם המיקום היה לפי ערך המוסף שמכונית מעניקה ה-3 היתה ראשונה."

 

אין להם מנצחת ברורה במבחן אבל רוב הבוחנים העדיפו את ה-3 בגלל הערך המוסף שלה.

אני אישית בהכרות עם שתי המכוניות היתי לוקח את ה-3.

:wink:

 

מסכים ומוסיף שהקורולה בעלת ביצועים טובים יותר, היא גם דיי נוחה (רק כאשר פוגשים בורות במהירויות עירוניות הרכב קצת הרבה מתנדנד), מרווחת מאוד אבל אכן מאובזרת בקמצנות (גם מבחינה בטיחותית) והמחיר שלה כיום מאוד גבוה. יש לה נטיה מוגזמת לתת היגוי, לכן גם ההתנהגות שלה מאוד צפויה ובטוחה, אין בה שמץ של ספורטיביות בגלל הנטיה המוגזמת לתת היגוי, הגה מת (וזה עוד מחמאה) וגובה (או מרווח גחון) של ג'יפ עירוני.

אני יכול להגיד לך מניסיון שמדובר פה ברכב אמין בצורה פשוט מדהימה, פשוט רכב שבנוי לעמוד בעומסים עצומים, לכל שאר יצרני הרכב פשוט נשאר לפתוח מחברות וללמוד. הקורולה שלנו עברה שטח שהרבה ג'יפים לא ראו, אני נוסע איתה כל הזמן בשבילי עפר במהירות גבוה מאוד ופוגש הרבה בורות, קפצתי איתה גם כמה פעמים באוויר והרכב לא השמיע שום ציוץ, לא קארטר שמן, לא ציריות, לא בולמים, שום דבר לא נהרס.

 

על המאזדה לא נסעתי עדיין ולכן אני לא יכול לתת חוות דעת עליה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נערך מבחן כזה בתוספת רנו מגאן בגליון אוטו 214

אני אצטט חלק מהסיכום שנכתב שם.

 

"מעבר לאיכות ולאמינות הצמודים לשמה, מוסיפה הקורלה גם נוחות נסיעה טובה, ביצועים טובים המיוצרים ע"י יחידת כוח נעימה וכושר ניהוג סביר, הגם שאינו מעורר השראה. מול תכונות אלו בולט על רקע שתי המתחרות עיצוב הפנים וחוץ הפושרים ובעיקר תפריט בטיחות צנום המבוסס על שתי כריות אוויר בלבד. בהחלט לא לעניין כיום, בוודאי לא במחיר כזה. המחיר, בנוסף, מבליט בעיית תמורה על רקע המחיר הזהה של ה-3 המעניקה הרבה יותר (6 כריות אוויר, מגנזיום.

 

ה-3 מביאה בכנפיה עיצוב חיצוני מוצלח וסביבת נהג מרהיבה ומרשימה, וכושר ניהוג מעולה עם הגה טוב כבונוס. נוחות הנסיעה שלה בעיר במהירות נמוכה אינה מבריקה, אך זאת משתפרת ככל שעולמה המהירות, במובנים מסוימים היא הפחות מוצלחת לנוסעים מאחור.

 

הקורולה, לכן, היא הקנייה הסולידית, הכל בסדר גמור, אם המיקום היה לפי ניקוד בלבד, יתכן והקורולה היתה זוכה במקום הראשון (ומפסידה אותו בגלל הבטיחות).

ה-3 מעינקה לבעליה, מעבר לנכסים יפנים ידועיים (אמינות) גם חוויה חושנית עיצוב, סביבת נהג והנאה מנהיגה, אם המיקום היה לפי ערך המוסף שמכונית מעניקה ה-3 היתה ראשונה."

 

אין להם מנצחת ברורה במבחן אבל רוב הבוחנים העדיפו את ה-3 בגלל הערך המוסף שלה.

אני אישית בהכרות עם שתי המכוניות היתי לוקח את ה-3.

:wink:

 

מסכים ומוסיף שהקורולה בעלת ביצועים טובים יותר, היא גם דיי נוחה (רק כאשר פוגשים בורות במהירויות עירוניות הרכב קצת הרבה מתנדנד), מרווחת מאוד אבל אכן מאובזרת בקמצנות (גם מבחינה בטיחותית) והמחיר שלה כיום מאוד גבוה. יש לה נטיה מוגזמת לתת היגוי, לכן גם ההתנהגות שלה מאוד צפויה ובטוחה, אין בה שמץ של ספורטיביות בגלל הנטיה המוגזמת לתת היגוי, הגה מת (וזה עוד מחמאה) וגובה (או מרווח גחון) של ג'יפ עירוני.

אני יכול להגיד לך מניסיון שמדובר פה ברכב אמין בצורה פשוט מדהימה, פשוט רכב שבנוי לעמוד בעומסים עצומים, לכל שאר יצרני הרכב פשוט נשאר לפתוח מחברות וללמוד. הקורולה שלנו עברה שטח שהרבה ג'יפים לא ראו, אני נוסע איתה כל הזמן בשבילי עפר במהירות גבוה מאוד ופוגש הרבה בורות, קפצתי איתה גם כמה פעמים באוויר והרכב לא השמיע שום ציוץ, לא קארטר שמן, לא ציריות, לא בולמים, שום דבר לא נהרס.

 

על המאזדה לא נסעתי עדיין ולכן אני לא יכול לתת חוות דעת עליה ...

 

טוב נו

אני קיבלתי טויוטה קורולה מהעבודה

ואני גם נוסע בשבילים....טוב היא לא נוסעת כמו ג'יפים אבל בכל זאת...

היא מכונית מהירה יחסית לקבוצתה,מרשימה מבפנים,לי היא נוחה,היא לא ספורטיבית.

סה"כ היא מספקת מאוד.

המאזדה 3 היא ספורטיבית(מכל בחינה חוץ מנתונים ב-1.6).

היא יפה,בולטת,מפוארת,די צפוצה מאחורה והמושב הקידמי היה נוח.

תא מטען קטן,ביצועים לא משהו.וההתנהגות שלה מהנה מאוד.

אני מוסיף את הרנו מגאן:

הרנו מגאן,הכי מרווחת,די נוחה,גם מאובזרת,תא מטען ענקי(540 ל')וגם הבסיס גלגלים שיכול לעמוד ליד מכוניות מנהלים בכבוד(2.69).

גם היא מרשימה,מנוע יותר בשרני מהמזדה.

 

עכשיו

אם אתה מחפש נוחות,מרווח ויותר שימושיות זה הרנו

אם אתה מחפש התנהגות,פוזה,וגם אבזור(גם במגאן)ושוק/שם זה המזדה

אם אתה מחפש משהו באמצע זה הקורולה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7564 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...