Jump to content

daniwell

  • הודעות

    19
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי daniwell

  1. בשום מבחן דרכים שקראתי לא נאמר כלום על פלסטיקה זולה במיוחד או משהו יוצא דופן.
  2. על סמך מה אתה אומר את זה? לי יש את הקורולה החדשה וחבר שלי (שיש לו את הישנה) אמר לי שהגימור אצלי הרבה יותר טוב אז תסלח לי אם אני לוקח את דברייך בערבון מוגבל
  3. נהגת על האוטו הזה יותר מ 3 פעמים?
  4. אני לא נהגתי על ההונדה סיוויק אז אני לא יכול להגיע מה עדיף לך אבל נהגתי על הקורולה מכונית מאוד טובה... אני ממליץ אבל! תעשה נסיעת מבחן על הסיוויק הרבה אומרים שהיא אחלה מכונית וזה בטח לא סתם תעשה נסיעת מבחן ארוכה על שתי המכוניות. ותחליט.
  5. סוף סוף מישהו שהסביר את זה יפה... (בלי לנסות לעקוץ אחרים בדרך)
  6. זה כבר נשמע יותר הגיוני... למרות שעדיין, לפי מספר תגובות של אנשים זה נשמע כאילו הם ממש שונאים את הקורולה (לא רק את החדשה) וזה מעניין אותי למה...
  7. חבר'ה אני חייב להבין למה אתם כל כך שונאים את הקורולה... למרות שהיא המכונית הכי נמכרת בעולם והכל עדיין כל כך הרבה שונאים אותה כשבו בעת יותר אנשים קונים אותה
  8. זאת אומרת מראה שמתכהת בזמן סינוור? או מראה עם הקליפס הזה שמורידים כשמסנוורים אותך? שאלתי את זה כבר מקודם, אבל אף אחד לא ענה
  9. זאת אומרת מראה שמתכהת בזמן סינוור? או מראה עם הקליפס הזה שמורידים כשמסנוורים אותך?
  10. חבר'ה יש לי שאלה קטנה שקשורה לקורולה (לא יודע אם לשירשור הזה ספציפית) רשום במפרט האבזור מראה פנימית יום/לילה מה זאת אומרת?
  11. על אילו מבחנים דיברת בהודעה הזו?
  12. מישהו בבקשה יכול להביא לי קישורים למבחני הדרכים (שנעשו באירופה) שחלק מהאנשים פה מדברים עליהם כל הזמן? תודה מראש דניאל
  13. שמע בחור, קודם כל אתה צריך להבין שאני לא איזה כתב רכב מדופלם שיודע בדיוק איך לנסח דברים כדי שיבינו אותם כמו שאני רוצה אני לא ממש סלחן בקשר לפלסטיקה השחורה. פשוט לא ראיתי טעם כל כך להרחיב על זה כי אין ממש על מהץ ושוב, בקשר לתיבת הילוכים, אין יותר מדיי מה להתרגש היא רחוקה מלהיות גרועה לדעתי (בדקתי אותה בהמון מצבים במהלך הנסיעה), ונכון אני לא יגיד לך שהיא חלקה כמו תיבה אוטומטית (אפילו מהפשוטות שבהן) אבל אין פה משהו שצריך לחשוש ממנו לכל דבר חדש צריך להתרגל. קח לדוגמא את הרעיון למכונית ההיברדית של טויוטה - הפריוס. כולם קטלו את הרעיון והמחשבה בתרם עת, ותראה היום - מכונית מוצלחת שנמכרת ממש טוב.
  14. אף אחד לא הלל את התיבה... הכל יחסי לפני נסיעת המבחן שביצעתי היו לי חששות בגלל כל התגובות באינטרנט לתיבה הזו למרות שאף אחד לא נהג עלייה כי עוד לא השיקו אותה בישראל...אבל לא משנה! ואחרי נסיעת המבחן פשוט הבנתי שהכל שטויות אז בגלל שלא הייתי חבר בפורום לפני אני חייב להצטייר כסוכן של טויוטה?
  15. מה זו השנאה הזו? מי שהצטרף לא מזמן רק כדי לדון על הקורולה ואין לו הרבה הודעות הוא טרול? יחס חם ואוהב יש פה חבר'ה...חם ואוהב
  16. חבל בן-אדם, אנחנו בפורום קהילתי כל הרעיון זה להדיין על דברים... אבל אתה לא רוצה. רצונך כבודך...
  17. אחי אין לי בעיה להוכיח לך שאני בגיל 20 ואני משרת בצבא כרגע נרשמתי לפורום הזה לפני שאבא שלי הזמין את האוטו כדי לראות תגובות של אנשים ואולי גם להגיב אם תהייה מעוניין לברר שאני לא נציג מכירות אני בכיף אשמח לשתף איתך פעולה
  18. היום אני ואבא שלי נסענו לסוכנות טויוטה כדי לעשות נסיעת מבחן על הקורולה שלאחר הנסיעה הזמנו... תשמעו חברה, אני בטוח ששמעתם בהרבה מקומות שהתיבה עושה בעיות ולא נוחה ועוד כל מיני סיפורים. נסעתי עלייה היום במשך כמעט שעה, ואלו המסקנות: איכות נסיעה - ממש ממש טובה ביחס לאוטו בסיגמנט הזה. ההרגשה הכללית -בתוך המכונית משרה אווירה יוקרתית למרות הרבה פלסטיקה שחורה שגורמת לאוטו להראות לא כל כך מקורי. ובקשר לנושא הכל כך מדובר, תיבת ההילוכים - התיבה פועלת באופן חלק ביותר הדבר היחידי שצריך לשים אליו לב הוא. שצריך לשחרר (מעט) את דוושת הדלק בעת העברת שתי ההילוכים הראשונים. השאר פשוט לא מורגש. כנראה שיותר מדיי סוכנים סמויים של חברות אחרות מנסים להוציא שם רע לקורולה באינטרנט. המנוע - המנוע ממש ממש חזק ומאוד גמיש בנסיעת המבחן נסענו חמישה אנשים בתוך האוטו עם מזגן והמנוע פשוט העיף את המכונית קדימה... הייתה למשפחה שלי לפני זה אימפרזה 2000 סמ"ק ולא הרגשתי הרבה הבדל בין המנועים בין שתי המכוניות. מנוע משובח. לבקשתי הגברת הנחמדה שהייתה איתנו באוטו מטעם טויוטה איפשרה לי לשמוע דיסק שהבאתי איתי כדי לשמוע את איכות הסאונד... וגם שם לא התאכזבתי. סאונד מאוד איכותי עכשיו אחרי שהבאתי לכם דעה ממישהו שעשה נסיעת מבחן שכל אחד יעשה חושבים... שיהייה לכולנו בהצלחה ורק טוב!
  19. אני מעוניין בקניית מכונית ובראשי יש שתי מכוניות וקשה לי להחליט מה יותר כדאית ומשתלמת האחד היא טויוטה קורולה והשנייה היא מאזדה 3 עם למישהו יש מושג איזה מכוניות יותר טובה ויותר משתלמת אשמח לשמוע את דעתו ולמה הוא חושב ככה
×
×
  • תוכן חדש...