Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

אתמול באמצע נסיעה יצאה לי חגורת האביזרים מהמקום. ואני ברוב טיפשותי הייתי בטוח שלא יקרה כלום אם אמשיך נסיעה כרגיל (פשוט ללא הגה כח) עד לביתי, נסעתי כרבע שעה במהירות 100 בלילה. כשהגעתי הביתה הרגשתי ריח מוזר, המתי מכסה מנוע, וראיתי את מיכל המים מעלה אדים בצורה קיצונית. (והמנוע חם במיוחד), לאחר שנרגע לא נותרו מים במיכל כלל.

 

השאלה שלי עכשיו היא האם אפשר לנסוע עם הרכב עד המוסך (5 דקות, וכמובן למלא נוזל קרור קודם), או לקחת גרר.

 

וכמובן מה הנזק שיכל להיגרם מהשטות הגמורה הזו.

 

בתודה מראש.

פורסם

משאבת המים שלך לא פועלת, כך שגם אם תמלא שוב מים, עדיין לא תהיה סירקולציה במערכת. הזמן גרר.

את הנזק ניתן יהיה להעריך רק לאחר בדיקת הרכב במוסך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
שלום חברים.

 

אתמול באמצע נסיעה יצאה לי חגורת האביזרים מהמקום. ואני ברוב טיפשותי הייתי בטוח שלא יקרה כלום אם אמשיך נסיעה כרגיל (פשוט ללא הגה כח) עד לביתי, נסעתי כרבע שעה במהירות 100 בלילה. כשהגעתי הביתה הרגשתי ריח מוזר, המתי מכסה מנוע, וראיתי את מיכל המים מעלה אדים בצורה קיצונית. (והמנוע חם במיוחד), לאחר שנרגע לא נותרו מים במיכל כלל.

 

השאלה שלי עכשיו היא האם אפשר לנסוע עם הרכב עד המוסך (5 דקות, וכמובן למלא נוזל קרור קודם), או לקחת גרר.

 

וכמובן מה הנזק שיכל להיגרם מהשטות הגמורה הזו.

 

בתודה מראש.

אצלך ברכב לפי מה שאתה מתאר רצועת האביזרים מפעילה את משאבת המיים כך שברגע שהרצועה הזו ניקרעה לא היה מה שיניע את המיים וייתן את הסירקולציה של מיים מהרדיאטור למנוע ולהיפך מה שהשאיר את המיים הכל כך רותחים במנוע עצמו וגרם להיתחממות יתר. מה שאני מקווה בשבילך עכשיו מכיוון שמדובר בפיאסטה הידועה בראשי האולומיניום הכל כך רגישים שלא ניגרם נזק משמעותי. בעניין לנסוע למוסך ככה, בהחלט לא מומלץ!

:)
×
×
  • תוכן חדש...