Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, יש לי בעיה באופל קדט מנוע 1.6 דגם 16NZ הזרקה חד נקודתית, גיר אוטומט.

 

הרכב נכבה במהלך נסיעה מהמכללה ומסרב להניע.

לאחר בדיקה: לחץ דלק תקין (inlet & outlet), מזרק תקין, מודול הצתה תקין, מפלג תקין, סטרטר תקין.

בעת נסיון הנעה אין ניצוץ ואין פולס למזרק. הוחלפו (ללא הועיל) מודול הצתה, מחשב רכב.

 

מישהו נתקל בתופעה? יש קצה חוט אחר שעלי לבדוק?

אודה לעזרתכם.

פורסם

שלום רב !

תקינות חגורת טיימינג , ואפשרות של קפיצת שני שינים לפחות נבדקה?

המנוע בניביונות ההתנעה מסתובב מהר וללא מאמץ?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב צביקה,

חגורת טיימינג תקינה (אין קפיצות שיניים), החגורה הוחלפה לפני כמה שבועות אולם מאז הרכב עשה כמה מאות ק"מ.

נ.ב. לדגם מנוע הנ"ל אין חיישן קראנק.

תודה על העזרה.

פורסם
שלום רב !

תקינות חגורת טיימינג , ואפשרות של קפיצת שני שינים לפחות נבדקה?

המנוע בניביונות ההתנעה מסתובב מהר וללא מאמץ?!

בברכה

צביקה

 

אין לו ניצוץ ואין לו פולס למזרק,גם אם קפצו שיניים המפלג ממשיך להסתובב,אמנם הניצוץ לא יגיע בזמן אבל המפלג לא מוציא ניצוץ.

 

גם אין פולס למזרק.

 

קאמשאפט מחובר ישיר למפלג.

 

לדעתי...הרוטור בתוך המפלג מקצר לגוף. שווה בדיקה.

מה שחסר לי הוא המחסור בפולס מזרק,לכן יש לבדוק את המחשב שליד הקיר אש,קופסא שחורה עם מחבר רב פינים.

 

כדאי לבדוק,ניצוץ מכבל שיוצא מהכויל אל הגוף במקום אל מרכז המפלג,אם יש ניצוץ אזי הרוטור פגום,זה עדיין לא סוגר לי את המחסור בפולס מזרק.

 

נסה לפי הסדר,כויל מפלג,לאחר מכן מפלג מצת,ותן תשובה.

פורסם

שלום רב חובב קלאסיות,

 

ברכבי אופל יש שיטת דיאגנוסטיקה ישנה שנקראת "הבהובים". ניסיתי לסרוק תקלות, אולם המחשב לא הראה תקלה בזכרון.

לגבי כויל מפלג ומפלג מצת, אין ניצוץ בעת הנעה. גם הרוטור של המפלג הוחלף.

 

לגבי קצר ברוטור, שמתי לב בעת הנעה שיש איזשהו גיץ או ניצוץ שיוצא מהפלוס מהסטרסר אל גוף המנוע.

מחר אחליף את הכבל ואעדכן. האם זו יכולה להיות הסיבה?

פורסם
שלום רב חובב קלאסיות,

 

 

לגבי קצר ברוטור, שמתי לב בעת הנעה שיש איזשהו גיץ או ניצוץ שיוצא מהפלוס מהסטרסר אל גוף המנוע.

מחר אחליף את הכבל ואעדכן. האם זו יכולה להיות הסיבה?[/quote]

 

לא בטוח, אך עם סבירות גבוהה מאד.

חזור לעדכן מחר.

בהצלחה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לנתק את המודול, ולבדוק שהרוטור מסתובב עת סטרטר.

 

לבדוק שיש יציאת פולס מהמפלג למודול, אז, לבדוק האם המודול מוציא פולס.

 

(אני לא זוכר האם המודול מוציא פולס ליחידת הבקרה, והיא זו שמתזמנת אותו, ואם כך הדבר, לבדוק כניסת פולס ויציאת פולס.)

 

לבדוק האם מגיע פולס לכוייל.

 

בכל מקרה, לבדוק את הכוייל לאפשרות קצר, ואם יש שעון טורים או חיוט לשעון טורים, לבדוק גם את הקו הזה מה"מינוס" (חיבור מס' 1) בכוייל.

 

שים לב, בדגמי אופל הישנים, לא כל מודול בוש מתאים, ישנם (היו ) לפחות שני דגמים שונים שאחד מהם היה גורם לתופעה של חוסר ניצוץ.

 

לבדוק תאימות אלקטרונית ולא רק התאמה פיסית של צורה, ומחבר שמתחבר. אם אני זוכר נכון, לבדוק תאימות של מודול לפולס "מתג הול"

 

בברכה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...