Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכבוד יום ההולדת השלישי של ה500, הציגה פיאט את סדרת המנועים החדשה – מנועי 2 צילנדרים קטנים, חסכוניים וגם די חזקים.

 

attachment.php?attachmentid=206935&stc=1&d=1278535696

 

בפיאט עשו לעצמם מסורת יפה וייחודית. בכל שנה, בדיוק ביום בו הוצג הדור השני והנוכחי של ה500, מציגה פיאט חידוש נוסף ל500

הקטנה. ב2008 הציגו את האברת', ב2009 את גרסת הקבריולה 500C והשנה – סדרת מנועים חדשה. המנועים החדשים, בנפח 900

סמ"ק ובעלי 2 צילינדרים בלבד, יוצעו במגוון הספקים – מ65 ועד 105 כ"ס. בשלב זה תשווק גרסה אחת, בהספק של 85 כ"ס.

 

כמות הטכנולוגיה שמהנדסי פיאט הכניסו למנוע הקטן מרשימה למדי. בין היתר תוכלו למצוא במנוע הקטן מערכת ניהול מנוע חכמה

המאפשרת 8 מחזורי הזרקת דלק בכל מחזור פעולה של המנוע, מגדש טורבו קטן וחכם, מערכת Start&Stop שתבצע כיבוי אוטומטי של

המנוע בזמן עמידה בסל"ד סרק וגם כפתור קסמים בשם ECO. לחיצה על כפתור זה תוריד את המומנט המרבי של המנוע (מ14.7 קג"מ

ל10 קג"מ) ואת הסל"ד בו מתקבל המומנט המרבי לטובת התנהלות עירונית חסכונית יותר. בפיאט מציינים בגאווה כי צריכת הדלק

הממוצעת של המכונית עומדת באזור ה25 קילומטרים לכל ליטר בנזין, בנסיעה עירונית. וזה כבר באמת נשמע די חסכוני.

 

המנוע החדש והקטן חסך כמה קילוגרמים ממשקלה של המכונית ופינה קצת מקום בתא המנוע. התוצאה הסופית מזנקת מעמידה

ל100 קמ"ש בתוך 11 שניות בלבד. את המקום שהתפנה בתא המנוע מתכננת פיאט לנצל לטובת מערכת היברידית. מי יודע, אולי בשנה

הבאה תכין לנו פיאט הפתעה חדשה בדמות 500 היברידית?

 

השיווק באירופה יחל בסוף הקיץ הנוכחי. את המנוע החדש תוכלו למצוא גם ב500 וגם ב500C, עם תיבת הילוכים ידנית או רובוטית בעלת

מצמד בודד. השיווק בארץ יחל בהזדמנות אחרת.

 

תמונה של המנוע החדש:

 

attachment.php?attachmentid=206936&stc=1&d=1278535696

 

attachment.php?attachmentid=206937&stc=1&d=1278535696

TA-1.jpg

TA-2.jpg

TA-3.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

במילה אחת - ואו. נשמע כמו חלום רטוב (ובעזרת הדוגמניות גם נראה ככה). לא יתאפשר לי לקנות כזאת אבל טוב לדעת שבפיאט חושבים על העתיד.

פורסם

הכל אחלה אבל בארץ זה יהיה פחות רלוונטי בלי גרסה רובוטית כפולת מצמדים, מתי כבר הם ישחררו את הגרסה הזו למכוניות שלהם?

פורסם

מדהים שאפשר להוציא כזה הספק ומומנט ממנוע כ"כ קטן , ועוד 2 צילינדרים כמו שה 1.2 של הקורסה שלי מוציאה מ 4 צילינדרים !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

נחמד שהמשתמש החדש בשם מערכת CarsForum מעלה עדכוני חדשות במקומנו.

אנחנו תמיד היינו רבים על החדשות.

אבל רמת הדיוק שלכם בעייתית ואתם לא נותנים קרדיט לאתרים שאתם מביאים מהם את החדשות והתמונות.

מנוע הTwinAir של פיאט הוצג לפני שנתיים או יותר ועכשיו התחילו לייצר אותו.

מכירות של ה TwinAir יחלו בספטמבר הקרוב.

גרסת ההיברייד הוצגה ב 2008

 

גרסה רובוטית כפולת מצמדים של פיאט עוד לא יצאה (הם אמרו סוף 2009 לא?)

 

עוד תמונות:

Fiat-500-500C-TwinAir-001.jpg

אייל

פורסם

כעת לא נותר אלא לקוות ל-3 דברים בעניין ה-500:

-שלמנוע הטווין אייר יהיה צליל מיוחד

-שרמת אמינותו תהיה גבוהה בדומה ל-1.2 פייר המניע כיום את ה-500/פנדה

-שפיאט ישימו סוף סוף וילון נורמלי מתחת לגג השמש של ה-500(סקיידום)

 

מבחינתי, המכונית הזו נחשקת מאי פעם.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

שיכניסו את המנוע הזה גם לפונטו במקום ה-1.4 העתיק עם 77 כ"ס ו-11.7 קג"ם :-)

פורסם

דוקא באתר של אוטו כתוב שסמל"ת רוצים לששוק את הרכב בקרוב.

בכל זאת...רכב בקבוצת זיהום 1.

 

מאז שאורי להב הגיע לסמל"ת, מגוון הדגמים נהיה יותר עשיר בפיאט והמכירות בהתאם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מעניין אם יהיה לה רעש של טוסטוס.

נחמד לראות כזו התקדמות וניצול של המנוע בצורה הנ"ל.

DLS-RA20, DLS-UP6i, Rockford -500.1P, Rockford HX2 "12

פורסם

מעניין לכמה ק"מ מנוע כזה יספיק.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...