Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו מטרה מורנה, מכונית ספורט צרפתית שיוצרה בין השנים 80' - 83'.

המורנה היתה עשוייה פיברגלאס ועוצבה ע"י מעצב יווני.

למורנה, שהחליפה את המטרה בגירה היה מנוע 1.6 שנלקח מהטלבו סולרה בהספק של 92 כ"ס ואופצייה למנוע 2100 מתוצרת קרייזלר (שבגירסתו המוגדשת שימש את הפיג'ו 505) עם 142 כ"ס.

בשל רוחבה של המכונית התאפשרו התקנת 3 מושבים לרוחב המכונית.

הן המורנה והן הבגירה היו מכוניות מעניינות ויפות, שנהנו מהתנהגות כביש מצויינת, וכל זאת תוך התבססות על מיכללים מוכרים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

פעם ראשונה שאני שומע על היצרנית הזו ובטח שעל הדגם.

עיצוב מרשים מאד, הפרונט הרבה יותר מרשים מהחלק האחורי לדעתי, הבגירה אף יפה יותר.

עם הנעה אחורית היא צריכה להיות מהנה לנהיגה.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

גם אני הופתעתי לראות אותה חונה סתם ככה. נדיר שאני רואה רכב במציאות ואין לי מושג במה מדובר... :roll:

 

הרכב נמכר פה בארץ תקופה מסויימת או שמדובר ביבוא אישי? ישנם עוד אקזמפלרים בארץ?

 

 

 

דיי אהבתי את הראיון של שלושה מושבים, נשמע מגניב לצרף עוד בחורה לסיבוב :-P

פורסם

לפני כ 25 שנה היה לשכן שלי כזה רכב והוא היה יותר מתחתיו מאשר עליו.לימים אותו שכן (מרוב ניסיון) הפך לבעל מוסך לתיקון מכוניות רנו.:wink:

פורסם

כבר מהתמונה רואים שהאוטו עקום למדי - חבל, מישהו צריך לקחת את זה כפרויקט.

 

כבר שנים שאני מפנטז על אחותה הגדולה - הבאגירה (באגירה דור 2, אם להיות מדויק).

פורסם
אתמול נתקלתי ברכב מאוד מעניין מחברה שמעולם לא ראיתי\שמעתי. האוטו נראה די מגניב ושמור בצורה יוצאת דופן -

 

אשמח אם משהו יוכל לשפוך קצת אור בנושא!

 

 

כבר מהתמונה רואים שהאוטו עקום למדי - חבל, מישהו צריך לקחת את זה כפרויקט.

 

כבר שנים שאני מפנטז על אחותה הגדולה - הבאגירה (באגירה דור 2, אם להיות מדויק).

 

לפי מה החלטת שהוא עקום, לא קראת?!

פורסם

רק אני שמתי לב שנוהג עליו נהג חדש? :lol:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
לפי מה החלטת שהוא עקום, לא קראת?!

 

תסתכל על החלק התחתון של השמשה האחורית, כולו עקום.

 

מעניין מה המחירון של כזה רכב.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
תסתכל על החלק התחתון של השמשה האחורית, כולו עקום.

 

מעניין מה המחירון של כזה רכב.

 

לפי אייך שזה נראה יש 2 תופסנים בצדדים של השמשה האחורית

שאפשר לפתוח את החלק התחתון של השמשה

כנראה הנהג שכח לסגור צד אחד/פתח רק צד אחד

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

הוא מגיע למפגש בנוקיה לפעמים, הרכב במצב חדש שרק הורידו את הניילונים מהמושבים.

אכן שלט נהג חדש על החלון האחורי.

בשנים ההם עוד לא בעיות לייבא מכוניות לארץ.

אייל

פורסם

אכן השמשה האחורית נפתחת - והייתה פתוחה כשצילמתי.

 

לא יודע על סמך מה אנשים החליטו שהאוטו עקום לגמרי, האוטו נראה מצויין יחסית לגיל שלו, גם חיצונית וגם בפנים. כנראה שעבר צביעה לאחרונה או שנשמר במקום סגור רוב הזמן.

 

 

אגב, הק"מ (במידה והוא אמיתי) עמד על 116 אלף! בהחלט מציאה...:-)

×
×
  • תוכן חדש...