Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי , יש לי פוקוס 2007 רמת גימור TREND X .. היקרה מבינהם לפי מה שהבנתי..

 

ברכב אין אזעקה , רק קודן ..

 

יש שלט מקורי הכולל שלושה כפתורים (פתיחה - סגירה - פתיחת תא מטען)

 

אני מעוניין מאוד להשאר עם השלט המקורי ולא להוסיף עוד בגלל שברכב משתמשים שני אנשים , עם שתי מפתחות כלומר יהיה צורך בשתי שלטים וזה כבר יהפוך לסיבוך אני חושב.. כך שרצוי להשתמש בשלט המקורי.

 

עדיפות לאזעקת ביפר שתתריע בזמן אמת .. רצוי שתהיה רגישה כי הרבה מסתכלים על הרכב, דאגתי לעשות אותו בולט בשטח.

 

טווח המחירים שחשבתי עליו פלוס מינוס 500 שקל כולל התקנה..

מעוניין לקבל המלצות לאזעקות ולחנויות שכדאי לקנות אצלן ולהתקין במקום...

 

מקום מגורים : רחובות

 

 

עריכה:

מצטער אם זה איננו המקום לטרד הזה אך חיפושים מגוגל העלו אותי דווקא לתת פורום הזה.

פורסם

אז ככה..

אזעקה סביב ה500 זה אזעקה פשוטה ורגילה ןהיא מוסיפה לך 2 שלטים מה שאתה לא רוצה..

אזעקת ביפר תעלה לך סביב ה800ש"ח+- זה גם מוסיף לך שלטים....

 

יש אזעקה "מתלבשת" על השלט המקורי יעלה לך סביב ה 850-1000 ש"ח.

 

בנוסף, לשתי האזעקות הראשונות אם תרצה להרים חלונות תצטרך תוספת של סביב ה300 ש"ח.

 

באזעקה המתלבשת זה משאיר לך את זה בשלט המקורי.

 

מקווה שעזרתי להגיע להחלטה.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

WOW !

זה ממש לא סדר המחירים שציפיתי לראות!

 

אתה בטוח במה שאתה אומר ?

 

תראה , דבר ראשון בשלט המקורי כבר יש לי אפשרות של מרים חלונות ביחד עם נעילת הדלתות..

אם אני קונה אזעקה אז עדיין צריך להוסיף את אותם 300 השקלים על מנת לקבל גם באזעקה את המרים חלונות ?

 

אתה בטוח שאזעקה פשוטה שמתלבשת על השלט המקורי עולה סביב האלפייה ?

×
×
  • תוכן חדש...