Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההתקנה בוצעה אצל אהובי שי, ואני רוצה לציין שאני ממש מרוצה מהיחס ומרמת העבודה שבוצעה,

איך שנכנסתי ישר קיבלתי את מלוא צומת הלב וכל שאלה שנשאלה נענתה וכששאלתי איזה סט כדאי לי לא הרגשתי שמנסים לדחוף לי סתם דברים אלא קודם כל שואלים אותי מה אני רוצה ולאחר מכן מציעים לי

 

ההתקנה- בהתחלה רציתי להתקין סט 2 חלקים ולבסוף בחרתי בסט DLS-reference6.3 שכרגע מחובר על HU המקורי(מחכה למשלוח המסגרת מאנגליה)

את ההתקנה ביצע בחור בשם אלכס הוא ביצע עבודה מיקצועית וברמה גבוהה מאוד וכמו שרציתי המראה המקורי של האוטו לא השתנה

לסיכום: אני מאוד מרוצה מההתקנה שבוצעה ומרמת העבודה ממליץ לכל אחד ללכת.

 

 

תמונות:

 

qzj3yngk2j0z.jpg

jqzwjthzyyil.jpg

02mukvfnwnok.jpg

ojqgoondghyh.jpg

zjimivonglhd.jpg

פורסם

תשמע, לא רואים פה כלום כמעט.

 

חבל שלא צילמת תמונות מהתהליך.

 

אני מבין שהולך לשבת פה מגבר בהמשך, לא?

אם כן, אז נחכה לראות תמונות אז...

פורסם
תשמע, לא רואים פה כלום כמעט.

 

חבל שלא צילמת תמונות מהתהליך.

 

אני מבין שהולך לשבת פה מגבר בהמשך, לא?

אם כן, אז נחכה לראות תמונות אז...

אני מתכנן להביא HU,מגבר,סאב בקרוב מאוד

פורסם
אני גם הייתי אצלם ושאלתי עבור התקנה לאלטו.

 

תוכל לפרט מה בכלל עשו ומה יצא המחיר?

התקנה של קומפוננט שלושה חלקים, את המחיר אני לא יכול לפרסם

×
×
  • תוכן חדש...