Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי מסרתי לו את הפרטים, במיוחד של הטיפולים כי זה מה שהדאיג אותו וכנראה הוא ירד מהסיפור וגם אם לא זה כבר עניין שלו ;)

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

אכן, עלויות אחזקה מטורפות. צמיגים בגודל לא סטנדרטי. למי מביניכם שאוהב ללחוץ חזק על הגז ולפרפר, צמיגים יכולים ללכת גם לאחר 4,000 ק"מ.

 

סט צמיגים משובח (4 צמיגים) יכול להגיע ל12,000 ש"ח.

 

 

חבר שלי כמעט קנה פורשה מאוטודיל, מסתבר שהרכב עמד שם תקופה ארוכה מאוד.

 

אנשי המכירות התלהבו מכך שהוא מעוניין ברכב, עשו לו נסיעות מבחן ארוכות ועיניהם נצצו בתקווה שאכן הרכב יימכר.

 

 

לרוע מזלם, ברגע האחרון הוא התעשת, לאחר שבירר עלויות טיפולים במוסכים והציץ בחשבוניות של הטיפולים בהיסטוריית טיפולים, ובמקום פורשה הוא קנה מרצדס.

 

 

מסקנה: ה"שופוני" הזה עולה הרבה מאוד כסף.

 

 

לבעלי אמצעים בלבד.

פורסם

לא יודע לגבי עלויות אחזקה בארץ, אבל מבחינת אמינות פורשה אולי נשארו הגרמנים היחידים שעדיין שומרים על המוניטין. לחברים שלי בחו"ל יש את כל המגון החל מבוקסטר ועד פנאמרה טורבו ואף אחד לא התלונן על תקלות. חוץ מהחלפת מנורות לא היו דברים שדרשו כניסה למוסך בין טיפולים.

×
×
  • תוכן חדש...