Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה התחילו לי בעיות מוזרות עם הרכב, הרכב הוא סקודה פליסיה שנת 95 מנוע בנזין 1300 סמ"ק ידנית.

 

כאשר אני נוסע ישר הגה לא רועד אפילו טיפה והרכב נוסע ישר כמו סרגל..

אך לאחר שאני מבצע פנייה ימינה אני מתחיל לשמוע רעש של חריקה מתכתית (כמו שנשמעת כאשר שהפדים של הבלמים נשחקו).

אני רוצה לציין שלפניי שבועיים הוחלפו הפדים של הבלמים ברכב שלי.

 

ועוד בעייה שחלה לפניי כשלושה ימים זה כאשר שאני לוחץ על הגז ומאיץ הכול בסדר.. אך כאשר שאני שם ניוטרל או פשוט עוזב את הגז אני שומע רעש שדומה למתכת שמכה עוד מתכת רעש "טוק טוק טוק" כזה.. וזה קורה רק בנסיעה קדימה... ואם אני לוחץ על הבלמים הוא מפסיק.. הרעש בא מבערך משהו כמו אמצע-ימין של המנוע.

 

זה קורה רק כאשר האוטו בנסיעה, כאשר הוא עומד במקום אין אף רעש מאלה שציינתי למעלה.

 

תודה למי שיכול לעזור.

פורסם

תודה לכול מי שהגיב..

 

מה שמוזר זה שהכול פשוט הפסיק לי אחרי יום... אין יותר טקטוקים ואין יותר חריקות מהגלגל...

 

מוזר רצח...

 

תודה בכול זאת!

×
×
  • תוכן חדש...