Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשים, אולי תהרגו אותו וזהו...

בכל מקרה, כנראה באמת מדובר ברכב חדש. חוץ מזה, האופי של הסופרב (מנוע גיר) שונה מהמאזדה 626, אז ייתכן שמומלץ לשנות את אופי הנהיגה.

 

אין שום קשר לאופי המנוע והגיר ואין שום צורך לשנות את סגנון הנהיגה, זה באמת לא קשור.

 

הרגתם את הבחור... :-D

נראה לי שהתשובה שלו על ה11.5-13.5 הייתה לMMi ולא לך רוני..

 

ולפותח השרשור, אנא בדוק שנית את הנושא לאחר בדיקת כל התשובות שניתנו פה... וחזור לעדכן

 

חג שמח

 

אני מודע היטב שהתשובה שלו לא הייתה לי - על זה בדיוק התרעמתי. הוא מגיב למישהו שכתב אחרי ולא עזר לו בגרוש, ומתעלם לחלוטין מההודעה שלי שפירטה בפניו בדיוק מה הוא צריך לעשות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש לי כחודש וחצי סופרב חדשה (אלגנט) וכבר נסעתי עליה כ- 5000 ק"מ.

צריכת הדלק אצלי עומדת ממוצע על 11 ק"מ לליטר ואני נוסע 2/3 מחוץ לעיר ו- 1/3 בעיר.

יש לי גם מאזדה 6 פרימיום (מנוע 2300), היה לי מאזדה 626 והיה לי גם קיה מג'נטיס (שנת 2009)

כל המכוניות הקודמות עשו באותו תמהיל נהיגה - כ- 10 ק"מ לליטר (המאזדה 6 2300 - 9.5)

כך שהשיפור בסופרב, הוא צריכת דלק נמוכה ב- 10%.

 

חוץ מזה, זה רכב מדהים !!

כל נסיעה בו חווויה.

 

תהנה מהרכב ותפסיק לבדוק כל הזמן את צריכת הדלק...

וחשוב תבדוק ותוסיף שמן אחרי 1500 ק"מ (בסוף ההרצה).

פורסם

צריכת הדלק של הסופרב שברשותי (כמעט שנה) היא 10.2 ק"מ לליטר (משולב) ואני נהג אגרסיבי שאוהב למצות את מה שהרכב מספק. יחד עם זאת שמתי לב שהפער בין נסיעה עירונית לבין עירונית או בין נסיעה אגרסיבית לרגועה גבוה מאד. זאת כפי הנראה עקב הטורבו שמקפיץ את הצריכה כאשר הוא נכנס לפעולה.

לסיכום, בשום מקרה לא תהיה צריכת דלק המשתווה לפריוס או לדיזל, אולם הצריכה תהיה נמוכה מכל מכוניות המנהלים האחרות (מזדה 6, B4, אקורד, ובוודאי מונדיאו).

תהנה!!!

×
×
  • תוכן חדש...