Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם

יום רביעי שעבר אובחן שחיישן maf לא תקין.

יום שישי אחר הצהריים פירקתי את החיישן (שתי דקות)וניקיתי אותו עם מנקה מגעים,הרכבתי את החיישן והאוטו הניע יפה אך נכבה תיכף.כנראה שהרסתי את החיישן.יום ראשון מצאתי ברחוב המסגר בחנות ווארקו חיישן חליפי ב-700 שקל והרכב הניע וגם נסע

אבל לא עבד כמו שצריך, פחות טוב מהישן שלי שהרסתי.חזרתי לווארקו וניסינו שניים נוספים שלא עזרו ומאחר שהרכב היה תקוע

ווארקו נתן לי לנסוע עם החיישן עד שאתקין אחד אורגינל.יש לציין שבסוף ווארקו לקח בחזרה את החיישן והחזיר לי את כל הכסף.

יום שלישי נסעתי עם החיישן החליפי למוסך מרתון ברעננה והחיישן הוחלף בחדש של החברה והרכב נסע כמו שצריך אך עדיין

היה לו נפילת כח.חיברו את משאבת הדלק למד לחץ והגיעו למסקנה שכאשר יש נפילת כח נופל הלחץ במערכת.השתמע מכך

שהמשאבה לא תקינה,אך המשיכו לעשות בדיקות נוספות למרות שהמחשב לא הראה שום תקלה,ובאחת הבדיקות פתחו את מכסה טנק הדלק והבעיה נעלמה.מסתבר שהמכסה סתום ומקולקל ויצר וואקום שמנע מהמשאבה לעבוד נכון.מאחר שכבר נהיה מאוחר שתיים וחצי הוצע לי לנסוע עם המכסה טיפה פתוח וגם עשו חור במכסה.עם לא הייתי הורס את החיישן שלי הייתי יוצא בזול והמוסך

חייב אותי רק על החיישן.

נסעתי בחג לצפון והתקלה עד לרגע זה לא חזרה וחברה האוטו ממש תענוג.

תודה לכל העונים האתר פשוט עשר,עוזר ומלמד וטוב שיש.

×
×
  • תוכן חדש...