Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[גולףGTI 2001] שדרוג לבלמים 312 מ"מ , האם הקאליפרים זהים?


אייל
שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

אני מעוניין לבצע שדרוג של הבלמים הקדמיים מ288 מ"מ המקוריים ל312 מ"מ אשר מורכבים בV6 או V5 משנת 02 ומעלה .(וכמובן בסיאט לאון 20vt ודגמי אאודי השונים)

 

שמעתי שמועות שאין צורך לקנות את כל מכלול הבלם , כלומר קאליפר + אוכף, אלא שמספיק האוכף והקאליפר זהה בין הדגמים.

 

לא הצלחתי לאושש את הנושא באמצעות ETKA מכיוון שהמק"טים לא זהים לחלוטין בין הקאליפרים (קידומת שונה) ולכן אני מחפש חוות דעת מקצועית של כאלה שכבר התנסו בהחלפה כי חבל שאני ארכוש סתם קאליפרים אם הנוכחיים מספיקים.

 

תודה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא ניתן להגדיל את קוטר הצלחת ללא שינויים בקאליפר, הקאליפר חייב לצאת או להתרחק מהנאבה מכיוון שקוטר הדיסק גדול יותר.

 

עדיף כמובן להשתמש בקאליפר שאמור לעבוד על הדיסק הספציפי.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה להערכתי יש שוני באוכף שמחזיק עליו את הקאליפר וממקם אותו בצורה שונה (כל זאת נכון במידה והתיאוריה של אותו קאליפר בשני הדגמים נכונה).

 

אין לי בעיה לרכוש סט כולל קאליפר חדש, למרות שזה יעלה הרבה יותר כסף.

אני רק רוצה לוודא שאני לא סתם רוכש קאליפר כאשר אני יכול להסתפק בהחלפת אוכף בלבד (וכמובן דיסקים ורפידות) וזו הסיבה שפתחתי שרשור זה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, הקאליפר הוא שונה בין הגרסאות (288 מ"מ/312 מ"מ). תברר מול אסף - הוא עשה הסבה לבלמי TT-Q בבורה V5 שלו.

 

הסט קיים באיביזה קופרה, אוקטביה VRS דור ראשון וכמובן אודי TT-Q.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאליפר שונה אך הרפידה זהה.

 

את ה312 מ"מ אתה יכול למצוא ב

GOLF 4 - V5 170HP

SEAT LEON TURBO 1M

AUDI TT Q (לא בטוח לגבי ה2WD)

GOLF 4 - V6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה, זה מה שרציתי לשמוע (למען האמת קיוויתי לא לשמוע כי זה היה חוסך לי רכישת קליפר)

 

יש קטע עם הרפידות שהמקוריות של ה312 מ"מ הן מתוצרת ATE והמקוריות שבאו ב288 מ"מ הן מתוצרת LUCAS (TRW)

למרות שעל הנייר הן זהות. (אפשר לראות זאת ב ETKA ולשמוע זאת במוסכים המתמחים במותג)

 

בנוגע לסוגי הרכבים , זה מגיע ב V5 ממודל 2002 ומעלה (2001 מגיע עם 288) וגם קיים בדגמים נוספים של אאודי (כגון A6)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם תהייה ,

הבלמים המקוריים לא מספיקים לך? צריך ממש לבלום באגרסיביות מספר פעמים בשביל שהם יאבדו מהיכולת בלימה ויתחממו לגמרי.

 

אם אני לא טועה אתה עדיין סטנדרטי נכון ?

Greddy Type S - טעם החיים 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, שום סט בלימה שיורד מרכב עם מנווע אורכי לא יתאים לך ,לא A6 לא A4 וכו'

המתלה שם שונה לחלוטין ואין שום קשר בין זה לזה (במנועים אורכיים המתלה בנוי על זרועות הקאליפר יושב שונה)

ובלי כל קשר, אין שום אאודי למעט A3 עם ברקסים 312.

ב- A6 זה 318 או 328 ובסדרות ה- S זה 345

 

 

נתי, איך הגעת לזה שהקאליפר שונה ? אולי המק"ט שונה אבל הקאליפר זהה לחלוטין

 

בזמנו ECS מכרו בתור קיט שדרוג סט של שני אוכפים, צלחות 312 ורפידות מתאימות

קיצר, נראה לי שהקאליפר זהה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלבלתם אותי שוב.

אני הולך לערוך בדיקה פיזית ובדיקה מול היצרן , כנראה שזו הדרך היחידה.

 

סתם תהייה ,

הבלמים המקוריים לא מספיקים לך? צריך ממש לבלום באגרסיביות מספר פעמים בשביל שהם יאבדו מהיכולת בלימה ויתחממו לגמרי.

 

אם אני לא טועה אתה עדיין סטנדרטי נכון ?

 

הבלמים המקוריים בסדר גמור.

אבל הבלמים 312 מ"מ נותנים נשיכה שחבל על הזמן. אפשר בהשקעה קטנה יחסית לקבל שדרוג מהותי בבלימה.

אני לא אשאר סטנדרטי לאורך זמן.

 

המדיניות שלי ברכב היא להחליף חלק בלוי בחלק משופר (כמו במקרה של הפורק למשל). במקרה הספציפי כשאני ניגש כעת להחליף צלחות ורפידות קדמיות (כלומר בזמן הקרוב) החלטתי שאם כבר ,אז כבר. כמובן תמורת המחיר המתאים. אני לא הולך לקנות קאליפרים מהחברה, אבל אם יתגלגל לידי סט טוב -אני אלך על זה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, שום סט בלימה שיורד מרכב עם מנווע אורכי לא יתאים לך ,לא A6 לא A4 וכו'

המתלה שם שונה לחלוטין ואין שום קשר בין זה לזה (במנועים אורכיים המתלה בנוי על זרועות הקאליפר יושב שונה)

ובלי כל קשר, אין שום אאודי למעט A3 עם ברקסים 312.

ב- A6 זה 318 או 328 ובסדרות ה- S זה 345

 

 

נתי, איך הגעת לזה שהקאליפר שונה ? אולי המק"ט שונה אבל הקאליפר זהה לחלוטין

 

בזמנו ECS מכרו בתור קיט שדרוג סט של שני אוכפים, צלחות 312 ורפידות מתאימות

קיצר, נראה לי שהקאליפר זהה

 

אני התייחסתי לאוכף בתור חלק של הקאליפר.

 

הקאליפר עצמו זהה,

 

אפילו אותו גודל בוכנה.

 

שהוא ילך לקנות קאליפר הוא יקנה אותו עם האוכף אף אחד לא ימכור לו רק אוכף.

 

אגב איביזה קופרה 6L אותו סיפור בדיוק, גם יוצא 312 מ"מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קופרה,לאון,TTQ,S3,V5,V6 וכנראה גם אוקטביה (לא FSI ) כולם אותו סט בידיוק כנ"ל לגביי האוכף

 

אפשר למצוא אוכפים באי אילו מהסדנאות מעבר לים , במחיר של בערך 120-150 דולר לפני משלוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אם לא צריך להחליף את הקאליפרים - זה מצויין.

אין לי בעיה לקנות אוכף בלבד, יש לי אפילו 2 הצעות לאוכף בלבד בעקבות השרשור הזה...

 

בשביל הספורט אני אברר מחירים של אוכף בחברה, אני אוציא בערב מק"ט מ ETKA ואברר בצ'מפיון ואעדכן כאן לטובת האחרים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהוא ילך לקנות קאליפר הוא יקנה אותו עם האוכף אף אחד לא ימכור לו רק אוכף.

 

לפני מספר שנים שבררתי את האפשרות של החלפת האוכף בלבד במקום החלפה של אוכף+קליפר בררתי בסניף צמפיון הקרוב לעבודתי והסכימו למכור לי זוג אוכפים, אם אני לא טועה גם המחיר היה זול משמעותית מלקנות סט בלימה מפירוק

 

לא עשיתי זאת כי בזמנו טענו בפורום הקליפר שונה וגדול יותר

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,השיפור העתידי ביכולת הבלימה אצלייך מבשר על שיפור עתידי ביחידת הכוח?היתכן?

8)

 

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...