Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[גולףGTI 2001] שדרוג לבלמים 312 מ"מ , האם הקאליפרים זהים?


אייל
שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא רק שימכרו אוכף חדש, הם חייבים צריכים ואני בטוח שמחזיקים במלאי ומוכרים לא מעט כאלו

הסיבה היא שהקאליפר נתפס על האוכף עם בורג ללא ראש (פותחים אותו עם אלן 7 מ"מ)

לא פעם בשל חיזוק פרוע של מכונאי כזה או אחר ההברגה נהרסת ולכן לא ניתן לקבע את הקאליפר לאוכף,

ניתן לקדוח ולבצע הברזה, ולאחר מכן להביא בורג כזה עם ראש אובר סייז, אבל זה פתרון "עממי" שללא ספק עושה את העבודה

במוסך המרכזי לעולם לא יבצעו את זה, ויחליפו אוכפים,

 

בקיצור קיימים בשוק אוכפים בנפרד, המחירים נעים בין 450 ל-1400 שקל כתלות בדגם המדוייק,

 

אם אכן הסיכום הוא על קאליפר זהה, כנראה שאפילו אני עם גולף 2.0 ליטר, אעבור לברקסים כאלו

המחיר לא גבוה מידי, והשיפור בבטיחות עצום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אכן הסיכום הוא על קאליפר זהה, כנראה שאפילו אני עם גולף 2.0 ליטר, אעבור לברקסים כאלו

המחיר לא גבוה מידי, והשיפור בבטיחות עצום

 

גורל,

 

אתה צריך לבדוק אם הקליפר שמגיע ב2.0 זהה לקליפר של הגולף GTI

 

ואם לא, אני מכיר מישהו שימכור לך זוג במחיר ללא תחרות:twisted:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם, חסכתם לי כסף ברכישת "סרק" של קליפר.

עכשיו רק נותר לראות מאיפה מביאים אוכף, אני אעדכן במחירים בחברה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, על פי ETKA המק"טים הם:

 

עבור קליפר 288 מ"מ גולף GTI (וגם לאון,A3 וסקודה):

שמאלי 3A0 615 123

ימני 3A0 615 124

 

עבור קליפר 312 מ"מ של גולף /לאון / סקודה RS/אאודי A3 :

שמאלי 1J0 615 123

ימני 1J0 615 124

 

כלומר יש הבדל - מעורר עדיין סימן שאלה...

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתכלס, למה להתעסק בשטויות ? זה יוצא אותו המחיר בפירוק. רק בפירוק אתה תקבל את כל החלק קומפלט מבלי לחשוב האם זה זהה ? זה ברקסים למען השם אל תתעסק בשטויות.

 

כל הסט של ה TT עלה לי 2K !, הסט כלל -

 

סט בלימה קידמי 312 מ"מ.

סט בלימה אחורי 256 מ"מ.

ברגים מקוריים.

מגן לדיסקים.

ובמקרה הטוב תשיג גם את הצינורות ברקס המקוריים.

 

אייל, יכול להיות שאתה צודק בדרך שלך אבל אני לא חושב שניתן לחסוך בדברים כגון בלימה.

 

תדבר עם תומר מ TG, או במאגר הגיעה לשם גולף V6.

 

בברכה אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף,

זה לא חוכמה לקנות קאליפר על עיוור סתם. אני לא יודע מה איתך אבל אני לא מתלהב להכניס חלקים מכאניים מפירוק.אוכף זה אלמנט פסיבי ,כולה גשר ממתכת.

אני לא מחפש לחסוך כסף,זה באמת כסף קטן במונחי בטיחות - אם באמת יש הבדל או חשש להבדל, אני אקנה קליפר בלי לחשוב פעמיים.

זה כמו שבהסבה לידנית היית קונה יחד עם הגיר - מנוע נוסף של V5 ידנית מתוך מחשבה שזה לא אותו מנוע :)

(הקצנתי קצת בדוגמא)

 

אם זה אכן אותו קאליפר- יש אוכפים חדשים מהניילון ב100 דולר (עוד לא ביררתי מחיר בחברה).

הפרש מחיר משמעותי שמפנה תקציב לרכישת דברים נוספים.

 

בכל מקרה אני לא פועל מתוך לחץ, יש לי את כל הזמן שבעולם לברר את הסוגייה ולהגיע לתשובה חותכת לכאן או לכאן.

גם לא מפחיד אותי לחפש ולחטט בנושא הזה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זה כמו שבהסבה לידנית היית קונה יחד עם הגיר - מנוע נוסף של V5 ידנית מתוך מחשבה שזה לא אותו מנוע :)

(הקצנתי קצת בדוגמא)

 

מי אמר שאין לי מנוע נוסף ? :lol:, אפילו בנוי לקראת גדישה בעל יחס דחיסה 1:8.5 .

 

בכל מקרה אני לא פועל מתוך לחץ, יש לי את כל הזמן שבעולם לברר את הסוגייה ולהגיע לתשובה חותכת לכאן או לכאן.

גם לא מפחיד אותי לחפש ולחטט בנושא הזה.

 

תחטט איפה שבא לך, רק תפנים דבר 1 זה בטיחות. ולגביי קניית מערכת הבלימה מפירוק אני לא בטוח שאתה יודע על מה אתה מדבר, שום בלאי ושום נעליים כשקניתי את הסט החלפתי דיסקים ורפידות למרות שלא היה צריך. הרכב בולם פרפקט !.

 

נ.ב - אם תזדקק לעזרה מבחינת מקטים אולי אוכל להיות לך לעזר. כבר עברתי סרט דומה.

 

הכי חשוב ידידי שיהיה בהצלחה !.

 

בברכה אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, מצאת את מי ללמד על בטיחות :)

בדיוק החלפתי רביעיית צמיגים כמעט חדשה בגלל צמיג אחד שהיה לו פנצ'ר עם אופציית תיקון גבולית (בנוסף החלפתי גלגל ספייר). תאמין לי שעלה לי יותר ממערכת בלימה 312 מ"מ :)

 

אגב, חלק מהבטיחות כפי שאני רואה את זה, זה לא לבצע הסבת ברקסים במוסך מדרכה / בבית ...:wink:

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,השיפור העתידי ביכולת הבלימה אצלייך מבשר על שיפור עתידי ביחידת הכוח?היתכן?

8)

 

בהצלחה.

 

 

 

אני לא אשאר סטנדרטי לאורך זמן.

 

:twisted::lol:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהבלמים האחוריים כמובן לא תורמים לבלימה כמו הקדמיים,אבל אולי כדאי גם לשדרג ע"מ לשמור את האיזון הנכון אם המשאבה זהה (?)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בדגמים האחרים שמגיעים עם 312 מ"מ במקור- הבלמים האחוריים זהים, אז כנראה שאין בעיה כזו.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...