Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחרונה הרכב שברשותי התחיל לעשות כמה בעיות (פיאט פונטו 2005) ואמרו לי במוסך שאני אצטרך כנראה להחליף בבדיקה הבאה (120,000) כמה חלקים כמו הקלטצ', רדיאטור וכדומה..

בכל מקרה, רציתי לדעת איך הולך בדיוק העניין של תיקון החלקים..

 

1. האם עדיף משופץ או חדש? (בכלל לא ידעתי שקיימת אופציה להחלפה במשופץ)

2. במידה ובחרתי במשופץ, האם יש הבדלים בין הדגמים? זאת אומרת, האם אני חייב חלק משופץ מקורי השייך לרכב שלי או האם אני מקבל משופץ מכל רכב אחר?

3. במידה ובחרתי מקורי, איך אני יכול לדעת שבאמת קיבלתי מקורי של הרכב שלי? יש איזה סימן שאני יכול לבדוק?

4. מה קורה עם החלק התקול שלי לאחר התיקון? האם אני יכול לשמור אותו לצרכים עתידיים (מכיוון שהחלק שלי מקורי של האוטו אולי שווה לי לשמור עליו במידה ויהיו לי בעיות בעתיד ויהיו חסרים חלקים..)

 

אני מודה מראש לכולם על העזרה!

×
×
  • תוכן חדש...