Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בקניית רכב toyota corolla 2006 GLI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אשמח לשמוע את דעתכם

 

toyota corolla gli 2006

בנזין

35,000 ק"מ

טסט לשנה

4 צמיגים חדשים

המוכר מתחייב לבדיקה לשלדה גיר ומנוע

עבר 2 טיפולים בלבד 15 ו-30

המחיר 86.000 ש"ח

 

אני לא מבין גדול בעניין אז אמשח לשמוע את דעתכם

 

עסקה טובה? האם אפשר למצוא טובה יותר? האם כדאי להמשיךם לחפש או לקנות?

המשפחה צריכה רכב די מהר

פורסם

על פניו הנתונים נראים מבטיחים; נסועה נמוכה, טיפולים במוסך מורשה, יד ראשונה, ללא תאונות.. אבל המחיר!! אפשר להשתגע ממחירן המנופח של משומשות מסוימות!! איך לעזאזל רכב שעלה לפני 4 שנים (חדש) 110K שווה היום רק 20% פחות? אני חוזר, 4 שנים!!!

 

אני משוכנע שמדובר ברכב אמין ואיכותי (יחסית) אך 85K ש"ח הייתי מוציא ללא ספק על מכונית חדשה/גדולה/מאובזרת/איכותית יותר!

 

איך שלא יהיה, בהצלחה רבה!

פורסם

שלא לדבר על זה שבמחיר הזה ניתן לקנות משפחתיות גדולות/מנהלים מאותו השנתון.

הקרטל המחירוני מתחיל להימאס. בכלל כל הבלגאן הזה בצמרת שוק הרכב והביטוח הישראלי מתחיל לעלות על העצבים ומה שיותר מרגיז הוא שלא נראה שזה הולך להשתנות איי פעם.

 

 

בקשר לרכב עצמו, נשמע שהוא במצב מעולה, אם אתה מוכן לשלם את המחיר הזה תתחדש, בהצלחה.

פורסם
המוכר מתחייב לבדיקה לשלדה גיר ומנוע

 

איך בדיוק אפשר להתחייב לגיר?... אפילו מכוני הבדיקה לא יתחייבו לך על הגיר

עוד לא נולד מכון שלא כותב "רעשים בגיר" ואז מה?

 

ומה לגבי המנוע? המוכר מתחייב על מה? שאן נזילות, אין רעשים אין...מה?

כל טופס בדיקה יציין שייש לך קורוזיה ורעש מהשסתומים.....

 

לא מבין את זה!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
איך בדיוק אפשר להתחייב לגיר?... אפילו מכוני הבדיקה לא יתחייבו לך על הגיר

עוד לא נולד מכון שלא כותב "רעשים בגיר" ואז מה?

 

ומה לגבי המנוע? המוכר מתחייב על מה? שאן נזילות, אין רעשים אין...מה?

כל טופס בדיקה יציין שייש לך קורוזיה ורעש מהשסתומים.....

 

לא מבין את זה!

 

הכוונה שהוא לוקח את האוטו למוסך ביחד איתנו ומשלם על כל הבדיקות (בחיפוש אחר נזקים גדולים)

לדוגמא לא מזמן קנינו רנו לגונה שנת 95

האוטו התחיל להתפרק זמן קצר לאחר הקניה

ואת כל הבעיות היה אפשר לעלות בבדיקה פשוטה במוסך

 

 

ועל איזה רכב אתם ממליצים במחיר הזה? (86K)

המשפחה צריכה משהו מאובזר ויפה שחוסך בדלק נו וכמובן שיהיה מקום לשבת

פורסם

מדובר על רכב מצויין מבחינת נתונים ואמינות כללית. כנראה שהמחירון המשוקלל נותן את המחיר הזה (בדקת?).

כמה שיש לי רק דברים טובים להגיד על הרכב הזה מנסיון אישי רב, אין סיכוי בעולם שהייתי משלם מחיר כזה. יש גבול לטירוף מערכות (אם כי נראה לי שהמוכר חי בסרט אם הוא חושב למכור שנתון כזה במחיר כזה)

 

במחיר כזה אתה קונה מאזדה 3 משנתון 2007 - 2008 שעדיפה בכל התחומים כנראה. פורד פוקוס מצויינת משנתון כזה, שעדיפה בכל התחומים בשתי דרגות (למעט הזריזות).

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
מדובר על רכב מצויין מבחינת נתונים ואמינות כללית. כנראה שהמחירון המשוקלל נותן את המחיר הזה (בדקת?).

כמה שיש לי רק דברים טובים להגיד על הרכב הזה מנסיון אישי רב, אין סיכוי בעולם שהייתי משלם מחיר כזה. יש גבול לטירוף מערכות (אם כי נראה לי שהמוכר חי בסרט אם הוא חושב למכור שנתון כזה במחיר כזה)

 

במחיר כזה אתה קונה מאזדה 3 משנתון 2007 - 2008 שעדיפה בכל התחומים כנראה. פורד פוקוס מצויינת משנתון כזה, שעדיפה בכל התחומים בשתי דרגות (למעט הזריזות).

 

אנחנו שונאים מאזדה

אפשר המצלמה יותר ספציפית

 

מצאתי פורד פוקוס 2007

TREND X אוט' 1.6

מנוע בנזין

98,000 ק"מ

תוספות:

4 חלונות חשמל, גלגלי מגנזיום, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, בקרת שיוט, רדיו דיסק עם שליטה מההגה, הגה כח, כריות אויר, ABS.

 

רכב שמור כחדש, יד ראשונה פרטית. ללא תאונות, התחייבות מלאה לבדיקה, טסט לשנה.

 

 

 

התקשרתי וזו סוכנות כך או כך הרכב היה שייך לאישה שהחליפה אותו תמורת רכב חדש יותר

כל העסק עולה 79.000 שקל עם אפשרות להוריד מחיר

 

 

איך הרכב הזה בדלק? חסכוני לא חסכוני? כי זה משהו שמאוד חשוב לנו

איך התיקונים שלו? יקרים? איך הוא בכלל? דעות הצעות המלצות מחשבות הכל יתקבל בברכה

פורסם
הטויטה קורולה ב2005 עלתה 126 אלף שח. בגלל זה המחירון גבוה

אז המחיר סביר לרכב כזה?

ורגע... טויוטה קורולה 2007... מה ההבדל ביניהן? (2006 ו2007?)

פורסם
אנחנו שונאים מאזדה

אפשר המצלמה יותר ספציפית

 

מצאתי פורד פוקוס 2007

TREND X אוט' 1.6

מנוע בנזין

98,000 ק"מ

תוספות:

4 חלונות חשמל, גלגלי מגנזיום, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, בקרת שיוט, רדיו דיסק עם שליטה מההגה, הגה כח, כריות אויר, ABS.

 

רכב שמור כחדש, יד ראשונה פרטית. ללא תאונות, התחייבות מלאה לבדיקה, טסט לשנה.

 

 

 

התקשרתי וזו סוכנות כך או כך הרכב היה שייך לאישה שהחליפה אותו תמורת רכב חדש יותר

כל העסק עולה 79.000 שקל עם אפשרות להוריד מחיר

 

 

איך הרכב הזה בדלק? חסכוני לא חסכוני? כי זה משהו שמאוד חשוב לנו

איך התיקונים שלו? יקרים? איך הוא בכלל? דעות הצעות המלצות מחשבות הכל יתקבל בברכה

 

סתם מתוך סקרנות, נהגתם פעם במאזדה 3 שאתה אומר ''שונאים מאזדה''?

רק שתדע שבמאזדה אתה תקבל את ההכי אמינות והנאה מנהיגה.

 

הפוקוס חלשה, ובקשר לקורולה-אין לי הרבה נסיון איתה, אבל הבנתי שיש לה בעיות בוצה במנוע.

פורסם
סתם מתוך סקרנות, נהגתם פעם במאזדה 3 שאתה אומר ''שונאים מאזדה''?

רק שתדע שבמאזדה אתה תקבל את ההכי אמינות והנאה מנהיגה.

 

הפוקוס חלשה, ובקשר לקורולה-אין לי הרבה נסיון איתה, אבל הבנתי שיש לה בעיות בוצה במנוע.

הדיון הזה ממש התבלבל לי אז פתחתי דיון חדש אני מקווה שזה בסדר

אשמח אם יוכלו לנעול את הדיון הזה

 

כך או כך הייתה לנו את המאזדה 3 לתקופה קצרה ואף אחד לא ממש אהב אותה למרות שנסעה כמו שצריך

בעיות בוצה? אשמח אם תוכל להגיב בדיון החדש שכרגע פתחתי ולענות על השאלה שלי שם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=300882

×
×
  • תוכן חדש...