Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי הודעה ישנה של אביב (2007). השאלה שלי היא, מלבד סריקה במכשיר שלא מצאה יותר את התקלה (למרות שלפני הניקוי הVAG כן הצביע על תקלה). איזה פונקציה צריך לבחור שם כדי לכייל את המצערת. שמתי לב שהמוסכניק לא ידע להשתמש בציוד הזה כל כך, עצוב אבל נכון.

אשמח אם מישהו שהשתמש וכייל בית מצערת עם הVAG יוכל להבהיר את הנושא.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=145616&highlight=%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%9C+%D7%9E%D7%A6%D7%A2%D7%A8%D7%AA

לפולו,גולף (שאוליי יום אחד נזכה לדעת את שמו) ולפותח השרשור:

 

אין קשר למתיחה כלפי כבל הגז. מדובר על סנכרון המצערת מול המחשב. אני אסביר את שאני הצלחתי להבין מהתעסקות לא מועטה עם המצערת המדוברת והחלפת חלקים בתוכה (בינתיים ללא הועיל).

 

המצערת בנויה באופן כזה שלמחשב יש אפשרות ל-Offset קטן במצב הפרפר כדי לייצב את סל"ד הסרק. הכוונה היא שיש למחשב אפשרות נניח לשחק ב-5% מצערת לכל כיוון (לפתוח או לסגור במעט את המצערת, המספרים לשם הדוגמה בלבד). תיקון ממוחשב זה מבוצע בעזרת מנוע DC קטן (בעל מברשות, ולא מנוע צעדים) שנמצא בתוך המצערת. המנוע בעצם מזיז את כל המנגנון מהבסיס שלו ובעצם עושה Offset לכל מצב נתון (עד כדי מצבי קיצון בהם כמובן המשחק אפשרי רק בכיוון אחד).

 

המצערת עצמה מכילה רק מכאניקה ורכיבים פאסיביים, המנוע מבוקר דרך שני פינים נפרדים ולכן אין למעשה כיול פנימי של המצערת. לכן המחשב צריך לדעת כיצד משפיעה הזזת המנוע על מצב המצערת בפועל. כחלק מתהליך הלמידה שמבצעים למצערת (TBA) המחשב מפעיל את המנוע, מזיז את המנגנון בין הגבולות שלו ובכל פעם מודד את התנגדות הפוטנציומטר. לאחר מספר הזזות התהליך מושלם.

 

קראתי בעבר מידע באתרים זרים לגבי כל מיני פרוצדורות כיול שבין השאר כללו משחקים עם הסוויץ' פתיחת דלת נהג, סיבוב המפתח בתוך הדלת למספר שניות, משחקים עם הגז תוך כדי וכו' וכו'. ממה שאני מצאתי אין כל שחר לדברים. והדרך היחידה לבצע את הפעולה היא בעזרת חיבור מחשב לשקע הדיאגנוסטיקה (כמה טוב שיש VAG-COM). לדעתי גם ניתוק מצבר לא מחזיר את הכיול למצב הראשוני, שהרי אחרת היה צורך לבצע כיול לאחר כל ניתוק מצבר ואין זה המצב.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

לא צריכה להיות לך בעיה.

סה"כ 4 ברגי אלן שמקיפים אותה לאחר שפירקת את פילטר האוויר.

תשתדל לנקות רק את הלוע והפרפר והכל יהיה בסדר.

במקרה שלי אפילו לא היה צריך כיול מחדש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...