Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי בוגאטי ויירון זה רכב העשור! הרכב הראשון עם 1001 כוחות סוס שיוצר להמונים :lol:

 

אהא, להמונים. בטח. גם אמא שלי קנתה אחת.

 

לצערך? מה הצער פה? הגנה על עתיד כדור הארץ ונינך?

 

הצער פה הוא על כך שמדובר במכונית שמייצגת את הכיוון אליו הולכת תעשיית הרכב: יותר ויותר רחוק מחובבי הרכב - אנחנו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אותה חושב שבגלל שכאשר יחתם הסכם שלום ומלחמות יעלמו מין העולם, בגלל מועדון "M-16 - רובים זה אנחנו" יפתחו מלחמה מיוחדת? כי הם אוהבים רובים?

סתם דוגמה מפורחת לחלוטין אך פועלת על אותו העיקרון.

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם

המכונית החשובה ביותר שהומצאה, הייתה פורד T שהביאה עגלה ללא סוס להמונים.



 

הפורד T היא לא רק המכונית החשובה ביותר, היא המכונה החשובה ביותר, בגלל פתיחת עידן הייצור בסרט נע והסטנדרטיזציה. קצרה כאן היריעה לנסות אפילו לגעת בחשיבות של הקונספט הזה לעולם המודרני.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לצערך? מה הצער פה? הגנה על עתיד כדור הארץ ונינך?

 

אותה חושב שבגלל שכאשר יחתם הסכם שלום ומלחמות יעלמו מין העולם, בגלל מועדון "M-16 - רובים זה אנחנו" יפתחו מלחמה מיוחדת?

ופריוס מגנה על כדור הארץ בדיוק כמו שיהיה שלום בכל העולם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הפורד T היא לא רק המכונית החשובה ביותר, היא המכונה החשובה ביותר, בגלל פתיחת עידן הייצור בסרט נע והסטנדרטיזציה. קצרה כאן היריעה לנסות אפילו לגעת בחשיבות של הקונספט הזה לעולם המודרני.

 

הפורד T היא מכונה מאוד חשובה אבל לא מכונית מאוד חשובה (ד"א לסבא שלי היתה כזו). היא שינתה תפיבה ייצורית בעולם אבל כמכונית היא היתה רק זולה לייצור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לדעתי הונדה אקורד יכולה להכנס לקטגוריה.

תסביר בבקשה את דעתך.

אני לא רואה בהונדה אקורד, בטח בדגמים האחרונים שלה משהו מיוחד, אם בכלל.

במה היא שונה משאר המאזדה 6\ מונדאו\ קאמרי \ WHATEVER וכו'?

 

 

המבט מתוך הביצה המוטורית שלנו ממש מוגבל, בגלל זה יש פה הצעות כמו המאזדה 3, למשל. :?

רכב העשור צריך להיות משהו באמת מיוחד, ומייצג.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
תסביר בבקשה את דעתך.

אני לא רואה בהונדה אקורד, בטח בדגמים האחרונים שלה משהו מיוחד, אם בכלל.

במה היא שונה משאר המאזדה 6\ מונדאו\ קאמרי \ WHATEVER וכו'?

 

 

המבט מתוך הביצה המוטורית שלנו ממש מוגבל, בגלל זה יש פה הצעות כמו המאזדה 3, למשל. :?

רכב העשור צריך להיות משהו באמת מיוחד, ומייצג.

 

יואב

 

לכן אני גם לא כתבתי כאן מאזדה 3, כי אנחנו לא מחפשים רכב העשור לפי הכמות בליסינג....

הונדה אקורד (לא הדגם האחרון) נחשב לרכב האמין ביותר בעולם לפי הסקר האמריקאי.

כמו כן ביצועי מנוע ואיכות הנסיעה שלו מדהימים ואני בכלל לא נוטה להשוות אותו עם מאזדה 6 או מונדאו...

עם קאמרי בהחלט כן.

TOYOTA COROLLA 2008

פורסם
לכן אני גם לא כתבתי כאן מאזדה 3, כי אנחנו לא מחפשים רכב העשור לפי הכמות בליסינג....

הונדה אקורד (לא הדגם האחרון) נחשב לרכב האמין ביותר בעולם לפי הסקר האמריקאי.

כמו כן ביצועי מנוע ואיכות הנסיעה שלו מדהימים ואני בכלל לא נוטה להשוות אותו עם מאזדה 6 או מונדאו...

עם קאמרי בהחלט כן.

 

אז אתה בוחר בה כמכונית העשור כי היא "נחשבת הרכב האמין בעולם לפי סקר אמריקאי"? וכי ביצועי המנוע ואיכות הנסיעה שלה מדהימים? (תזכיר לי בבקשה מה מדהים בהם?) אתה בכלל מקשיב לעצמך?

אני, אגב, בוחר ביונדאי אטוס כרכב העשור, כי הוא נבחר לרכב המגניב בעולם על ידי איגוד שואבי הנפט של צפון טימבוקטו, וכי אמינות תיבת ההילוכים שלו היא מדהימה בריבוע!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ממש אפשר לראות את העיניים האדומות מכעס (ותסכול) שלך כשאתה נאלץ שוב ושוב להגיב בשרשור :)

 

לא משנה מה תעשה, חלק מהאנשים לעולם לא יבינו את משמעות "רכב השנה" או "רכב העשור". אל תכעס :)

פורסם
הפורד T היא מכונה מאוד חשובה אבל לא מכונית מאוד חשובה (ד"א לסבא שלי היתה כזו). היא שינתה תפיבה ייצורית בעולם אבל כמכונית היא היתה רק זולה לייצור.

 

אני חולק עליך בגדול. היא המכונית הראשונה ששימשה ככלי תחבורה המוני, הפכה את הרכב הממונע לכלי תחבורה לגיטימי ויצרה, הלכה למעשה, את שוק הרכב. לא רק שהיא היתה זולה לייצור, היא היתה זולה וקלה לתחזוקה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני, אגב, בוחר ביונדאי אטוס כרכב העשור, כי הוא נבחר לרכב המגניב בעולם על ידי איגוד שואבי הנפט של צפון טימבוקטו, וכי אמינות תיבת ההילוכים שלו היא מדהימה בריבוע!

 

מה???

 

אז אני מציע בנטלי קונטיננטל כי לפריס הילטון יש כזאת ואם היא הגיע לאן שהיא הגיע, היא בטוח עושה החלטות טובות!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני חולק עליך בגדול. היא המכונית הראשונה ששימשה ככלי תחבורה המוני, הפכה את הרכב הממונע לכלי תחבורה לגיטימי ויצרה, הלכה למעשה, את שוק הרכב. לא רק שהיא היתה זולה לייצור, היא היתה זולה וקלה לתחזוקה.

 

היא האיצה תהליך שהיה מתרחש ממילא אבל לא יצרה משהו חדש.

 

לגבי תחזוקה היא לא היתה יותר קלה לאחזקה מרכבים אחרים בתקופתה (סבא שלי החזיק אותה עד שנת 60' אבל במסגרת עבודתו כנהג היה לו ניסיון עם הרבה מאוד רכבים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מה???

 

אז אני מציע בנטלי קונטיננטל כי לפריס הילטון יש כזאת ואם היא הגיע לאן שהיא הגיע, היא בטוח עושה החלטות טובות!

 

 

מן הסתם רק את הגרסא הורודה:

 

west-coast-customs-paris-hilton-pink-bentley-01.jpg

 

 

מתמהלים בשרשור הזה שני דיונים מקבילים. חבל, עד שבאמת יש נושא מעניין וחשוב :|

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ממש אפשר לראות את העיניים האדומות מכעס (ותסכול) שלך כשאתה נאלץ שוב ושוב להגיב בשרשור :)

 

לא משנה מה תעשה, חלק מהאנשים לעולם לא יבינו את משמעות "רכב השנה" או "רכב העשור". אל תכעס :)

 

העיניים שלי אדומות מסיבה אחרת לגמרי :drinking:

 

סתם. יודעים מה? בואו ננסה לאגד עשר מכוניות שעשויות להתאים כרכב העשור, ואז אני אפתח סקר מתאים. הולך?

 

ראשית צריך להחליט אם מדובר רק במכוניות שנמכרות בארץ, או גם מכוניות מחו"ל. אני אניח בינתיים שמדובר על מכוניות שנמכרות בארץ בלבד.

 

הנה כמה אפשרויות, אתם מוזמנים להוסיף:

 

טויוטה פריוס

פיאט 500

הונדה S2000

פולקסווגן שירוקו

פורשה קאיימן

פורד פוקוס דור ראשון

מיני

לנד-רובר דיסקברי

ויאללה, בואו נוסיף גם את ה-3, בשביל הצחוקים.

 

אלו כמובן רק הצעות, אתם מוזמנים לא להסכים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...