Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

קודם כל הרדיו דיסק שלי הוא פיוניר 3050UB והמגבר הוא sierra f250.4,רכיבים לא משהו,

אבל אין לי אפשרות כרגע להחליף אותם.

האוטו הוא מאזדה לנטיס 98,לדעתי הגודל בדלתות הוא 6.5

הסט הקודם היה מורל פולס והגיע הזמן לעלות קצת ברמה.

אהבתי את הסאונד של הפולס אז אני רוצה משהו דומה...

יש לי רק 2 דרישות מהקומפוננט,חייב להיות חדש (לא יד שנייה) וחייב לעמוד בעומסים גבוהים,כי הפולס לאחר שעבד תקופה יפה

ללא רעשי לוואי,עיוותים וחרחורים למיניהם,פשוט מת בסופו של דבר מעוצמת הסאונד,הכל בפנים נקרע והתפרק :)

אז משהו שיעמוד בעומס.

הנה קישור למגבר,אם זה יעזור http://www.sierracaraudio.com/2005_product_sra250_4.html

יש לי גם רמקוליים אחוריים להשלמת הסאונד ויהיו גם מונו וסאב בעתיד.

 

תודה מראש!

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

נראה לי שב 1500 שקל הוא יכול להשיג משהו קצת יותר מדוטק שעולה 900 שקל

הרץ היי אנרג'י חדש במחיר הזה

מורל הייבריד יד שניה

קלאורוס יש שניה

לדעתי נותנים תוצאה טובה יותר מדוטק.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

.

.

"אהבתי את הסאונד של הפולס אז אני רוצה משהו דומה...

יש לי רק 2 דרישות מהקומפוננט,חייב להיות חדש (לא יד שנייה)" .

 

הוא ביקש חדש ואהב מורל. דוטק +mt 22 יעלה בערך 1200 וישאר לו אפילו לאיטום קטנטן

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תודה רבה על ההמלצה שומאכר,

מה לגבי עמידות בעומסים? נניח וכיוונתי את המערכת לפי העצות בפורום,הלכתי לאיש מקצוע,לא משנה,נגיד שכיוונתי "נכון".

אני הרבה פעמים מקשיב למוזיקה ב-75% מהווליום,זה יכול להזיק לרמקולים?

אם המגבר נותן 125 וואט לערוץ (מה שבטח פחות בפועל),והרמקול יכול לספוג 140 וואט

,אז לא אמורה להיות בעיה? אני מבין נכון?

האם התקנה נכונה בדלתות/איטום משפיעים על זה?

לדוגמה,כמו שאמרתי הפולס בדלתות הקידמיות התפרקו אבל לא קרה כלום לרמקולים מאחורה שגם היו מחוברים לאותו מגבר.

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

גם אצלי במשך שנה הדוטק קיבלו 125 ותמיד שמעתי ב75% ווליום ולא קרה כלום. התקנה טובה וכיוונים נכונים והכל יהיה בסדר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...