Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור עצבים (שרטו לי את האוטו)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
+1 :-)

 

הרכבת את הג'אנטים בעצמיך, או שקנית ככה כבר את ה205?

 

ככה קניתי את הרכב,

לא מחליף אותו בשום דבר בעולם, באמת שאני פדנט רציני, יש לי רק להחליף את האיתות הימני ששבור (ככה קניתי) ועוד לא החלפתי.

 

 

נ.ב

לא אני לא עושה טרייד אין על פונטו:wink: למרות שבהתחלה כשרציתי לקנות חיפשתי פונטו במצב טוב

פורסם

משתתף בצערך,לי שרטו את הרכב (יונדאי גטס שחורה) שבועיים אחרי שקניתי אותו בשיטה דומה- עם מפתח כנראה (זה לא היה נראה כמו דפיקה או משהו כזה),קרוב לחדר הכושר בו אני מתאמן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מעצבן, אבל עובר.

גם את הרכב שלי שרטו עם מפתח, סתם ככה. בשבועות הראשונים עוד השתעשעתי ברעיון לתקן, אחר כך החלטתי שחבל על המאמץ והשארתי את השריטות כמו שהן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ככה קניתי את הרכב,

לא מחליף אותו בשום דבר בעולם, באמת שאני פדנט רציני, יש לי רק להחליף את האיתות הימני ששבור (ככה קניתי) ועוד לא החלפתי.

 

 

נ.ב

לא אני לא עושה טרייד אין על פונטו:wink: למרות שבהתחלה כשרציתי לקנות חיפשתי פונטו במצב טוב

 

Matanel סתם הדלקת אותו על הטרייד אין.:lol:

 

אל דאגה חבר, לא רוצה ולא רציתי להחליף ולעשות כל טרייד אין על ה 205 שלך(למרות שיש הרבה שרוצים את הפונטו שלי 8) )

בתור רכב ראשון אני מבסוט מהפונטו,יותר מאוחר נשתדרג למשהו יותר חזק. :-D

פורסם
מעצבן, אבל עובר.

גם את הרכב שלי שרטו עם מפתח, סתם ככה. בשבועות הראשונים עוד השתעשעתי ברעיון לתקן, אחר כך החלטתי שחבל על המאמץ והשארתי את השריטות כמו שהן.

 

צריך להתקין אזעקה שגם מחברת את המצבר לגוף הרכב וכל פעם שהאזעקה נדרכת, אותו אדם שנוגע באוטו מקבל מכת חשמל שתגרום לו להתחרט שנגע באוטו, מהפן החוקי? לא מעניין אותי שיתבעו אותי, אני אטען לשיטת הקאסם (אם יורים עלינו אז אנחנו מגיבים) אם נוגעים לי ברכוש הפרטי שלי אותו אדם יספוג תגובה בחזרה.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

netanel_b: לצערי לא ניתן לעשות אזעקה כזאת, מבחינה פיזיקלית. הסיבה היא שגוף הרכב הוא כבר המינוס של המצבר.

אבל כן אפשר לעשות אזעקה שמי שנוגע ברכב מקבל ירייה ברגל. :shock::snipersmi

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

בהחלט מעצבן. היום אחרי סידורים בבוקר היה לי חשק להעביר על כמה חלקי פלסטיקה STP, עברו לידי שני ילדים בגילאי 15 זרקו אבן לעבר הרכב והחלו לרוץ. מה כבר אפשר לעשות, לרדוף אני לא מתכוון לרדוף, רק באמת שעצוב שהחינוך נראה ככה היום.

יש כאן בעיות מהשורש, אין הרבה מה לעשות פרט מלהיות אדיש ולספוג. הרכב שלי כבר קיבל שריטות, היה נסיון לגניבת מראה וכשלא הלך אז סתם ניפץ להנאותו. בכל מקרה, אל תקח קשה, יהיו עוד מקרים כאלו לצערי.

לשכנה שלי ששומרת על הרכב שלה בצורה קפדנית ביותר עם שטיפותידניות בלבד, היה מקרה גם כן לא נעים. לילה אחד מישהו עבר על כל הרכב עם מפתח, השקיע מכל הלב להוציא את כל הצבע שיראו לעין טוב טוב את השריטות, ואז לקינוח זרק אבן וניפץ שמשה אחורית. מדובר באישה נכה, משתמשת ברכב רק לצרכי קניות ואירועי תרומות. לי יותר כאב לראות את זה מאשר לה אני חושב.

פשוט עצוב מה שקורה במדינה הזאת.

פורסם

כבר הבאתי את הדברים לא מעט פעמים, אבל אחזור שוב. צריך להסתגל למקום המגורים ולנקוט באמצעים המתאימים.

 

כך למשל כאשר נוסעים ברכבת במוסקווה לא מתיישבים ליד הדלת אלה כמה שיותר רחוק ממנה. כאשר יוצאים מרכבת בניו-יורק - בתחנות מסויימות לא נכנסים ליציאות הידועות לשמצה. אפשר להמשיך את הרשימה.

 

מי שמחזיק בארץ הקודש רכב ודואג למראו - חייב לכסותו. עדיף שהכיסוי יהיה מטונף. הדבר לא רק מונע מבטים מיותרים ואת המגע פיזי של הרכב עם עם ישראל, אלה גם מפחית את עוצמת הפגיעות מזריקות הדלתות.

 

מי שלא מכסה את רכבו - שילין רק על עצמו.

פורסם

ד"ר פוליצ'וק : יש לי שאלה אליך.

אתה רוצה להגיד לי שאתה מכסה את הרכב גם כאשר אתה באה לעשות קניות בסופר או קופץ למכולת לקנות משהו קטן?

אני בטוח שלא, אבל גם בזמן הזה יכולים לשרוט לך את האוטו , או שיש לך פיט-בול עצבני שקשור לרכב?

אז לא שרטו לך את הרכב ליד הבית, אז ישרטו במקום אחר.

כאן מדובר על התופעה, בלי קשר למיקום החניה.

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

אני מכסה את רכבי בחניות מעל שעה. למשל כאשר אני בעבודה ובבית. אני מנסה להימנע מנסעיות לעסקים ללא חנייה בטוחה. למשל לפני 8 חודשים רכבי נשרט בטיב טעם רש"צ. מאז אני לא מגיע לעסק הנ"ל עם הפרייבט. לאומת זאת בחצי-חינם חולון יש חנייה בקומה השנייה, כאשר מעט מאוד רכבים מגיעים לשם, המקום הינו בשפע והסיכוי להיפגע נמוך מאוד. כנ"ל גם טיב טעם בנתניה ושם ישנה חנייה נסתרת מהעין מאחרי האיקיא. לא שרכבי נקי לגמרי מפגיעות. יש לי מעיכה קטנה בכנף האחורי - לצערי הכיסוי לא מונע לגמרי נזקים של "חנה וברח". יש לי שריטה מיקרוסקופית בגג וגם, כאמור, השריטה בפגוש האחורי - התזכורת מטיב טעם. ובכל זאת בשביל שנה וחצי בארץ הקודש זו תוצאה לא רעה כלל וכלל.

פורסם

עדכון:

היום נכנסתי לצבעייה של מוסך הצפון, הם צבעו את השריטות על המכסה מנוע בעזרת מכחול, ועל הדרך צבע עוד כמה פגמים קטנים שגילינו באיזור בתי הגלגלים והדלת הקדמית.

את השפשוף מתחת לפנס הוא הוריד בעזרת פוליש, כמו גם כמה סימנים של פתיחות דלת.

 

את העבודה הם ביצעו בחינם! נחמד מצידם.. טוב כנראה שזה היחס ללקוחות ותיקים.

 

זהו.. עד לפעם הבאה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
אני מכסה את רכבי בחניות מעל שעה. למשל כאשר אני בעבודה ובבית. אני מנסה להימנע מנסעיות לעסקים ללא חנייה בטוחה. למשל לפני 8 חודשים רכבי נשרט בטיב טעם רש"צ. מאז אני לא מגיע לעסק הנ"ל עם הפרייבט. לאומת זאת בחצי-חינם חולון יש חנייה בקומה השנייה' date=' כאשר מעט מאוד רכבים מגיעים לשם, המקום הינו בשפע והסיכוי להיפגע נמוך מאוד. כנ"ל גם טיב טעם בנתניה ושם ישנה חנייה נסתרת מהעין מאחרי האיקיא. לא שרכבי נקי לגמרי מפגיעות. יש לי מעיכה קטנה בכנף האחורי - לצערי הכיסוי לא מונע לגמרי נזקים של "חנה וברח". יש לי שריטה מיקרוסקופית בגג וגם, כאמור, השריטה בפגוש האחורי - התזכורת מטיב טעם. ובכל זאת בשביל שנה וחצי בארץ הקודש זו תוצאה לא רעה כלל וכלל.[/quote']

 

לדעתי במקרה כזה מדובר בסוג של אובססיה.

בסופו של דבר, האוטו בא לשרת אותך ולא אתה אותו.

להימנע מלהגיע למקומות, להתאים כל נסיעה לכל מקום בהתאם לסוג ובטיחות החנייה זה מעבר למוגזם.

נכון, יש סיכוי שהרכב יפגע - אני מסכים איתך שלא כדאי להחנותו בצמידות מוגזמת לרכבים אחרים או

במעברים צרים אך מכאן ועד לא להגיע למקומות הדרך ארוכה.

 

אני חושב שבכל דבר צריכה להיות מידה - לזלזל ברכב זה לא טוב, אך לחיות בחרדה שמה אם אחנה את

הרכב במקום הומה הוא ישרט זה אף גרוע יותר.

 

שבוע טוב.

×
×
  • תוכן חדש...