Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי גטס מוצלחת יותר ממה שחושבים


zeharia
שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 4 חודשים קניתי יונדאי גטס מחברת ליסינג (הרכב היה מטופל היטב). בעת הקניה התלבטתי אם לקנות גטס או רכב יפני בגלל צריכת דלק (נאמר לי שהגטס אלכוהליסטית עושה 9 ק"מ לליטר ע"י סוכן המכירות של חברת הליסינג), לבסוף משיקולי תקציב ומשיקולים של נסיעות מועטות בחרתי בגטס 1350 מנוע עם 12 שסתומים וגיר אוטומט. בהתחלה היו לי נסיעות בין עירוניות רבות, מדדתי צריכת דלק לאורך 8000 ק"מ הגטס צרכה 14 ק"מ לליטר במהירות ממוצעת שבין 90 ל100 קמ"ש.

לאחרונה רוב נסיעותיי הן משולבות והרכב צרך לאורך 3000 ק"מ 12 ק"מ לליטר.

יש לציין שהרכב היה מטופל היטב מבחינת מנוע שמנים פלגים פילטר אויר וכו', שלדעתי משפיע מאוד על צריכת הדלק.

לפני הגטס נסעתי 5 שנים 150 אלף ק"מ בסיטרואן AX 91 1.1 ידנית שהיתה מאוד נוחה וחיסכנית.

לדעתי הגטס הוא רכב מאוד נוח לנהיגה ושקט וסביר בצריכת דלק שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נסעת בבין עירוני על 90 -100 בנסיעה רגועה ביותר.

בעירוני עם מזגן בנסיעה של סע עצור בפקקים ותאוצות ביניים , אתה תעשה 1 ל 9 ביום טוב.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להעיד ממקור ראשוני ,גטס אוטומאטיות היו בהוט בזמנו כשעבדתי בהוט:

בנסיעה לא רגועה בעליל הרכב ישתה לך גם 1 ל 5.

אפילו הסוכנים שהיה להם(לי הייתה ברלינגו),לא הבינו איך משתלם לחברה בכלל להחזיק כאלו רכבים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הגטס אפילו יותר גרועה ממה שחושבים. אני למשל לא חשבתי שרכב מודרני יחסית יכול להיות כ"כ גרוע.

מצד שני, הכל יחסי. לעומת AX כנראה שהיא באמת סבבה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו בהרבה מקרים אחרים, גם בנושא הגטס יש חרושת של שמועות וחצאי אמיתיות שמופצות ע"י אנשים שפעם ראו את הדוד של החברה שלהם מתדלק את הגטס ליסינג שלו.

 

הגטס לא מכונית גרועה. היא לא גם טובה במיוחד. תצרוכת הדלק שלה לא מבריקה, בטח ובטח שלא בדור הראשון שהגיע עד 2006 ועם תיבה אוטומטית והוציא שם רע מאוד לרכב, אבל גם לא גרועה כמו שחלק מתארים. תצרוכת דלק של 1:5 אפשר להוציא מכל רכב אוטומטי אחר, חסכוני ככל שיהיה על הנייר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חסר כאן בפורמים שרשורי גטס...

כאחד שנהג על הגטס במשך כמעט 3 שנים שאני יכול להעיד:

1. שהגטס לא שקטה

2. אחיזת כביש גרועה עד מפחידה, אך יש לציין שהצמיגים היו גרועים ומסדרת המיץ של הזבל.

3. צריכת דלק כ 1:8 לצריכה משולבת, אך למען ההגינות אציין גם שרגלי הייתה כמעט כל הזמן כבדה על הגז.

4. לא הייתי אומר שהרכב לא נוח, אך בהחלט שגם לא הייתי מגדירו כנוח.

 

בהתייחסות לדברי הפותח.

הגטס (בעיניי) בהחלט רכב שנותן תמורה הולמת למחירו.

לא הייתי מגדירו כאחד הרכבים המהנים שנסעתי בהם, אך יש לציין שזה היה רכב חברה שנסע לא מעט ובמשך השלוש שנים שנסעתי עליו הרכב לא נתקע ולו פעם אחד.

לכן כדברי סיום אני יכול להגיד שתנסע על הרכב ותהנה ממנו ובסך הכל יש תמורה לאגרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

הגטס היא מכונית רעה. אין מה לייפייף את זה.

צריכת דלת משולבת (עם/בלי מזגן; עם/בלי בלוק על הגז; עירוני/בין-עירוני) היא 1:10.

נוחות גרועה, מושבים גרועים, אחיזה אפס, הגה מת, מנוע חלש בפועל (97 כ"ס מעולם לא היו עצלנים כ"כ),

שלא לדבר על ה(אין) איבזור הבטיחותי שבגרסאות הליסינג (ולא שהפרטיות נותנות משהו אקסטרה).

הדברים היחידים לחיוב הם עיצוב חביב, מרווח עצום ואמינות מוחלטת, שזה הדבר האחרון שמעניין אותי כשהיא מליסינג.

אני כ"כ שמח שאני בועט אותה לאלף עזאזלים מתישהו בקרוב.

 

הנ"ל אחרי 56 אלף ק"מ בשנה ו-3 חוד'.

יאללה, מי מתייג? :lol:

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הנאמר כאן נכון לגירסאות ה1.35 וה1.4 ליטר.

דגמי ה1.6 ליטר ובמיוחד דגם הספורט הינם סיפור אחר לגמרי. מדובר ברכב זריז יחסית, בעל האצה טובה וצריכת דלק טובה יותר.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבור מי שנהג ב-AX שנת 91 במשך 5 שנים, לא פלא שהגטס מרגישה כמו מכוניות נורמלית. ברוך הבא לשנות ה-2000...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שביליתי לא מזמן כחודשיים עם AX 1.1 אני יכול להגיד שאני מעדיף אותה על הגץ בכל יום נתון והיא עדיפה עליה בכל היבט פרט לאיכות הרכבה.

 

ה-AX חסכונית יותר, מהנה לנהיגה הרבה יותר ודי מהנה בזכות עצמה והכי חשוב - הרבה יותר נוחה מהגץ. נוחות (ליתר דיוק היעדרה המוחלט), לדעתי, היא החיסרון מספר 1 של הגץ.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים איתך בנוגע לחסכון, לנוחות ולהנאה, אבל לא ממש נראה לי שלזה התכוון פותח השרשור. הוא בסה"כ עבר ממכונית כמעט חסרת אבזור ועם פלסטיקה של שנות השמונים למכונית שנמצאת בשנות ה-2000, גם אם ממש בתחילתן :wink: לא פלא שהוא מתלהב. :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי - למעט איכות הגימור וההרכבה (והגרסה ששימשה אותי עוד הייתה לאחר מתיחת הפנים והדאשבורד ה"עמיד" יותר :lol:) :wink:

 

מה שכן, לא האמנתי שהיא כזאת כיפית... (הכל בפרופורציות, מן הסתם) הגה טוב, גיר קצר משקל אפסי - ה-1.1 הזה מביא אותה ל-100 בפחות מ-13 שניות - קארט קטן.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי במשך 5 השנים על מכוניות נוספות ולא קצת, כמו פיאסטה שנת 2001 של אבא שלי (חרא של אוטו מבחינת נוחות וביצועים)

על יונדאי טוסון מספר פעמים (אוטו לא יציב על הכביש) סיטרואן ברלינגו דייהו נובירה (אוטו גרוע) דיהטסו סיריון דור 1 (אוטו חסכוני לא נוח ביצועים על הפנים).

כמו כן אני מכונאי במוסך של אבא שלי אני נוהג על מכוניות של קליינטים לא מעט.

קניתי את הגטס לא רק בגלל התקציב הלא גדול שהיה לי(45000 ש"ח) אלא בגלל האמינות.

מבחינת מכוניות מיני איזה מכוניות יש שהן גם אוטומטיות(ולא רובוטי) אמינות וגם נוחות יחסית למכונייות מיני וגם במודל גבוה שתקבלו בתקציב כזה?

 

 

כשמשווים גטס אל תשוו אותה לטויוטה קורולה או למזדה 3 צריך להשוות אותה לפיג'ו 206(רכב לא אמין במיוחד אבל נוח וחסכוני) דיהטסו סיריון (רכב חסכוני יקר ולא נוח הכל בנוי שם כלאחר יד) טויוטה יאריס (אמין נוח יקר מאוד) סוזוקי איגניס (אמין יקר מאוד ונוחות לא ידועה) סיטרואן C3 (כמו ה-206 רק כשקשה למצוא כזו) פורד פיאסטה (הפסיקו ליבא ב2004 חוץ מזה לא נוח במיוחד אמינות סבירה אבל סובל מתקלות חישנים מעצבנות לפעמים) שברולט אבאו(אמינות אחרי 3 שנים תהיה על הפנים נוחות לא משהו) אופל קורסה (הרכב הזה מבחינת האמינות שלו כמו המחיר שלו, על הפנים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...